The Elder Scrolls Online ma być nadal wspierane. Nowy szef studia zapewnia, że gra będzie rozwijana przez kolejne dekady
Według Josepha Burba Bethesda i Xbox wierzą w projekt i nie zamierzają go porzucać.
W wyniku ostatnich ogromnych cięć kadrowych w Microsofcie dostało się m.in. ZeniMax Online Studios, bowiem anulowano jego nieogłoszony projekt. To zaś zrodziło wątpliwości co do dalszego losu The Elder Scrolls Online i tego, czy nadal będzie wspierany w tym samym stopniu co dotychczas. W tej sprawie wypowiedział się Joseph Burba, świeżo upieczony szef studia, zapewniając fanów gry, że wszystko pozostaje tak, jak dotychczas.
Burb napisał długą wiadomości skierowaną do społeczności The Elder Scrolls Online mającą na celu zapoznanie go z graczami po tym, jak przejął stanowisko po Matcie Firorze, pełniącym funkcję szefa ZeniMax Online Studios przez ostatnie 18 lat, czyli początku jego powstania. Notabene zmiana ta została ogłoszona w tym samym dniu, co wspomniane cięcia kadrowe. Burb już na wstępie zaznaczył, że The Elder Scrolls Online nadal będzie wspierane, a kolejne nowości są już w drodze.
Zanim powiem więcej o sobie, pozwólcie mi, że zapewnie was, społeczność Elder Scrolls Online, że gra nigdzie nie znika i studio bez przerwy ciężko pracuje nad kolejnymi nowościami, przygodami, a także poprawkami. Zdradziliśmy już, że świat Tamriel czekają spore zmiany i wszystko to jest nadal aktualne.
Dodał, że zarówno Bethesda, jak i Xbox mają wierzyć w The Elder Scrolls Online, które ma w wizji Burba stać się jednym z tych MMO rozwijanych przez wiele dekad. Zapewnił również, że jego studio „wciąż trzyma się swoich wartości” i nadal będzie ewoluowało.
Swoje wątpliwości co do funkcjonowania ZeniMax Online Studios wyrazili ostatnio jego pracownicy zrzeszeni w związku zawodowym. To zresztą nie pierwszy raz, ponieważ w Zenimaksie w maju przegłosowano strajk, lecz dzięki negocjacjom obie strony doszły do porozumienia.
Czytaj dalej
Gracz kiszący się przez większość życia na słabiusieńkim pececie, stąd pałający miłością do kilku tytułów wydanych przed swoim rokiem urodzenia jak Thief 2 czy Heroes III. Niezdrowo analizujący spójność mechanik gry ze światem przedstawionym. Zawsze daje najwięcej punktów w charyzmę. Fortnite spalił mu zasilacz.