Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

The Pokémon Company: Dochody firmy wzrosły względem poprzedniego roku aż 26-krotnie

Cross środa, 31 maja 2017, 19:38 News

To nie pomyłka, to Pokémon Go.

Jak donosi branżowy analityk Serkan Toto, The Pokémon Company wczoraj opublikowało w końcu podsumowanie minionego, dziewiętnastego w historii firmy roku fiskalnego. Jak się okazuje, na przełomie lat 2016/2017 doczekała się ona absolutnie rekordowych zysków:

15 rok fiskalny: 16,6 mln dolarów
16 rok fiskalny: 10,6 mln dolarów
17 rok fiskalny: 18,4 mln dolarów
18 rok fiskalny: 5,6 mln dolarów
19 rok fiskalny: 143,3 mln dolarów

Ponad 143 mln dolarów – to około 26 razy więcej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Choć firma nie opublikowała w raporcie dokładnych danych sprzedażowych, można łatwo domyślić się, że tak astronomiczny skok to zasługa Pokémon Go – a także, choć bez wątpienia w mniejszym stopniu, Pokémon Sun/Moon. Nic dziwnego, że właściciele praw do Pikachu i spólki zaczęli agresywnie atakować rynek mobilny.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
czwartek, 1 czerwca 2017, 7:12   Danon666
Wniosek jest taki że gry mobilne to dobry rynek, nie każdego stać na konsole czy dobry pc a telefon to chyba ma każdy nie licząc najuboższych miejsc
środa, 31 maja 2017, 22:51   Tokagero
No chyba chłopaki zasługują za bycie w centrum uwagi świata przez dłuższą chwilę.

O autorze

Aleksander 'Cross' Borszowski
Aleksander 'Cross' Borszowski
redaktor cdaction.pl
Cyberdemon na końcu E4M2. Fundamentem jego moralności jest żelazna zasada wyrzekania się wynagrodzenia pod koniec questa.

Podobne newsy

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

W tym tygodniu zostawiam jeden długi sygnał i dwa krótkie.

Komentarzy:
2

W dobrze strzeżonym podziemnym kompleksie, w murach więzienia, w ścianach starego domu?

Komentarzy:
5

Tradycja i nowoczesność, Japonia i Wielka Brytania. Tak jak wędrówka Jina Sakaiego, który odrzuca samurajskie wartości i staje się duchem, tak ścieżka dźwiękowa Ghost of Tsushima łączy odmienne światy.

Komentarzy:
8

Kiedy myślisz o kinie samurajskim, automatycznie przychodzi do głowy jedno nazwisko – Kurosawa. Jeśli więc ktoś ma ambicję stworzyć olbrzymiego sandboxa z akcją osadzoną w XIII-wiecznej Japonii, z konieczności będzie musiał szukać inspiracji w obrazach mistrza. Nie inaczej było w przypadku Ghost of Tsushima.

Komentarzy:
5

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z