Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HIT ANGELINA - twórca, który nie śpi

Dodane przez: Adzior piątek, 16 maja 2014, 18:00 O grach inaczej
ANGELINA - twórca, który nie śpi

Przed tobą korytarz. Po bokach dumnie stoją białe, pozbawione emocji posągi kobiet z rozpostartymi ramionami. Wokół latają śniade pokojówki, a ty musisz znaleźć statek, dojść do wyjścia i nie oszaleć od stale drącego się w tle szamana. Nietrudno o podobne pomysły wśród awangardowych twórców. Ale ten jest wyjątkowy - stoi za nim ANGELINA, automat tworzący gry.

Komentarzy:
5

HIT [Weekend] Jak to jest być rówieśnikiem CDA

Dodane przez: Rahid sobota, 8 marca 2014, 9:28 CD-Action
[Weekend] Jak to jest być rówieśnikiem CDA

1 kwietnia 1996 roku. W sklepach ukazuje się pierwszy numer magazynu CD-Action - nakład 12 500 egzemplarzy. Wówczas nie obchodzi mnie to jednak za bardzo. Mam 5 miesięcy i lepsze rzeczy do roboty.

Komentarzy:
66

HIT [Weekend] Jak nie współpracować z Ekszynem

Dodane przez: Papkin piątek, 7 marca 2014, 18:00 CD-Action
[Weekend] Jak nie współpracować z Ekszynem

Jako założyciel krakowskiej filii CD-Action nie mam w zanadrzu anegdot o tym, jak to Mac Abra zastrzelił praktykanta podczas deadline’u, a Allor ogarnął screeny. Ba – byłem w redakcji ze cztery razy w życiu, z czego raz wbiłem na kawę, bo znajoma nie miała na mieszkaniu. Chcę się natomiast podzielić z wami garstką historii o naszej współpracy, których nie wspominam za wesoło.

Komentarzy:
49

HIT [Weekend] Dekalog praktykanta

Dodane przez: Adzior piątek, 7 marca 2014, 17:00 O grach inaczej
[Weekend] Dekalog praktykanta

Różne są drogi do współpracy z CDA. Niektórzy wiedzą, jak pokazać swoje umiejętności w odpowiednim miejscu i czasie, inni łączą umiejętności z odrobiną szczęścia. Można też - jak wyżej podpisany - zostać wcielonym do grającej armii po bezpośrednim kontakcie z redakcją w czasie praktyk. Trzeba jednak pamiętać o kilku zasadach, zanim się na to zdecydujecie.

Komentarzy:
25

HIT [Weekend] 18. urodziny CD-Action

Dodane przez: CD-Action piątek, 7 marca 2014, 16:00 O grach inaczej
[Weekend] 18. urodziny CD-Action

A kto z nami nie wypije, tego we dwa kije! Jak już dobrze wiecie, CD-Action osiąga w tym roku pełnoletniość. Oznacza to nie tylko tyle, że będzie już mogło wybrać się do sklepu monopolowego po różnego rodzaju używki. Przede wszystkim jest to dobra okazja na wszelkiego rodzaju wspominki i podróże sentymentalne.

Komentarzy:
19

HIT [Weekend] Wojny konsol

Dodane przez: spikain niedziela, 23 lutego 2014, 13:00 O grach inaczej
[Weekend] Wojny konsol

Jest zażarta i bezlitosna. Trawi miliony stron tekstu w przeróżnych zakamarkach internetu. Wywołuje białą gorączkę wśród graczy i producentów gier. Niejednokrotnie, nawet jeśli mimowolnie, bywamy jej częścią. Mowa o wojnie konsol - zjawisku, które wcale nie rozpoczęło się podczas minionej generacji.

Komentarzy:
17

HIT [Weekend] Wojna postu z karnawałem - Pokemony kontra ludzie

Dodane przez: Adzior sobota, 22 lutego 2014, 15:00 O grach inaczej
[Weekend] Wojna postu z karnawałem - Pokemony kontra ludzie

Starcie anarchii z demokracją. Fałszywy prorok wygnany na rzecz starożytnego bóstwa. Eksplozja ludowej kultury. Rewolucja w niestabilnym państwie? Nie, skąd - to kilkadziesiąt tysięcy ludzi gra w Pokemony, tworząc jedno z najciekawszych zjawisk w sieci od kilku lat.

Komentarzy:
11

HIT [Weekend] Tom Clancy - Kardynał Baltimore

Dodane przez: Papkin sobota, 22 lutego 2014, 12:00 O grach inaczej
[Weekend] Tom Clancy - Kardynał Baltimore

Zwykliśmy pisać o zmarłych, że „odeszli za wcześnie”, ale tym razem podobne zdanie nie padnie. Tom Clancy pozostawił po sobie aż 20 powieści, ich łączny nakład przekroczył 50 milionów egzemplarzy, a dziesięć zameldowało się na pierwszym miejscu listy bestsellerów New York Timesa. Odszedł jako spełniony artysta, tworząc do śmierci, a jego pomysły przeniknęły do świata filmów i gier.

