Alan Wake: "Priorytetem jest dla nas X360"
Nie po raz pierwszy - i z pewnością nie po raz ostatni - gracze pecetowi mogą czuć się pokrzywdzeni. O ile konsolowa wersja wyczekiwanego od dawna "dreszczowca akcji" zbliża się do premiery, posiadacze blaszaków będą musieli czekać dłużej.
To, że PC-ty zostały odstawione na boczny tor, potwierdził na oficjalnym forum Remedy jeden z pracowników firmy: "W głębi serca jestem graczem pecetowym (mam w domu zestaw z Core i7, Radeonem 4950 i dźwiękiem 5.1), więc doceniam waszą troskę. Niestety w tym momencie mogę powiedzieć tylko tyle, że skupiamy wszystkie nasze wysiłki na wersji dla X360 i będziemy komentować kwestię wersji pecetowej później".
Szczerze mówiąc fakt, że ktoś w Remedy "docenia moją troskę" nie przyniósł mi przesadnego pocieszenia. Miło byłoby dowiedzieć się, kiedy nastąpi to "później". I uzyskać zapewnienie, że gra na 100% trafi na PC.
Gram od ponad 30 lat (zaczynałem na Atari 130 XE, które wciąż mam na biurku), najchętniej sięgam po produkcje z silnym pierwiastkiem akcji, a najbardziej cenię te, które wciągają opowieściami i szarpią za emocje. W wolnych chwilach uprawiam na gitarze metal, czytam, oglądam (za) dużo seriali i odpędzam kijem Football Managery, w których topiłem kiedyś mnóstwo godzin.