O tym, że w nowym dodatku do The Sims 3 wybierzemy się w siną dal, już wiedzieliśmy - Wymarzone Podróże zabiorą nas na wycieczkę m.in. do Egiptu, Chin i Francji. W każdej z tych lokacji komputerowe ludziki będą mogły trafić na lochy, które mogą liczyć nawet cztery poziomy w dół. To dla serii całkowita nowość - nie wiemy, jak poradzą sobie z taką możliwością fani cyklu, którzy przecież dotąd nigdy nie schodzili pod ziemię. Jesteśmy z wami dziewczyny!
A na poważnie - dodatek będzie wyposażony w specjalny, dodatkowy moduł pozwalający na samodzielne projektowanie lochów/labiryntów, a wygląda na to, że będzie on całkiem bogaty w opcje. W labiryntach będzie można umieścić szereg "przygodowych" obiektów, taki, jak np.
Dźwignie - aktywujące różne elementy lochu, np. pułapki
Fogger - maszyna produkująca mgłę, która ukrywa przed graczem obiekty, jakich jeszcze nie odkrył. Mgła wygenerowana w ten sposób znika, gdy komputerowy ludzik wejdzie do danego pomieszczenia.
Przełącznik podłogowy - umieszczane na podłodze płyty, wyczuwające nacisk (czyli np. to, że stanie na nich Sim). Przełączniki takie będzie można łączyć z różnymi, aktytowanymi przez nie akcjami.
Pułapki - umieszczane na ścianach lub podłodze obiekty, które potrafią "ziać" ogniem, strzelać zatrutymi ostrzami, wypuszczać gorącą parę lub kopać elektrycznością. Pułapki takie można rozbrajać, zastawiać statuami lub kombinować z innymi "przedmiotami" - np. pułapkę ognistą można zalać wodą.
Sarkofagi - z których wychodzą mumie
Skrzynie ze skarbami - w których można umieszczać różne obiekty
Studnie - jak mówią twórcy dodatku to jeden z najbardziej "ekscytujących" obiektów, informacja prasowa mówi, że "Simy mogą skorzystać ze studni, by się zmoczyć". Aha... Inne "opcje" studni to umieszczenie na jej dnie przełącznika; wybranie jednego z kilku kolorów, jaki będzie miała zawarta w niej woda; a także zamienienie studni w teleport (portal?), który przenosi w inne miejsce lokacji.
Statuy - przeznaczone głównie do tego, by je przesuwać i w ten sposób rozwiązywać różne zagadki
Ukryte schody - które najpierw trzeba będzie odkryć, np. przestawiając jakąś dźwignię
Czy to właśnie to miało EA na myśli, mówiąc o nowej wersji Dungeon Keepera?