Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITHalf-Life 2: Wyciekła nowa wersja Ravenholmu z dodatku, nad którym pracował ojciec Deus Eksa

Cross poniedziałek, 27 marca 2017, 16:54 News

Warren Spector chciał, by (niestety anulowany) trzeci epizod pozwolił nam wrócić do miasta zombie – i tym razem przetrzebić je nie Gravity Gunem, a Magnet Gunem.

Warren Spector (Deus Ex, System Shock) już dwa lata temu zdradził, że swego czasu współpracował z Valve nad nigdy niewydanym epizodem Half-Life'a. Dodatek miał "wypełnić luki w historii serii" i wzbogacić arsenał gracza o potężny Magnet Gun (jak wskazuje nazwa, była to broń oparta na mocach magnetycznych). Niestety, współpraca ostatecznie nie wypaliła – Spector jako gigantyczny fan Disneya nie mógł powiedzieć "nie", gdy tuż po rozpoczęciu prac zaoferowano mu stworzenie Epic Mickey. Efekt wysiłków jego studia Junction Point nie został pokazany światu. Aż do dzisiaj.

W piątek anonimowy internauta opublikował oryginalne pliki z mapami dodatków do Half-Life'a. Oprócz prototypów z Episode One i Episode Two fani znaleźli tam powyższy poziom – pokryty śniegiem Ravenholm, gdzie postać gracza miała przy pomocy Magnet Guna pomóc rebeliantom pokonać przeważające siły Combine. Wiele obiektów miało przypisane do siebie wartości związane z siłami magnetycznymi, pojawili się też nowi enpece o imionach Scooter czy Duncan. Więcej szczegółów nie znamy.

Co jednak ciekawe, to już drugi epizod związany z Ravenholmem, który nie ujrzał światła dziennego. Wcześniej nad dodatkiem "Return to Ravenholm" pracowali ludzie z Arkane Studios (Prey, Dishonored)... w którym pracuje teraz drugi ojciec Deus Eksa, Harvey Smith.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
wtorek, 28 marca 2017, 10:34   Sheade
Dlaczego mam wrażenie, że jest to ściema, na podstawie której zbudowano kolejna złudna informacje dot. EP3, by mieć na czym nabić clickbajty? Równie dobrze, mogły być to niewykorzystane mapy dla EP2, czy podstawki.
poniedziałek, 27 marca 2017, 19:25   wielki0fan0gier
Nie unowocześnili. Mapy do CS:GO powstają w tym samym programie. Nowa wersja silnika Source i narzędzi edytorskich są dostępne jedynie dla gry Dota 2 i narzędzi testowych związanych z VR.
poniedziałek, 27 marca 2017, 18:13   paintball_X
Zdążyłem już zapomnieć jakim utrapieniem jest dodawanie detali otoczenia w edytorze Half-Life'a 2. Ciekawe czy unowocześnili to narzędzie od "moich czasów"...

O autorze

Aleksander 'Cross' Borszowski
Aleksander 'Cross' Borszowski
redaktor cdaction.pl
Cyberdemon na końcu E4M2. Fundamentem jego moralności jest żelazna zasada wyrzekania się wynagrodzenia pod koniec questa.

Podobne newsy

Half-Life: Alyx – Powstaje mod przenoszący Half-Life´a 2 do VR-u [WIDEO]

News
poniedziałek, 30 marca 2020

half-life-alyx--powstaje-mod-przenoszacy-half-lifea-2-do-vr-u-wideo W końcu wszyscy zrozumieją, dlaczego nie chodzimy już do Ravenholm.

Komentarzy:
2

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Wiecie doskonale, który tytuł mam na myśli, prawda?

Komentarzy:
1

W tym tygodniu zostawiam jeden długi sygnał i dwa krótkie.

Komentarzy:
2

W dobrze strzeżonym podziemnym kompleksie, w murach więzienia, w ścianach starego domu?

Komentarzy:
5

Tradycja i nowoczesność, Japonia i Wielka Brytania. Tak jak wędrówka Jina Sakaiego, który odrzuca samurajskie wartości i staje się duchem, tak ścieżka dźwiękowa Ghost of Tsushima łączy odmienne światy.

Komentarzy:
8

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z
« sierpień 2020
PWŚCPSN
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31