Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITTomb Raider II: Fanowski remake na nowych materiałach [WIDEO]

DavyStrange piątek, 17 marca 2017, 11:50 News

Oprócz paru screenów jest też gameplay z pierwszego poziomu.

Tomb Raider II: The Dagger of Xian z 1997 roku od dłuższego czasu jest odświeżane przez Francuza działającego pod pseudonimem Nicobass. Wczoraj pochwalił się on ukończeniem prac nad pierwszą jaskinią z etapu Great Wall i co tu dużo mówić – wygląda to naprawdę obiecująco. Niestety nie da się jeszcze pobrać grywalnego dema, ale efekty pracy Nicobassa możecie zobaczyć na poniższych filmach i screenach (i porównać ze starymi na stronie projektu):

Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
piątek, 24 marca 2017, 2:02   szmotsu
@Goliat, Dezlator do Gothica to powstaje Reloaded mod i DX11. W linku efekt ich działania:
https:www.youtube.com/watch?v=kH3EHQAai34
sobota, 18 marca 2017, 21:49   goliat
@Dantes Projektu nie śledziłem od początku, więc myślałem że zmiany ograniczą się tylko do oprawy. Ale przerobienie poziomów i checkpointy to krok w dobrą stronę.
sobota, 18 marca 2017, 13:04   Debosy
No i to jest to:A nie te 2 ostatnie gówna które mało mają wspólnego z TR. Tylko chodzenie, strzelanie, filmiki, QTE.
sobota, 18 marca 2017, 12:10   Zdzisiu
I tak powinny wyglądać nowe TR.
sobota, 18 marca 2017, 10:33   freynir
@Dantes, Goliat- pierwszy Gothic jak najbardziej coś takiego posiada. Nie pamiętam kto dokładnie i pod jaką nazwą, ale utworzono zestaw działający podobnie jak mody HRP do DN3D, SS2 lub GTA3/Morrowind.
PS- checkpointy są be, chyba że połączone z systemem save-ów ;-)
sobota, 18 marca 2017, 8:22   Dantes
+goliat Nicobass na starcie zapowiadał że Tomb Raider II Remake będzie bliższy Anniversary niżeli oryginalnej wersji, użyje grafiki oraz animacji z Anniversary oraz Underworld, punkty kontrolne to fajna sprawa, gra będzie zawierać nowy projekt poziomów ale to wyjdzie jej na dobre ponieważ te rozwiązania które były dobre w 1997 są przestarzałe w 2017.
piątek, 17 marca 2017, 23:42   goliat
Zauważyłem, że poprawa nie ogranicza się tylko do grafiki. Wprowadzono checkpointy (w oryginale trzeba było samemu zapisywać grę) oraz przerobiono pierwszy poziom ( w Tomb Raider 2 Dagger of Xian grałem parokrotnie i nie przypomina sobie szczelin w jaskinii).
piątek, 17 marca 2017, 23:25   goliat
Efekty wyglądają powalająco. Poza tym do drugiej odsłony Tomb Raider z 1997 roku mam sentyment, bo była to pierwsza gra serii z którą miałem styczność. Jakby tak zmodowali pierwszą odsłonę gry Gothic to byłbym w siódmym niebie.
piątek, 17 marca 2017, 23:12   Dezlator
Jeszcze coś takiego do Gothica poproszę i jestem w niebie.
piątek, 17 marca 2017, 22:40   DuncunIdahho
i tak powinien wygladac Tomb raider bo dla mnie te 2 nowe czesci to sa jakies popluczyny po TR, chetnie bym zagral w ta 2 a juz remake 3 bym bral w ciemno

O autorze

DavyStrange

Podobne newsy

Shadow of the Tomb Raider zapowiedziane, choć jeszcze bez tytułu [UPDATE: A jednak z tytułem!]

News
czwartek, 7 grudnia 2017

shadow-of-the-tomb-raider-zapowiedziane-choc-jeszcze-bez-tytulu-update-a-jednak-z-tytulem Ani konkretnej daty premiery. Square Enix jednak oficjalnie dało znać, że gra istnieje i że zagramy w nią w przyszłym roku.

Komentarzy:
13

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Ho, ho, ho! Nie masz pomysłu na prezent dla geeka? Postaramy się pomóc!

Komentarzy:
14

Opatrzony literą X następca Infinite A to desktop zaprojektowany zgodnie z bardzo prostymi założeniami. MSI postanowiło po prostu włożyć do obudowy wszystko to, co miało pod ręką najlepsze.

Komentarzy:
8

Seven zaczyna się jak dobry dreszczowiec – obiecująco, ale niepokojąco.

Komentarzy:
8

Na targach i imprezach branżowych Arena to zabiedzone dziecko znanych rodziców, które prowokuje do licznych wzruszeń... tyle że wzruszeń ramion. Przy jej stanowiskach stoi smutny developer, próbujący przyciągnąć potencjalnych graczy słowami "Come! Total War: Arena, no queue, no queue". Może jednak warto go posłuchać?

Komentarzy:
5

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z