Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITLords of the Fallen 2: Co z sequelem?

Papkin środa, 5 lipca 2017, 5:38 News
Lords of the Fallen
Lords of the Fallen

Jak rezygnacja z gier wysokobudżetowych oraz odejście Tomasza Gopa wpłyną na rodzimego soulslike'a, wytłumaczy Wam prezes CI Games.

W sobotę informowaliśmy Was, że – w związku ze zmianą strategii wydawniczej CI Games (firma rezygnuje z produkcji tytułów AAA) – z warszawskim studiem pożegnał się Tomasz Gop, producent i medialna twarz dwóch pierwszych Wiedźminów oraz Lords of the Fallen.

Jak udało nam się wówczas ustalić w rozmowie z samym zainteresowanym, został on zwolniony z firmy przez wzgląd na cięcia kosztów i dołączy do pracującej nad strategicznym Ancestors ekipy Destructive Creations. Niepewnym pozostawał jednak los sequela Lords of the Fallen, nad którym Gop przecież pracował od blisko dwóch lat (a mimo to gra nie była w stanie opuścić fazy koncepcyjnej!). Developer w rozmowie z nami przyznał jedynie, że "dużo pomysłów jest spisanych, i to w wielu wariantach" oraz że "nie mam pojęcia, czy i kiedy CI Games zamierza zacząć projekt produkować".

Choć wielokrotnie próbowaliśmy się skontaktować w tej sprawie z przedstawicielami CI Games, nie doczekaliśmy się jakiegokolwiek odzewu. Więcej szczęścia miał Robert Purchese z Eurogamera. Na łamach portalu Marek Tymiński, prezes CI Games, stwierdza, że "dwójka" wciąż powstaje, choć pracuje nad nią "bardzo mały zespół". 

Odejście od tworzenia gier AAA oznacza, że możemy skupić się na jakości produktów, a nie myśleć o tym, że musimy dorównać skalą największym hitom. Z naszego punktu widzenia nie oznacza to nic złego. I to samo dotyczy sequela Lords of the Fallen. Kontynuujemy prace – zdecydowanie mamy grę w planach i chcemy, żeby była świetna. Podchodzimy poważnie do sequela. Nie ma tu miejsca na półśrodki, chodzi o jakość.

– twierdzi prezes. Po czym dodaje, że choć Lords of the Fallen 2 miało być tworzone wyłącznie przez CI Games (przy "jedynce" pomagało niemieckie Deck13, twórcy The Surge), wobec nowej sytuacji studio poszukuje zewnętrznego partnera. Jeżeli wszystko się powiedzie, gra mogłaby zadebiutować w 2018 lub w 2019 roku.

Dużo pracowaliśmy nad Lords of the Fallen 2, naprawdę zrobiliśmy dużo. Teraz musimy znaleźć najlepsze zespoły, które mogłyby wspólnie pracować nad grą.