Komentarzy:
8

HIT [Weekend] Sztuka wojny galaktycznej

Dodane przez: Rahid piątek, 21 lutego 2014, 19:00 O grach inaczej
[Weekend] Sztuka wojny galaktycznej

Nowy Eden, wszechświat z gry EVE Online, to niezwykłe miejsce. Właśnie tam, w systemie B-R5RB, 28 stycznia odbyła się największa bitwa w historii gatunku MMO. Ponad 7500 graczy toczyło nieustanną batalię przez 21 godzin. Szkody szacuje się na 300 tysięcy dolarów amerykańskich.

Komentarzy:
45

HIT [Weekend] Stan wojenny

Dodane przez: CD-Action piątek, 21 lutego 2014, 18:00 O grach inaczej
[Weekend] Stan wojenny

Weekend to czas spokoju i odpoczynku, jednak nie idziemy z prądem i przygotowaliśmy dla was kilka tematów, których lepiej nie dotykać bez rękawic. Innymi słowy - jest gorąco, a skoro myślimy o wrzawie, wiadomo, że mówimy o wojnie.

Komentarzy:
8

[Weekend] Treyarch - historia studia stojącego w cieniu Infinity Ward. Część 2

Dodane przez: Piotrek66 niedziela, 9 lutego 2014, 11:00 O grach inaczej
[Weekend] Treyarch - historia studia stojącego w cieniu Infinity Ward. Część 2

Wraz ze swoimi Spider-Manami Treyarch udowodniło Activision swoją wartość. Ale szansa na wkroczenie do pierwszej ligi miała dopiero nadejść - studiu powierzono zadanie współtworzenia wraz z Infinity Ward serii Call of Duty. Jak developerzy sobie z tym poradzili? O tym przeczytacie w drugiej części tekstu o historii Treyarchu.

Komentarzy:
16

HIT [Weekend] Prawdziwi złodzieje gier

Dodane przez: Papkin niedziela, 9 lutego 2014, 10:00 O grach inaczej
[Weekend] Prawdziwi złodzieje gier

Garrett? Drake? Sly? Niewiele się znasz, świeżak, na tyrkach, jak widzę. Są w biznesie tacy, co się skowerni nie dygali i kroili po cichu największych – Valve, Ubisoft i Sony! A jak już garować, to tylko z najlepszymi.

Komentarzy:
11

HIT [Magazyn kulturalny] Cisza jako kluczowy element muzyki

Dodane przez: spikain niedziela, 9 lutego 2014, 10:00 O grach inaczej
[Magazyn kulturalny] Cisza jako kluczowy element muzyki

Cisza to nieobecność dźwięków - ich brak. Czy zastanawialiście się jednak kiedykolwiek, jak istotna jest cisza dla muzyki, składającej się przecież z tych właśnie dźwięków? Bez ciszy wasze ulubione utwory nie brzmiałyby tak, jak je zapamiętaliście.

Komentarzy:
8

HIT [Weekend] Treyarch - historia studia stojącego w cieniu Infinity Ward. Część 1

Dodane przez: Piotrek66 sobota, 8 lutego 2014, 11:00 O grach inaczej
[Weekend] Treyarch - historia studia stojącego w cieniu Infinity Ward. Część 1

„Drużyna B”, "goście od gorszych Call of Duty” – tak przez wiele lat mówiono o Treyarchu, które wraz z Infinity Ward dba o rozwój flagowego cyklu Activision. Przez dłuższy czas firma wraz ze swoimi CoD-ami tkwiła w cieniu kolegów od Modern Warfare’ów, ale po wydaniu Black Opsa II i zamieszaniu w IW, role wydają się odwracać. W ramach weekendu postanowiliśmy przybliżyć wam wizerunek studia.

Komentarzy:
20

HIT [Weekend] 3D Monster Maze ? pierwsza skradanka w historii?

Dodane przez: Pita sobota, 8 lutego 2014, 10:00 O grach inaczej
[Weekend] 3D Monster Maze ? pierwsza skradanka w historii?

Tytuł pierwszej skradanki przypisuje się różnym grom. Thiefowi, ze względu na jego niesamowite połączenie rozgrywki i fabuły oraz, co tutaj ukrywać, pecetowy rodowód. Metal Gearowi, jeszcze temu z MSX-a, wyprzedzającemu o lata przygody Solida w trzech wymiarach. Czasami nawet Tenchu – zapominając o całej rzeszy gier, które bawiły się w skradanie wcześniej.

Komentarzy:
6

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z