Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

Elex: Frakcja kleryków na nowym zwiastunie [WIDEO]

Cursian poniedziałek, 11 września 2017, 21:18 News

Idealny wybór dla fanów nowoczesnych technologii.

Piranha Bytes opublikowało materiał promujący kolejne stronnictwo, do której będzie mógł dołączyć bohater gry. Klerycy to tutejszy odpowiednik gothicowych paladynów. Są zdecydowanie przeciwni zażywaniu eleksu, ponieważ uważają go za przyczynę mutacji i zniewolenia ludzkości. Swoich racji zamierzają bronić za pomocą nowoczesnych technologii, w tym broni energetycznej i dronów. Swą siedzibę założyli w kraterze utworzonym w wyniku uderzenia meteoru, który setki lat temu doprowadził świat do kompletnej ruiny.

Zwolennicy nieskrępowanej wolności jednostki powinni zainteresować się banitami, natomiast marzący o pełnym wykorzystaniu potencjału eleksu to idealni kandydaci na berserkerów.

Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
czwartek, 14 września 2017, 17:33   Mergul
@lukaszsa programiści też mogą być graczami :D Po prostu siedze w tym od lat.
środa, 13 września 2017, 22:22   McGrave
Jeśli system walki będzie przypominał ten w Risen 2 i 3 to mogą mnie pocałować... xD
środa, 13 września 2017, 17:45   lukaszsa
@Mergul - przywracasz mi wiarę w graczy, że chociaż część poszerza swoją wiedzę co do aspektów technicznych gier.
środa, 13 września 2017, 11:20   Mergul
UE4). Jeżeli chodzi o animacje, czy sposób strzelania, jest to prawdopodonie spowodowane tym, że Piranha-ie to są Ci sami ludzie, umią zrobić to w ten sposób (bo robili to w każdej poprzedniej grze) i zamiast próbować zrobić to inaczej, programują to w identyczny sposób. Co świadczy albo o tym że są słabi i boją się próbowac czegoś nowego, albo brak im czasu na zajęcie się tym. Ale fakt faktem, że ze starego silnika została prawdopodobnie tylko nazwa.
środa, 13 września 2017, 11:17   Mergul
Jeżeli poczytać to różnice są chociażby takie zę silnik w Elex uzywa Forward+. Co oznacza że nie siedzą już w oświetleniu odroczonym, tylko obliczenia dokonuje się jak w starych silnikach (jeżeli chodzi o etap dokonywania obliczeń związanych z oświetleniem), z tą różnicą że ekran dzielą na kwadraty, którym przypisują listę świateł. A to czy umią t technikę dobrze wykorzystać (główną zaletą jest niezłe oświetlenie na obiekty półprzezroczyste, wydajność raczej lepiej w Tile-Based Deferred, uzywany np...
środa, 13 września 2017, 11:14   Mergul
NIe rozumiem jak ludzie nie widzą różnicy w grafice gier Piranha Bytes. Zdecydowanie różnia jest widoczna, silnik jest lepszy niż był za czasów Risen-a (wystarczy spojrzeć na oświetlenie). A to że wydajność pozwala im na tyle, bądź graficy nie są w stanie więcej osiągnąć (być moze przez ich ilość), sprawia ze wygląda to jak wygląda. Myślicie że na UE4 zrobiliby lepszą grę? Wątpie :P
@DarZ zmian nie widzi ten kto ich nie chce widzieć. Potencjalny nabywca głownie widzi jakość modeli.
wtorek, 12 września 2017, 21:04   lukaszsa
@Fafiq - :) ubawiłeś mnie:) Nie no chyba się domyślasz, że piszę o tym, że jak firma ma swój silnik i nie pisze wszędzie, że jadą na XYZ engine to nie muszą też pisać, że to silnik z numerkiem 1, 2 ,3 lub choćby 2.5(jak w przypadku kilku gier na Unreal). To był sarkazm czy zwykła złośliwość dla znafcóf silników. I tak @DarZ - zdaję sobie sprawę, że silnik jest pod siebie i obstawiam, że są tam zrobione narzędzia pod siebie do robienia animacji a że korzystają ze zrobionych już przez siebie to inna sprawa:)
wtorek, 12 września 2017, 19:55   talon
A to do Berserkerów pójdę.
wtorek, 12 września 2017, 15:18   DarZ
@lukaszsa Silnik, z którego Piranie korzystają nie jest skonstruowany tak "uniwersalnie" jak przytoczony przez Ciebie Unreal. Oni robią go pod siebie i tworzone przez siebie gry. Zauważ na przykład, że strzelanie z tych karabinów plazmowych (?) w Elex wygląda na tylko lekko zmienioną mechanikę strzelania z muszkietów z Risen 2. Graficznie jest podobnie - nie widać, by w ciągu tych kilku lat cokolwiek się zmieniło. Efekty graficzne nadal te same, fizyka również.
wtorek, 12 września 2017, 14:49   Fafiq
@lukaszsa czyli uważasz, ze borderlands jest na UE1? :D
Masz jeszcze trochę tego towaru?

O autorze

Cursian

Podobne newsy

Elex: Oto jak gra prezentuje się w rozdzielczości 4K [WIDEO]

News
niedziela, 17 września 2017

elex-oto-jak-gra-prezentuje-sie-w-rozdzielczosci-4k-wideo Jest też pierwsza recenzja.

Komentarzy:
30

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Jeśli myślicie, że dzisiejsze przepychanki na rynku konsolowym są zacięte, to musicie sięgnąć po „Wojny konsolowe” Blake’a J. Harrisa. Obszerna lektura to karkołomna, ale udana próba przybliżenia najbardziej zaciętej rywalizacji w historii branży. Rywalizacji, z której tylko jedna strona mogła wyjść zwycięsko.

Komentarzy:
3

Jean-Marc Gueney, główny projektant gry, o tym, na czym polega "oficjalność" tytułu, co może odnaleźć w nim osoba znająca Cthulhu wyłącznie z "South Parku", i czy w tym szaleństwie jest metoda.

Komentarzy:
8

Twórcy "duchowego następcy Final Fantasy Tactics" zebrali 660 tys. dolarów, po czym... zaprzestali produkcji. Dokończą ją ludzie odpowiedzialni za gry o Barbie i Kung Fu Pandzie.

Komentarzy:
8

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z