Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITPillars of Eternity II już ufundowane!

Cross piątek, 27 stycznia 2017, 19:33 News
PC
Pillars of Eternity
Pillars of Eternity

Wystarczyła niecała doba, byśmy zaczęli zbierać na cele dodatkowe.

Dopiero wczoraj Obsidian Entertainment poprosił graczy o wsparcie kontynuacji Filarów Wieczności – i już się tego wsparcia doczekał. Zbiórka na portalu fig.co przekroczyła właśnie wymagane 1,1 miliona dolarów, na co studio zareagowało gorącymi podziękowaniami, opublikowaniem pierwszego celu dodatkowego (jeśli kampania dojdzie do 1,4 miliona, każdej klasie postaci będą towarzyszyły dwie podklasy) oraz obietnicą rychłej aktualizacji kampanii o nowe fakty (o co zadbać ma projektant "jedynki" i wielbiciel balansowania balansu, Josh Sawyer). Do końca kampanii jeszcze 28 dni – zobaczmy, jakie asy developerzy kryją jeszcze w rękawie.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
środa, 1 lutego 2017, 11:48   McGrave
Niech poprawią silnik bo optymalizacja leży. Do tego jak AI postaci mając parę kroków do zrobienia wybiera dłuższą drogę, albo nagle się wycofuje to nie jest dobrze. Czary rozbijające się o niewidzialne ściany też fajne nie są. Na premierę Pillarsy były niegrywalne dla każdego, kto bał się zaklikania na śmierć (brak domyślnych zachowań i bardzo późno to poprawili). To było tak, jakbym grał w sporo gorszą wersję Baldura (a to przecież mega stara gra - to trochę żałosne, ale i tak nie ma nic lepszego :/)
niedziela, 29 stycznia 2017, 19:49   Silvaren
@HeklusDwa
Głębokie ścieżki były tak zaprojektowane, aby wracać do nich systematycznie wraz z postępem w przygodach i awansowaniem na wyższe poziomy, schodząc coraz głębiej. Jeśli z czymś nie dajesz sobie rady, to znak, że powinieneś ogarnąć jakieś inne zadania i wrócić z lepszym ekwipunkiem i większym doświadczeniem. Po ścieżkach nie można się też spodziewać super wątków fabularnych, bo to ukłon w stronę początków nurtu RPG, rodem z piwnicy Gary'ego Gygaxa.
niedziela, 29 stycznia 2017, 18:32   Shaddon
@HeklusDwa
IMO głębokie ścieżki to połowa całej zabawy w Pillarsach (nie biorąc pod uwagę dodatków, rzecz jasna). Fakt, potrafią dać po tyłku, ale i bardzo fajnie wymuszają na graczu stosowanie różnych taktyk zależnie od przeciwnika, tudzież ciągłego doskonalenia ich. I tylko szkoda, że AI nie jest choćby na poziomie tego z Tyranny. "Aktywna pauza życiem, aktywna pauza miłością".
niedziela, 29 stycznia 2017, 2:43   HeklusDwa
Właśnie zacząłem grać w jedynkę i jak dla mnie jest to naprawdę wymagająca i ciężka gra mimo, że gram na średnim poziomie trudności. Nigdy nie byłem hardkorowym graczem i w RPGi rzadko grałem na wysokim poziomie trudności, Mass Effect był tylko wyjątkiem, ale to zupełnie co innego. Tak czy inaczej gra bardzo mi się spodobała i mocno się wkręciłem, ale utknąłem na głębokich ścieżkach aktualnie.
niedziela, 29 stycznia 2017, 0:32   GolemDorfl
@Bluearga Przy takim tempie zbierania funduszy to wersja PL gwarantowana.
sobota, 28 stycznia 2017, 23:12   Yngoth
@dirnis
Jeśli miałoby się spełnić to, czego sobie życzysz, to czekałaby nas najlepsza gra w historii wszechświata! ;) Tak więc i ja też bym tego chciał ;)
sobota, 28 stycznia 2017, 21:28   Bluearga
1.8M ma być polska lokalizacja tak btw.
sobota, 28 stycznia 2017, 18:12   dirnis
mam nadzieje że PoE 2 będzie tym czym było BG 2 w stosunku do pierwszej części
sobota, 28 stycznia 2017, 13:02   CzlowiekKukurydza
I kolejna kampania która nie pozwala wpłacać kasy przez Paypal...
sobota, 28 stycznia 2017, 12:57   Michalius
@SerwuX na moje oko płaci się je za dwie kopie gry (jedna tylko cyfrowa), i wszystkie fizyczne bzdety poza pudełkiem z grą są dodatkiem kolekcjonerskim bo nie są wymienione nigdzie wcześniej.

O autorze

Aleksander 'Cross' Borszowski
Aleksander 'Cross' Borszowski
redaktor cdaction.pl
Cyberdemon na końcu E4M2. Fundamentem jego moralności jest żelazna zasada wyrzekania się wynagrodzenia pod koniec questa.

Podobne newsy

Pillars of Eternity II: Deadfire – Tryb turowy doczekał się oficjalnej premiery [WIDEO]

News
czwartek, 9 maja 2019

pillars-of-eternity-ii-deadfire--tryb-turowy-doczekal-sie-oficjalnej-premiery-wideo Rocznicowa aktualizacja zawiera też garść innych elementów w tym wyzwanie, za ukończenie którego można zgarnąć specjalne nagrody.

Komentarzy:
12

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Z okazji 50. rocznicy pierwszego lądowania na Księżycu przypominamy Lunar Lander. Grę pozwalającą śmiałkom samodzielnie wylądować na jedynym naturalnym satelicie Ziemi.

Komentarzy:
1

„Dokąd się teraz uda nowo narodzona? Sieć jest wielka i nieskończona” – puentuje Motoko Kusanagi w ostatniej scenie cyberpunkowego anime „Ghost in the Shell”. Twórcy gier z tej konwencji wzięli sobie jej słowa do serca. Z biegiem lat ich produkcje oferowały graczom coraz więcej swobody, chociaż z początku wcale się na to nie zanosiło.

Komentarzy:
1

Chyba każdy, kto zaliczył Wiedźmina 3 wraz z dodatkami, pamięta to przejmujące uczucie pustki po jego przejściu. Bo to naprawdę był koniec, nic więcej się nie wydarzy, a my nigdy nie poznamy dalszych losów Geralta, Ciri, Eskela, Jaskra...

Komentarzy:
38

Rodzimym graczom nie dane było zagrać w polskie wersje L.A. Noire, Life is Strange lub The Walking Dead... Zaraz, czy aby na pewno?

Komentarzy:
29

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z