Jeszcze jedna duża aktualizacja do Cyberpunka 2077 potwierdzona. CD Projekt Red prosi o cierpliwość
Wersja 2.3 ukaże się już 26 czerwca tego roku.
Dobry to czas dla fanów Cyberpunka 2077. Nie dość, że oficjalny profil serialu „Cyberpunk: Edgerunners” zapowiedział „nowe ogłoszenie”, to CD Projekt Red dokłada do pieca, potwierdzając podczas transmisji związanej z premierą gry na Switchu 2, że szykuje się łatka 2.3.
Nowe misje? Pojazdy? Elementy kosmetyczne? Niestety o aktualizacji nie wiemy nic oprócz tego, że powstaje. Community director CD Projekt Red, Marcin Momot, w poście na platformie X zapowiada, że więcej o zawartości łatki dowiemy się bliżej jej premiery. Prosi również o cierpliwość, aby twórcy mogli spokojnie pracować.
Fani podejrzewają, że to tę aktualizację mógł mieć na myśli pracownik studia Virtuos, gdy na swoim LinkedInie pisał o pracy nad DLC do Cyberpunka 2077. Jeżeli rzeczywiście o ten patch mu chodziło, po opisie jego obowiązków możemy wnioskować, że w wersji 2.3 czekają nas nowe misje. Na razie jednak nie można być tego pewnym – tak jak mówi Momot, więcej dowiemy się bliżej premiery łatki.
Cyberpunk 2077 od jakiegoś czasu dostaje aktualizacje, które wydają się ostatnimi. Tak było z wersją 2.1 z końca 2023 roku, tak było też z wydaną rok później łatką 2.2. Teraz również można odnieść wrażenie, że po patchu 2.3 nie czeka ich nas więcej, choć nic nie jest potwierdzone – twórcy celowo zachowują w swoich komunikatach nutkę tajemniczości.
Wersja 2.3 z pewnością ucieszy fanów, którzy z niecierpliwością czekają na fenomenalnie wyglądającego Wiedźmina 4 czy tajemniczy sequel samego Cyberpunka 2077. Miło widzieć, że studio nadal pielęgnuje swój międzynarodowy hit sprzed prawie 5 lat, zwłaszcza pamiętając niezbyt ciekawy stan, w jakim się on ukazał.
Czy aktualizacja będzie tak wielka, jak chcieliby niektórzy? Pewnie nie – pamiętajmy, że CD Projekt Red zajmuje się też wymienionymi już większymi projektami. To jednak nie przeszkadza cieszyć się i mieć nadzieję, że ujrzymy chociaż trochę nowej zawartości.
Czytaj dalej
Graczka, twórczyni gier, kawał nerda. Kiedy nie gram, najczęściej piszę, czytam, programuję albo researchuję niszowe tematy, które akurat się nawiną. Rodzina i znajomi mają już dość słuchania o tym, dlaczego powinni zagrać w Pathologic 2, Disco Elysium i The Stanley Parable.