Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITIO Interactive robi nowego Hitmana

CormaC środa, 8 listopada 2017, 10:30 News
PC

Zaskoczeni?

Przypomnijmy, że pod koniec maja duńskie studio zakończyło swą wieloletnią przygodę ze Square Enix. Serca fanów Agenta 47 zadrżały o przyszłość serii, ale niedługo później prezes firmy, Hakan Abrak, oświadczył, że zachowa ona prawa do Hitmana i będzie działać dalej jako niezależny producent, ciesząc się całkowitą wolnością twórczą.

To, że specjaliści od skradanek uraczą nas kolejną odsłoną legendarnego cyklu, było oczywiste, teraz jednak zostało jednoznacznie potwierdzone. Abrak zamieścił na oficjalnej stronie IO Interactive wpis z okazji premiery Hitmana – Game of the Year Edition, w którym chwali się przekroczeniem liczby 7 mln graczy, dziękuje fanom za wsparcie, a także napomyka o kolejnej produkcji:

Na koniec coś o kolejnej grze z serii Hitman. Chcę poinformować was, że robimy ogromne postępy i mamy ekscytujące nowe rozwiązania oraz rzeczy, które pojawią się w serii po raz pierwszy i których ujawnienia nie możemy się doczekać. Będziecie musieli trochę poczekać, bo planujemy zacząć mówić na ten temat jakoś w  2018 roku.


Przy okazji łapcie zwiastun wspomnianej edycji Game of the Year Hitmana:

