Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITRespawn Entertainment przejęte przez EA, będzie nowy Titanfall

DavyStrange piątek, 10 listopada 2017, 11:46 News

Studio pracuje również nad grą z uniwersum Gwiezdnych Wojen oraz projektem VR.

Electronic Arts ogłosiło w komunikacie prasowym, że wykupiło Respawn Entertainment – twórców obu tytułów z serii Titanfall. Gigant wyłożył na to przedsięwzięcie 351 milionów dolarów, przewidując jednocześnie kolejnych 140 milionów w przypadku, gdy nowe produkcje zostaną dobrze ocenione. Tak sprawę komentuje Vince Zampella, dyrektor generalny studia:

Założyliśmy Respawn, mając na celu stworzenie studia złożonego z ludzi należących do najbardziej utalentowanych w branży, a także żeby stać się najlepszym developerem innowacyjnych gier. Czujemy, że to dobry moment na dołączenie do lidera branży, oferującego zasoby i wsparcie, których potrzebujemy do osiągnięcia sukcesu, i jednocześnie nieodbierającego nam naszej wolności twórczej. EA było przez ostatnie lata świetnym partnerem i jesteśmy podekscytowani na myśl o połączeniu z nimi sił. To wielki krok dla nas, dla EA i dla naszych graczy.

Co ciekawe, w komunikacie jest też wzmianka o "nowym tytule w serii Titanfall", grze osadzonej w uniwersum Gwiezdnych Wojen, a także jednej produkcji VR. O ile o Star Warsach ze stajni Respawn mówiliśmy już ponad rok temu, tak o nowym Titanfallu słyszymy po raz pierwszy – można to więc uznać za oficjalną zapowiedź.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Więcej na temat: Electronic Arts, Respawn Entertainment, FPS, Respawn Entertainment, EA Polska, Electronic Arts,
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
niedziela, 12 listopada 2017, 13:57   Wiedzmin673
Jak będzie Titanfall 3 od razu kupuje :D
sobota, 11 listopada 2017, 18:20   mac1991seth
@lukaszsa
Zawsze znajdzie się ktoś, kto kupi lootboxa zamiast grindować przez 2 tygodnie, bo multiplayer zaadoptował model lootboxów w stylu gier p2w. Ty nie kupisz, ja nie kupię, ale ktoś inny kupi, a koniec końców i my zaczniemy kupować, bo gry będą tak "dopracowane" żeby bez lootboxów nie dało się wygrywać. Tu jednak chodzi o inną puentę. Kolesie sprzedali firmę dla łatwej kasy, a EA (które samo upupiło premierę Titanfall 2) najpierw zabije firmę, a potem uda, że to "no big deal".
sobota, 11 listopada 2017, 17:23   skurczybyczek666
Ciekawe za ile lat EA doprowadzi do likwidacji Respawn Entertainment.
sobota, 11 listopada 2017, 16:06   Bilo800
Gram w tf2 od poprzedniej gwiazdki prawie codziennie. Bardzo dobra gra i tyle w temacie. Jeśli słowa "... i jednocześnie nieodbierającego nam naszej wolności twórczej..." będą na pewno respektowane to jestem Za a nawet Przeciw ;)
sobota, 11 listopada 2017, 13:15   lukaszsa
@mac1991seth zwalanie winy na innych nic nie zmieni. Zrobili produkt w sposób zachęcający tak może nawet stworzyli "potrzebę kupowania" ale w internecie się tyle o tym pisze a poza tym ostatecznie to i tak decyzję podejmuje gracz. Myślenie, że to wina devów a nie graczy to ośle;) myślenie.
sobota, 11 listopada 2017, 11:34   mac1991seth
@lukaszsa
Lootboxy to symulatory hazardu. To nie wina "graczy, którzy kupują" tylko ludzi, którzy zaprogramowali gameplay tak, żeby chciało się z tych lootboxów korzystać. Gdyby gra nie była tak zaprogramowana, lootboxy by się nie sprzedawały i nikt przy zdrowych zmysłach nie traciłby czasu na wklejenie ich do gry. To jest tak proste jak to. O tym, że single player to valid market polecam Jimquisition, żadne zmiany nie są potrzebne, już na pewno nie po stronie samych graczy.
sobota, 11 listopada 2017, 0:54   Wcogram
BOXFALL 3.
sobota, 11 listopada 2017, 0:00   lukaszsa
@@mac1991seth - nie bronię EA ale myślę logicznie więc Pytanie 1: Dlaczego core-market EA to multi Odpowiedź na 1 pytanie to, bo gracze to kupują. Pytanie 2: Dlaczego drugim core-market EA są lootboxy Odpowiedź na 2 pytanie to, bo gracze to kupują. Pytanie dodatkowe: Jak zmienić trendy w branży(ewentualnie jak zmienić świat lub jak żyć) zacząć zmiany od siebie czyli przestać kupować toolboxy i przestać grać głównie w multi/lub zacząć przechodzić kampanie dla pojedynczego gracza do końca.
piątek, 10 listopada 2017, 23:33   mac1991seth
Krok 1: Nowy Titanfall powinien się skupiać na multi i lootboxach. Krok 2: Zamknęliśmy studio bo sprzedaż Titanfall 3 była za słaba, a studio od 5 lat pracuje nad Titanfall 4 z obszerną kampanią single, zamiast skupiać się na naszym core-market czyli mutli i lootboxy.
piątek, 10 listopada 2017, 20:19   afex2020
Press F to Pay Respects.

O autorze

DavyStrange

Podobne newsy

Apex Legends: Twórcy skupiają się na swoim battle royale i odsuwają na przyszłość plany dotyczące Titanfallów

News
piątek, 26 kwietnia 2019

apex-legends-tworcy-skupiaja-sie-na-swoim-battle-royale-i-odsuwaja-na-przyszlosc-plany-dotyczace-titanfallow Na szczęście nacisk na rozwijanie darmowego hitu studia nie będzie miał wpływu na produkcję Star Wars Jedi: Fallen Order.

Komentarzy:
9

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Całe lata już minęły od ostatniej naprawdę dobrej gry single player z uniwersum Gwiezdnych Wojen. Wygląda jednak na to, że znów się doczekaliśmy, a Fallen Order będzie jednym z ważniejszych tytułów tego roku. Przekonałem się o tym, przechodząc pokaźny jej fragment na specjalnym pokazie, jaki Electronic Arts zorganizowało w Los Angeles.

Komentarzy:
23

Myśl na dziś: W związku z obecnymi cenami warzyw wegetarianie wracają do jedzenia mięsa.

Komentarzy:
1

Twoja cotygodniowa dawka przekąsu.

Komentarzy:
10

Myśl na dziś: Lepiej późno niż wcale!

Komentarzy:
4

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z