Intergalactic: The Heretic Prophet będzie erpegiem? Nowa gra Naughty Dog może zaoferować nietypowy dla studia system
Okazuje się, że nadchodząca produkcja twórców Uncharted i The Last of Us może nie być kolejną pozycją action adventure.
Jak wiadomo, studio Naughty Dog stoi akcyjniakami TPP, których zdecydowanie najmocniejszymi elementami są fabuła i fenomenalnie napisane postacie. Można się spodziewać, że pewnie podobnie sytuacja będzie wyglądać w przypadku nadchodzącej gry twórców The Last of Us, czyli zapowiedzianego na ostatnim The Game Awards Intergalactic: The Heretic Prophet.
Do tej pory wszyscy raczej sądzili, że nowa gra Naughty Dog będzie przypominać chociażby Uncharted albo właśnie wspomniane przygody Joela i Ellie. Wygląda jednak na to, że studio może spróbować nieco zamieszać w swojej sprawdzonej formule. Jak zauważyli fani Naughty Dog na Reddicie, jeden z byłych pracowników studia wspomniał na swoich mediach społecznościowych, że pracował nad erpegowym rozwojem postaci do Intergalactic.

Oczywiście ktoś powinien teraz wstać, wcielić się w rolę uspokajającego wszystkich Michaela Scotta i zwrócić uwagę na to, że obecnie terminologia związana z gatunkiem RPG jest dość niejasna. Można by więc powiedzieć, że taka erpegowość Intergalactic może znaczyć wszystko i nic. Warto jednak zwrócić uwagę na to, co o grze mówił wcześniej Neil Druckmann. Szef Naughty Dog podkreślał, że produkcja zaoferuje najbardziej rozbudowany gameplay w historii gier studia. Może więc chodziło mu m.in. o jakiegoś rodzaju system rozwoju postaci rodem z erpegów?
Odstawiając hype na bok, przypomnijmy, że Intergalactic ukaże się prawdopodobnie dopiero w 2027 roku. Warto też wspomnieć, że to niejedyny projekt, nad jakim pracuje teraz Naughty Dog. Studio rozwija jeszcze inną tajemniczą produkcję, która według niektórych fanów może okazać się The Last of Us Part 3 albo kolejną odsłoną serii Uncharted.
Czytaj dalej
Za dzieciaka miłość do świata gier zaszczepiły we mnie erpegi (głównie pierwsze Baldury, Fallouty i Gothiki). Dziś mogę śmiało powiedzieć, że choć wciąż jest to mój ulubiony gatunek, to potrafię znaleźć coś dla siebie w niemalże każdym typie rozgrywki. Poza tym uwielbiam wciągać w medium gier osoby, które zupełnie go nie znają.