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
czwartek, 9 listopada 2017, 17:56   Sheade
@Shaddon - nie był żadnym gwoździem do trumny, bo ta produkcja jak widać żyje, ma się bardzo dobrze i nigdy nie miała się lepiej, a prace nad S2 są w zaawansowanym stadium. Tylko czekać na rok 2018. Abstrahując właśnie ukończyłem wszystkie 4 misje nowego "dodatku" i jestem zachwycony. Wprawdzie są one znacznie uboższe w możliwości i wyzwania, ale nadrabiają całkowicie nowymi mechanikami, są bardzo grywalne. Oczywiście chciało by się więcej, ale jest zadziwiająco dobrze!
czwartek, 9 listopada 2017, 11:25   Shaddon
@Sheade
Kompletna bzdura. Podział na "sezony" (prawdopodobnie wymuszony przez słynące z głupich pomysłów Square) był gwoździem do trumny tej produkcji. Początkowo nowy Hitman sprzedawał się naprawdę źle i dopiero wydanie edycji zbiorczej zrobiło tu różnicę. Od początku wieszczyłem taki rozwój wydarzeń, dlatego trudno mi zrozumieć tak nierealnie wysokie oczekiwania Square.
czwartek, 9 listopada 2017, 9:49   PingwineK8K
@Sheade Na początku 2017 Hitman miał na Steamie nieco ponad 100 tysięcy sprzedanych kopii według Steamspy. Przyjmując, że na konsolach sprzedał się lepiej i większość posiadaczy kupiła więcej niż pierwszy epizod, mamy może z milion sprzedanych kopii. Dla gry z takim budżetem nie jest to imponująca liczba. Zabawnie wyszło, że po wyjściu całego sezonu i wydaniu wersji pudełkowej Steamspy pokazuje teraz ponad 800 tysięcy posiadaczy, co znaczy, że gra sprzedała się dużo lepiej w tym roku niż w poprzednim.
czwartek, 9 listopada 2017, 1:05   Sheade
@RadoxX - to nie sezonowość przyczyniła się do tych problemów lecz to że Square Enix to moloch i liczył na ogromne zyski, mimo iż gra się sprzedała świetnie i mimo tej sezonowości (która wyszła na dobre serii) nie zarobił tyle ile by ten pazerny gigant chciał, dlatego zrezygnowali z współpracy. Może w innych tytułach sezonowość to zło wcielone, ale w tej serii akurat jest strzałem w dziesiątkę. Nie będe argumentował dlaczego, to oczywiste.
środa, 8 listopada 2017, 23:25   Questor
Najnowszy Hitman był strzałem w dziesiątkę - nareszcie Blood Money doczekał się godnego następcy (Absolution to straszliwa pomyłka w każdym calu). Jedyne, co według mnie można by zmienić/dodać to sklep (aż dziwne, że w epoce mikrotransakcji nie ma możliwości wykupienia ulepszeń do broni i skórek) oraz zmienić nieco system podpowiedzi, by stał się nieco bardziej subtelny i nie prowadził aż tak bardzo za rączkę (i tak, wiem, że można było go wyłączyć, ale nie o to chodzi).
środa, 8 listopada 2017, 17:41   Shaddon
@Dantes
Dla żartu zapytam, czy mówisz o tym samym Tomb Raiderze, którego dwie ostatnie odsłony odniosły komercyjny, a przede wszystkim artystyczny sukces zbierając znakomite recenzje? Ach, i to nie jest tak, że twórcy Hitmana pragnęli wyrwać się spod opiekuńczego skrzydła wydawcy, po prostu nie pozostało im inne wyjście jak wykupić własną firmę, nim zrobi to ktoś trzeci. Nie, żebym miał zamiar chwalić Square Enix, jednego z "wielkich złych" tej branży, po prostu fakty są takie, a nie inne.
środa, 8 listopada 2017, 15:55   Dantes
IO Interactive dobrze zrobiło pracując na własną rękę, Square Enix wykończyło już kilka serii Tomb Raider i Legacy of Kain i zapewne Hitman czekał podobny los =/
środa, 8 listopada 2017, 15:52   Wile
Ciężko powiedzieć. Przy Life is Strange wolałem poczekać aż wyjdzie całe bo fabuła była wciągająca. Tutaj sezonować mi pasowała bo człowiek się nie nudził i był czas żeby spokojnie ograć mapy i kombinować z zabijaniem na różne sposoby i się nie spieszyć. Rozbudowane mapy i ciekawe metody eliminacji celów to podstawa.
środa, 8 listopada 2017, 15:22   Tesu
Oby tylko kolejna czesc miala mechanike jak w ostatnim Hitmanie, bez udziwnien z Absolution. I przynajmniej z 2 misje wiecej niz w pierwszym sezonie, bo troche niedosyt zostal. Graficznie juz jest dobrze, wazniejsze jest stworzenie ciekawych i odpowiednio rozbudowanych map. Te z pokazem mody we Francji, miasteczko we Wloszech czy hotel w Bangkoku byly swietne.
środa, 8 listopada 2017, 14:47   RadoxX
Sezonowość tej gry prawie zamknęło to studio i spowodowało duże problemy. Naprawdę myślicie, że jeszcze raz posuną się do tego, żeby wydać kolejnego odcinkowego Hitmana?

O autorze

Daniel
Daniel "CormaC" Bartosik
sekretarz redakcji CD-Action, redaktor prowadzący cdaction.pl

Podobne newsy

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

W programie na ten tydzień znalazły się dwa tytuły krótkometrażowe i jeden zdecydowanie nieprzeznaczony dla tych, którzy mają mało czasu. Ale ponoć wart każdej godziny.

Komentarzy:
5

To historia bardzo inteligentnego i zdolnego człowieka, który w trzy lata zdobył i stracił fortunę. To opowieść o człowieku, który w latach 80. XX wieku wprowadził komputer pod strzechy, a dziś nie ma i nie chce mieć komputera.

Komentarzy:
15

Oryginalny pomysł, szczypta talentu, kilka(naście) miesięcy wytężonej pracy – przepis na sukces może się wydawać nieskomplikowany. Co jednak robić, gdy premiera za nami, a słupki sprzedażowe ani drgną?

Komentarzy:
3

Myśl na dziś: Niektóre pomyłki sprawiają zbyt wielką radochę, by popełniać je tylko raz.

Komentarzy:
4

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z