1
29.05.2023, 08:15Lektura na 2 minuty
Plotka

Nowe The Last of Us w tarapatach. Sieciowa gra opóźniona

Multiplayerowe The Last of Us zostanie w piekarniku znacznie dłużej, a cała wizja doczeka się zmian.


Marcin Hołowacz

Jak donosi Bloomberg, cztery anonimowe osoby zaangażowane w nowy projekt Naughty Dog przekazały informację, że gra multiplayer z uniwersum The Last of Us została opóźniona. Zespół pracujący nad odsłoną serii, która skupia się przede wszystkim na sieciowej rozgrywce, został pomniejszony. Teraz cały projekt zostanie ponownie oceniony.

Sytuacja wygląda tak, że tytuł robiony z myślą o wieloosobowej zabawie nie został anulowany, lecz sporo developerów oddelegowano do pracy przy innych zadaniach. Samo Naughty Dog wydało oświadczenie, w którym zapewnia, że gra potrzebuje znacznie więcej czasu.

Jason Schreier wyjaśnia w swoim artykule, że Naughty Dog pracuje nad sieciowym projektem już od co najmniej czterech lat. Najpierw miał to być jedynie dodatkowy tryb do The Last of Us: Part II, lecz ostatecznie zdecydowano, że można z tego zrobić osobna grę.

Co ciekawe, obawy związane z nowym, wieloosobowym The Last of Us zostały wywołane po tym, jak poproszono Bungie o podzielenie się opinią na temat tego projektu. Twórcy serii Destiny mają niewątpliwie więcej doświadczenia w sieciowych grach, więc ich ekspertyza może mieć tu sporą wartość. Podobno ludzie z Bungie nie byli pewni tego, czy gra Naughty Dog będzie w stanie utrzymać zaangażowanie graczy na dłużej.

Tworzenie hitów dla pojedynczego gracza to odrobinę inna praca, niż dbanie o sieciową grę, która złapie uwagę ludzi na bardzo długi okres. Pierwotna wizja twórców z Naughty Dog może zostać poddana licznym zmianom, a gdy nowy kierunek zostanie wyznaczony, prawdopodobnie zespół powiększy swoje rozmiary i wróci do wcześniejszego tempa prac. Wypada wspomnieć także o tym, że podobno Naughty Dog realizuje jeszcze osobny projekt dla pojedynczego gracza.


Serial The Last of Us opóźniony

Gry to jedno, ale sporą popularnością cieszy się również serial. Niestety i tutaj wkradły się opóźnienia, a ich główną przyczyną ma być strajk scenarzystów. Delighter pisał już na początku maja, że prace stanęły w miejscu. Aktualnie tego typu wieści są tylko potwierdzane, a za przykład może posłużyć niedawny wywiad z Deadline, w którym Francesca Orsi wspomina o potencjalnych poślizgach.


Czytaj dalej

Redaktor
Marcin Hołowacz

Gry to moja pasja i zawsze w coś pogrywam, choć często jestem w tyle z najnowszymi premierami. W pewnym momencie pokochałem roguelite'y, ale przydałby się większy skill. Jeśli trafia mi się taka okazja, wtedy staram się również pisać o grach.

Profil
Wpisów375

Obserwujących5

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze