Mamy kolejne przesłanki dotyczące spin-offu God of Wara. Oferta pracy Santa Monica Studio może sporo zdradzać
Coraz więcej rzeczy wskazuje na to, że Santa Monica Studio faktycznie pracuje nad spin-offem serii.
Plotki o powstającym spin-offie God of Wara towarzyszą nam już od jakiegoś czasu. Mówiło się już nawet o tym, że tajemnicza produkcja mogłaby pojawić się na czerwcowym pokazie State of Play. Jak jednak wiadomo, żadna tego typu gra nie została nam zaprezentowana, a kilka dni później otrzymaliśmy kolejną garść branżowych doniesień, z których wynikało, że choć tytuł rzeczywiście powstaje, to jednak zaliczył pewne opóźnienie.
Jeśli natomiast ostatnie przecieki sprawiły, że straciliście wiarę w to, iż faktycznie zobaczymy taki spin-off, to spieszę donieść, że dostaliśmy nową porcję informacji o tym projekcie. Portal The Game Post wypatrzył bowiem pewną ofertę pracy studia Santa Monica, z której można wyczytać kilka interesujących rzeczy. Chodzi tu konkretnie o propozycję dotyczącą stanowiska projektanta systemu walki. Szczególnie ciekawe jest to, czego studio oczekuje od kandydatów.
[Kandydat – dop. red] musi być w stanie rozmawiać i szczegółowo omawiać systemy walki, mechanikę i wrogów w jednej lub kilku grach RPG akcji z perspektywą trzeciej osoby.
Oczywiście widok z trzeciej osoby naturalnie budzi tutaj skojarzenia z najnowszymi odsłonami serii God of War. Można to więc poczytać za kolejną wskazówkę, która sugeruje, że Santa Monica pracuje nad kolejną odsłoną cyklu. To jednak nie wszystko. Najważniejszą przesłankę w tym kontekście znajdziemy we fragmencie dotyczącym doświadczenia, jakiego wymaga studio od potencjalnych kandydatów.
Kandydaci, którzy są zaznajomieni z decyzjami projektowymi dotyczącymi walki, systemów, mechanik i przeciwników w grach God of War (2018) i God of War Ragnarok (2022).
Oczywiście nie mówi nam to wprost, że Santa Monica pracuje nad kolejną odsłoną God of Wara, ale można wywnioskować, iż projekt, o jakim tu mowa, może okazać się właśnie nową częścią serii. A łącząc to wszystko z wcześniejszymi doniesieniami o spin-offie, możemy wydedukować, że chodzi tu pewnie właśnie o jakiegoś rodzaju poboczną odsłonę cyklu. Warto jeszcze dodać, że w ofercie pracy znajduje się także wzmianka o doświadczeniu w pracy przy grach AAA, tak więc możemy zapewne liczyć na to, że taki spin-off będzie sporych rozmiarów, wysokobudżetową produkcją (jeśli te doniesienia okażą się prawdą oczywiście).
Czytaj dalej
Za dzieciaka miłość do świata gier zaszczepiły we mnie erpegi (głównie pierwsze Baldury, Fallouty i Gothiki). Dziś mogę śmiało powiedzieć, że choć wciąż jest to mój ulubiony gatunek, to potrafię znaleźć coś dla siebie w niemalże każdym typie rozgrywki. Poza tym uwielbiam wciągać w medium gier osoby, które zupełnie go nie znają.