Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITTorment: Tides of Numenera – Znamy datę premiery! /dziewczęcy pisk/ [WIDEO]

Papkin środa, 14 grudnia 2016, 16:47 News
pc

Wiemy, kiedy nastąpi drugie przyjście rolplejowego mesjasza!

28.02.2017.

Dwudziesty ósmy lutego dwa tysiące siedemnaście.

Właśnie wtedy na naszych dyskach stawi się "duchowy następca" Planescape: Torment, a zarazem jeden z największych beneficjentów Kickstartera oraz wydawniczy debiut Techland Publishing. Rolplej inXile Entertainment pojawi się równocześnie na pecetach, PS4 i XBO (wersje konsolowe zdecydowano się opracować w związku z ciepłym przyjęciem konsolowego Wastelanda 2).

A na deser: całkiem niedawno prezentowaliśmy Wam bogatą zawartość różnych wydań gry. I chyba warto uzupełnić naszego newsa o zwiastuny skupione na zaprezentowaniu zalet kolekcjonerki i "edycji dnia pierwszego".

Więcej "ochów" i "achów" na temat Numenery przeczytacie w CDA 01/2017, gdzie nowy Torment uwił sobie gniazdko wśród najbardziej obiecujących tytułów przyszłego roku.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
czwartek, 15 grudnia 2016, 14:08   KeepCrying
@Amigos
Puknij się w poczucie humoru, człowieku.A tak na temat - specjalnie nie wnikałem w early access, by nie psuć sobie apetytu. Mam nadzieję, że Numenera nie będzie miała bolączki, która straszliwie mnie uwierała w Planescape: opłacało się grać tylko jedną klasą postaci.
czwartek, 15 grudnia 2016, 9:50   Rennard
No i to jest świetny news :)
czwartek, 15 grudnia 2016, 8:32   Silvaren
W tym wszystkim najlepiej prezentuje się samo pudło EK i steelbook. Techland na facebooku potwierdza, że każde zamówienie przedpremierowe dostanie steelbook - a więc preorder EK również. Sklepy jednak to dementują i dorzucają wyłącznie do edycji zwykłych. Powinni ustalić wspólną wersję, a nie wciskają ciemnotę klientom.
czwartek, 15 grudnia 2016, 8:30   Silvaren
Kolekcjonerka nie porywa. Figurka - meh, podręcznik może być spoko, ale ten biedaartbook - wersja demo artbooka jak to NRGeek nazywa. Powinni się skupić albo na świetnie wykonanym projekcie figurki albo na porządnym artbooku. Ostatnio coraz częściej kupuję zwykłe edycje i w ramach personalizowania edycji kolekcjonerskich do zestawu zamawiam artbooki od Dark Horse, które mają wielki format, twardą oprawę i 200-400 stron.
czwartek, 15 grudnia 2016, 1:27   Bronnson
Czemu oni mi to robią!? Nawet jeszcze nie zacząłem Tyranny, Torment już majaczy na horyzoncie, lada dzień trzeba będzie zwiedzać Space Hulka...a człowiek przecież musi spać do cholery!
środa, 14 grudnia 2016, 23:16   Amigos
@KeepCrying - puknij się w łeb, człowieku...
środa, 14 grudnia 2016, 22:25   GolemDorfl
@Bozo71
Tak... Nie... Nie wiem ;)
środa, 14 grudnia 2016, 21:40   Bozo71
Będzie od razu w języku polskim?
środa, 14 grudnia 2016, 20:42   elmeo
Dwa tysiące siedemnastego, jeśli już; p
środa, 14 grudnia 2016, 19:59   KeepCrying
Cholera, znowu trzeba przekładać samobójstwo.

O autorze

Mateusz 'Papkin' Witczak
Mateusz 'Papkin' Witczak
redaktor
Lew z północy, rotmistrz sławny i kawaler, charakterologiczny Guybrush Threepwood. W grach szuka ekstatycznych uniesień, ale zazwyczaj wpada w pretensjonalną kloakę. Miłośnik Orwella i Burroughsa, prywatnie: Ojciec Chrzestny i terapeuta Crossa. Grał go Roman Polański.

Podobne newsy

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Z okazji 50. rocznicy pierwszego lądowania na Księżycu przypominamy Lunar Lander. Grę pozwalającą śmiałkom samodzielnie wylądować na jedynym naturalnym satelicie Ziemi.

Komentarzy:
4

„Dokąd się teraz uda nowo narodzona? Sieć jest wielka i nieskończona” – puentuje Motoko Kusanagi w ostatniej scenie cyberpunkowego anime „Ghost in the Shell”. Twórcy gier z tej konwencji wzięli sobie jej słowa do serca. Z biegiem lat ich produkcje oferowały graczom coraz więcej swobody, chociaż z początku wcale się na to nie zanosiło.

Komentarzy:
1

Chyba każdy, kto zaliczył Wiedźmina 3 wraz z dodatkami, pamięta to przejmujące uczucie pustki po jego przejściu. Bo to naprawdę był koniec, nic więcej się nie wydarzy, a my nigdy nie poznamy dalszych losów Geralta, Ciri, Eskela, Jaskra...

Komentarzy:
38

Rodzimym graczom nie dane było zagrać w polskie wersje L.A. Noire, Life is Strange lub The Walking Dead... Zaraz, czy aby na pewno?

Komentarzy:
29

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z