Co więcej, dowiedzieliśmy się, że CI Games powinno zaskoczyć nas w 2018 wydaniem jakiegoś niezapowiedzianego dotychczas tytułu.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
piątek, 7 lipca 2017, 0:34   zadymek
@greedosk 1. Wystarczy "biegać bo bokach" przy ilu, jednym, dwóch? Głupi pająk trafi cię w ten sposób bez problemu o Bestii i kolesi z cmentarza nawet nie wspominam.
2. Co wyjaśniać przy okazji grab'ów. Hmm, może jak toto przeżyć? Do dziś spotkać można pytania o kombinację wyrwania się z pochwycenia i nadal co odpowiedź to inny przepis - i nic dziwnego, gra nawet się o tym nie zająknie. Inna sprawa, że znać kombinację to jedno, a "wyklepać" inna.
czwartek, 6 lipca 2017, 13:42   Sh4dow3d
Teraz CI będzie mieć poważniejsze problemy. Za szybko poddali się z S:GW3. Ich tłumaczenia, że to spisek z ocenami itd, były niepotrzebne. Powinni szybko połatać, podkulić ogon, powiedzieć "przepraszamy" i wyciągnąć konsekwencje. A teraz to czuje że będą robić snajpera na komórki tylko, bo tam jest pieniądz.
czwartek, 6 lipca 2017, 1:11   zadymek
@greedosk
1.Taa, szefowie gorsi niż w DS, bo zrobieni po ludzku: intuicja zamiast uczenia się na zgonach.
A grab, czyli ostateczny atut maszkar w DS, którego skuteczność brała się z tego, że W OGÓLE nie został wyjaśniony w grze? Tego mi zdecydowanie nie brak w LotF ;)
2. LotF podpowiada (zagadką) co i jak z bronią od szefów. Ogólnie niezły patent.
@Artur777
1. LotF topornością bije na łeb DS - taki wbudowany input lag tylko tam. O walce czymś większym od małych mieczy nawet nie wspominam.
2. DSfix+DSMfix
środa, 5 lipca 2017, 15:40   Obelus
LotF był średni, porównania do Soulsów nawet nie ma. Osobiście jestem z kolei zdania, że głównym twórcą Lordów było Deck13, wydane jakiś czas temu The Surge, które notabene jest grą souls podobną to tylko dowód na to. Co do samego CI Games to przyznam, że mi to obojętne co z nimi będzie, żadna ich gra mi się nie podobała, a że firma z Polski to uważam, że trzeba wymagać więcej niż od innych. Osobiście to najpierw patrzę na jakość, a potem na to z jakiego kraju studio dany tytuł wyprodukowano.
środa, 5 lipca 2017, 13:36   LimaksokiM
@ zadymek - właśnie o to chodzi, że oni mieli ambicje robić (w ich mniemaniu) gry AAA jednak kasę jaką ładowali w tworzenie i promocję ni jak im się nie zwracała bo ich końcowe produkty było mocno średnie. TO jak z bokserem który walczy na dolnej granicy wagi ciężkiej i dostaje od wszystkich bęcki. Lepiej ześć trochę z wagi i mieć sukcesy w wadze średniej - czego szczerze im życzę. LotF2 z chęcią bym zagrał bo jedynka bardziej mi podeszłą niż gry FS. Ale wolałbym chyba żeby robili to twórcy Surge niż CIG
środa, 5 lipca 2017, 13:01   Sakaki
Czekam na Wilczy Szaniec 3
środa, 5 lipca 2017, 11:23   zadymek
"Odejście od tworzenia gier AAA oznacza,"
Czy to znaczy, że AAA wg CI to tylko spora kasa na promocję i produkcję? Prawdę mówiąc jakością te ich rzekomo gry AAA raczej nie powalają - z pewnością nie "Lord of the 5/10".
środa, 5 lipca 2017, 10:51   Batushka
City Interactive zawsze robiło crapy i nic się w tej kwestii nie zmieni, to jest nasz rodzimy LJN.
A że LotF2 może nie powstać to szczerze mówiąc mnie ani grzeje ani ziębi, jedynka to było dla mnie mocne 4/10.
środa, 5 lipca 2017, 10:38   Danon666
Sequel musiałby być co najmniej tak dobry jak jedynka żebym wogole chciał zagrać, a biorąc pod uwagę że oryginalna ekipa nie będzie pracowała nad grą i budżet na sequel jest mniejszy co potwierdził Tomasz GOP, to nie wydaje mi się żeby im się to udało
środa, 5 lipca 2017, 10:06   otton
Chciałbym zagrać w sequel, ale mam obawy. Pytanie czy bez Decka dadzą radę i kto naprawdę był autorem tamtego sukcesu. Ostatnie okoliczności sprawiają, że trudno bez wahania wskazać palcem na CI... The Surge - nowa gra Decka, bardzo przemyślane, ładnie zrobione dzieło bez większych problemów technicznych. Ghost Warrior 3 - może i ładny, ale jednak drugoligowiec, którego trzeba jeszcze połatać.

O autorze

Mateusz 'Papkin' Witczak
Mateusz 'Papkin' Witczak
redaktor
Lew z północy, rotmistrz sławny i kawaler, charakterologiczny Guybrush Threepwood. W grach szuka ekstatycznych uniesień, ale zazwyczaj wpada w pretensjonalną kloakę. Miłośnik Orwella i Burroughsa, prywatnie: Ojciec Chrzestny i terapeuta Crossa. Grał go Roman Polański.

Podobne newsy

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

To historia bardzo inteligentnego i zdolnego człowieka, który w trzy lata zdobył i stracił fortunę. To opowieść o człowieku, który w latach 80. XX wieku wprowadził komputer pod strzechy, a dziś nie ma i nie chce mieć komputera.

Komentarzy:
7

Oryginalny pomysł, szczypta talentu, kilka(naście) miesięcy wytężonej pracy – przepis na sukces może się wydawać nieskomplikowany. Co jednak robić, gdy premiera za nami, a słupki sprzedażowe ani drgną?

Komentarzy:
3

Myśl na dziś: Niektóre pomyłki sprawiają zbyt wielką radochę, by popełniać je tylko raz.

Komentarzy:
3

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z