16
20.08.2009, 16:39Lektura na 1 minutę

Kampania reklamowa PS3 Slim zrobiona z pomysłem... cudzym

Sony zaczęło reklamową ofensywę związaną z odchudzonym PS3. W kampanii nie zobaczymy samej konsoli, a twarze znanych, japońskich osobistości na niej grających. Idea fajna, ale niestety nie do końca oryginalna.


mon

Jak to wszystko wygląda, możecie zobaczyć na oficjalnej stronie kampanii o wdzięcznej nazwie "Play Face" TUTAJ.

Lub w skrócie na poniższym filmiku:

 

Wszystko byłoby ok, gdyby nie fakt, że identyczny pomysł w 2006 roku zrealizował artysta-fotograf Phillip Toledano w sesji zdjęciowej. "Chciałem zrobić portrety ludzi, które ujawniałyby ukrytą część ich charakteru. Dlatego kazałem im grać w gry wideo" - przeczytamy na stronie internetowej Toledano. Kotaku.com skontaktowało się z artystą, który sprawę skomentował następująco: "Wygląda w sumie na to, że radośnie ze mnie ściągnęli..."

Sony planuje także fotografować "zwykłych" graczy w Tokyo oraz Osace i umieścić zdjęcia na stronie, by odwiedzający mogli głosować na ulubioną fotkę.

Z prawnego punktu widzenia zdaje się, że Sony wkroczyło na śliski grunt. Ale przynajmniej fajnie popatrzeć na filmiki.


Redaktor
mon
Wpisów237

Obserwujących0

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze