Twórcy Wuchang: Fallen Feathers obiecują poprawki. „Szczerze przepraszamy za niedogodności”
Leenzee próbuje ratować swojego soulslike’a.
Kilka dni temu odbyła się premiera Wuchang: Fallen Feathers, raczej udanej i ciekawej dla fanów gatunku gry typu soulslike, która niestety nie została dobrze przyjęta na Steamie. Problemem okazała się przede wszystkim optymalizacja, na którą narzeka większa część graczy. Doszło do tego narażenie się Chińczykom (a przecież Leenzee to chińskie studio) poprzez zamieszanie z zamówieniami przedpremierowymi. Słowem: pomimo wielkiej popularności, opinie o Wuchangu raczej nie były dla gry korzystne.
W nowym poście na Steamie twórcy przepraszają za problemy z grą i obiecują poprawę, a także specjalne nagrody (jako pocieszenie za problemy z dystrybucją wcześniejszych nagród dla posiadaczy edycji Deluxe). Post rozpoczyna się takimi słowami:
Drodzy Gracze,
Po pierwsze i najważniejsze, szczerze przepraszamy za niedogodności i doceniamy was wszystkich za cierpliwość i zrozumienie w obliczu ostatnich problemów wokół premiery Wuchang: Fallen Feathers. Wasze doświadczenia i feedback są dla nas niezwykle wartościowe.
Twórcy zapewniają, że usłyszeli każdy głos, włączając w to te, które były wobec nich krytyczne.
Od premiery przyglądaliśmy się uważnie wszystkim kanałom społeczności. Każdy głos – od krytyki po sugestie – usłyszeliśmy, przeanalizowaliśmy i aktywnie go omówiliśmy, aby znaleźć rozwiązania.
Jakich więc zmian mogą spodziewać się gracze Wuchang: Fallen Feathers? Oto pełna lista planów twórców:
- Naprawienie crashy na różnych urządzeniach
- Poprawienie wydajności (FPS, obniżenie lagów)
- Zoptymalizowanie domyślnych ustawień dla niektórych kart graficznych
- Poprawienie prędkości podniesienia się postaci po upadku
- Zmniejszenie obrażeń i liczby niektórych pułapek
- Obniżenie odporności na siłę uderzenia konkretnych potworów o niskim poziomie
- Zmniejszenie nacisku na eksplorację w niektórych miejscach
- Naprawienie problemów spowodowanych przez brakujące przedmioty, które prowadzą do przerywania questów
- Poprawienie logiki AI potworów i bossów
- Poprawienie jakości tekstur w miejscach o niskiej rozdzielczości
- Polepszenie szczegółów i precyzji assetów w niektórych regionach
Twórcy proszą o cierpliwość. Zobaczymy, czy uda im się wprowadzić wszystkie zapowiedziane zmiany i czy uratuje to ich grę – a przynajmniej jej odbiór przez graczy.
Czytaj dalej
Graczka, twórczyni gier, kawał nerda. Kiedy nie gram, najczęściej piszę, czytam, programuję albo researchuję niszowe tematy, które akurat się nawiną. Rodzina i znajomi mają już dość słuchania o tym, dlaczego powinni zagrać w Pathologic 2, Disco Elysium i The Stanley Parable.