3
19.09.2017, 08:54Lektura na 2 minuty

Heroes of the Storm: Szczegóły na temat Any [WIDEO]

Nowy pomocnik to zawsze dobra wiadomość.


Paweł „Cursian” Raban

Niedawno informowaliśmy Was o dość rozbudowanych planach, jakie Blizzard snuje w związku z przyszłością Heroes of the Storm. Wówczas podzielono się głównie informacjami na temat nowej mapy, Odlewni Volskaya Industries, jedynie napomykając o dwójce nadchodzących debiutantów: Anie i Złomiarzu. Rola tej pierwszej przestała być już tajemnicą. Jak można się było spodziewać bohaterka zajmie się głównie leczeniem drużyny z relatywnie bezpiecznej odległości, ale będzie także potrafiła poważnie utrudnić życie wrogim łapiduchom. Największe wady? Niska mobilność i brak samoleczenia.

Oto jak prezentują się jej umiejętności:

  • Dzierzba (pasywna)
  • Ataki podstawowe nakładają Dawkę na przeciwników niebędących budowlami i zadają dodatkowe 44 pkt. obrażeń w ciągu 5 sek. Efekt ten kumuluje się maksymalnie 5 razy.

  • Strzałka lecząca (Q)
  • Ana wystrzeliwuje strzałkę, która leczy pierwszego trafionego bohatera sojuszniczego i przywraca mu 250 pkt. zdrowia.

  • Granat biotyczny (W)
  • Ana ciska granatem w wybrany obszar. Trafieni bohaterowie sojuszniczy zostają uleczeni i odzyskują 175 pkt. zdrowia, a skuteczność otrzymywanego przez nich leczenia wzrasta o 25% na 4 sek. Trafieni przeciwnicy otrzymują 60 pkt. obrażeń, a skuteczność otrzymywanego przez nich leczenia spada o 100% na 2 sek.

  • Strzałka usypiająca (E)
  • Ana wystrzeliwuje strzałkę, która usypia pierwszego trafionego wrogiego bohatera i sprawia, że nie może on wykonywać żadnych czynności przez 3 sek. Efekty uśpienia kończą działanie natychmiast, gdy cel otrzyma obrażenia po upływie pierwszych 0.5 sek. Nie można stosować wobec bohaterów wewnątrz pojazdów.

  • Nanowzmocnienie (R)
  • Natychmiast wzmacnia bohatera sojuszniczego, przywracając mu 0 pkt. many. Przez kolejne 8 sek. wzmocniony bohater zyskuje premię 30% do mocy zaklęć, a czasy odnowienia jego zdolności podstawowych upływają o 150% szybciej. Nie można użyć na Anie.

  • Oko Horusa (R)
  • Ana przyjmuje pozycję snajperską, dzięki czemu może wystrzeliwać wyspecjalizowane pociski (maksymalnie 8) o nieograniczonym zasięgu. Pociski trafiają pierwszego bohatera (sojusznika lub wroga) lub pierwszą wrogą budowlę na swojej drodze. Sojusznicy odzyskują 300 pkt. zdrowia, a wrogowie otrzymują 175 pkt. obrażeń. Obrażenia zadawane budowlom są zmniejszone o 50%. Kiedy Oko Horusa jest aktywne, Ana nie może się przemieszczać.

    Przygotowano też zwyczajowy filmik prezentujący zdolności w praktyce:


    Czytaj dalej

    Redaktor
    Paweł „Cursian” Raban

    Jestem wielbicielem turówek i wszelkiej maści erpegów: zarówno klasycznych, jak i współczesnych. Do tego zdeklarowanym zwolennikiem tytułów dla jednego gracza, przy czym od tej zasady istnieje jeden poważny wyjątek – World of Warcraft. W Azeroth przesiedziałem więcej godzin, niż chciałbym przyznać, raz ciesząc się każdą chwilą, kiedy indziej zrzędząc na czym świat stoi. Nie wyobrażam sobie dnia bez książki (niemal zawsze fantastyki), za to spokojnie obyłbym się bez kina i seriali. Z CDA związany jestem od 2011 roku.

    Profil
    Wpisów3207

    Obserwujących6

    Dyskusja

    • Dodaj komentarz
    • Najlepsze
    • Najnowsze
    • Najstarsze