21.03.2011, 06:55Lektura na 2 minuty
Prey 2: Pierwsze informacje
Ukazały się już magazyny, które jako pierwsze na świecie miały okazję napisać o ujawnionej/przypomnianej w tym miesiąciu grze Prey 2, mamy więc konkretne informacje na jej temat. Niespodzianka - głównym źródłem inspiracji jest Mirror's Edge!
Tymon „Hut Sędzimir” Smektała
Tradycyjnie - w punktach. Pierwsze informacje o grze Prey 2:
główny bohater gry to Killian Samuels, więzienny strażnik
pierwszy poziom nowej gry, to wydarzenia z początku jedynki, ale przedstawione oczyma nowego bohatera. Dlatego twórcy mówią, że "jeśli pierwszy Prey to była ta sama historia widziana oczyma Luke'a Skywalkera, teraz zobaczymy ją oczyma Bobby Fetta"
postać będzie można rozwijać w trakcie gry, za pieniądze kupując różne dodatki do pancerza czy broni, a także nowe umiejętności. Bronie będzie można konfigurować również w trakcie rozgrywki.
system znajdziek ma być podobny do tego z Borderlands
inspiracją dla rozgrywki był przede wszystkim Mirror's Edge, inne wzorce pochodzą z gier Mass Effect, Chronicles of Riddick oraz filmu Blade Runner
główny bohater jest równie sprawny, jak Faith z Mirror's Edge - będzie mógł wskakiwać na wysokie platformy, podciągać się, przechodzić po wąskich kładkach. Pojawią się sekwnecje pościgów, w których trzeba będzie wykazać się parkourowymi umiejętnościami.
częścią rozgrywki będzie również system korzystania z osłon terenowych, podobny do tego z Killzone 3 (i Crysis 2). Pojawią się też inne opcje taktyczne, które z kolei mają przypominać grę Vanquish.
poziomy będą duże, rozległe i otwarte, gracze będzie mógł sam decydować, jaką drogę obrać do celu - m.in. korzystając z cieni
mniej będzie za to - dziwne... - portali
akcja gry toczyć się będzie na planecie Exodus - dzikiej i pustynnej
struktura gry będzie nieliniowa - gracze będą mogli sami wybierać misje do wykonania (huh?)
styl graficzny przypomina skrzyżowanie Bioshocka i Mass Effecta
nie będzie trybów sieciowych (łeee....) - twórcy wiedzą, że "nikt nie wybrałby trybów multi Preya 2 mając do wyboru, powiedzmy, Halo: Reach"
nie będzie wsparcia dla 3D (ok)
nie będzie wsparcia dla Move'a i Kinecta (yay!)
gra powstaje trzy lata, platforma wiodąca to Xbox 360, dopiero później kod przenoszony jest na PC i PS3
data premiery to bliżej nieokreślony 2012 rok
No więc... brzmi to z jednej strony fantastycznie (99% procent informacji), z drugiej strony jak zupełnie inna gra, niż Prey (brak portali?), z trzeciej niezwykle ambitnie i nie wiadomo, czy ekipa Human Head odpowiedzialna za ten projekt da sobie radę.
Redaktor
Tymon „Hut Sędzimir” Smektała
Senior CD-Action, związany z magazynem od ponad 20 lat, przez długi czas redaktor naczelny online’owego serwisu. Choć przeszedł na ciemną (jasną?) stronę mocy i aktualnie zajmuje się prowadzeniem marki Dying Light jako Dying Light Franchise Director, wciąż jest z nami obecny i czuwa (ci co mają wiedzieć – wiedzą)!
Dyskusja
Dodaj komentarz
Najlepsze
Najnowsze
Najstarsze
- Dodaj komentarz
- Najlepsze
- Najnowsze
- Najstarsze