Brak galerii z wybranego dnia
Brak wideo z wybranego dnia
|
Dziś zabawimy się w agentów w Invisible, Inc., grze taktycznej twórców Don't Starve. Nie zaglądałam do niej od roku, więc będę umierać i przynosić redakcji wstyd. Wpadnijcie pogadać.
|
|
Dodane przez:
Allor piątek, 9 września 2016, 17:12
Sprzęt
|
W każdym razie jeśli masz kartę AMD.
|
|
|
Jeśli czytałeś, to quiz nie będzie trudny. Mam przynajmniej taką nadzieję.
|
|
Dodane przez:
Cross piątek, 9 września 2016, 16:48
News
|
Bethesda twierdzi, że robiła co mogła, ale na drodze stanęło jej Sony.
|
|
|
Redaktor X. powrócił z weekendu w rodzinnym Krakowie, by użyć sienkiewiczowskiej frazy, „na zdrowiu nieco poszczerbion”, i dziwnie milczący na ten temat, choć zwykle paszcza mu się nie zamyka.
|
|
Dodane przez:
Cross piątek, 9 września 2016, 16:07
News
|
Mnóstwo klasycznych pecetowych serii wkrótce znajdzie nowych właścicieli.
|
|
Dodane przez:
Papkin piątek, 9 września 2016, 15:14
News
|
Za nami beta jednego z najbardziej oczekiwanych shooterów roku. Czy DICE trafiło w dziesiątkę? A może zaliczyło kilometrowe pudło?
|
|
|
Podróżnik porównuje stworki do demonów i zastanawia się, czy za produkcją gry nie stoją "jakieś służby".
|
|
Dodane przez:
Papkin piątek, 9 września 2016, 13:09
News
|
Rodzina faktycznie jest najważniejsza.
|
|
Dodane przez:
Papkin piątek, 9 września 2016, 12:39
News
|
Rubeusie Hagrid... i ty, Puszku. Nie idźcie tą drogą.
|
|
Dodane przez:
Papkin piątek, 9 września 2016, 12:02
News
|
Sami wybierzemy sobie rozdzielczość i liczbę klatek!
|
|
Dodane przez:
Papkin piątek, 9 września 2016, 11:55
News
|
Chciałbym być sobą
Chciałbym być sobą wreszcie
|
|
Dodane przez:
Papkin piątek, 9 września 2016, 11:42
News
|
Następca Castlevanii (a zarazem jeden z największych "growych" sukcesów w historii Kickstartera) potrzebuje więcej czasu.
Znacznie więcej czasu.
|
|
Dodane przez:
Papkin piątek, 9 września 2016, 11:07
News
|
Nowe materiały odpowiedzą na dwa dodatkowe pytania:
1) Co to jest Torment: Tides of Numenera i w jakim celu się ją stosuje?
2) Jak inXile chce poprawić walki, jakie mogliśmy stoczyć w steamowym buildzie?
|
|