26
2.07.2009, 15:29Lektura na 1 minutę

"Splinter Cell: Conviction będzie kur@#$ko trudny". W trybie realizmu.

Maxime Beland, producent kreatywny gry Splinter Cell: Conviction, udzielił wywiadu magazynowi OXM, w którym opowiada m.in. o jej poziomie trudności. Pan Beland nie jest dobrym wzorem dla młodzieży, bo lubi przeklinać.


Hut

Jak twierdzi Beland: "Splinter Cell: Conviction da się skończyć w 12 godzin” i dodaje, że "chciałby, aby ludzie, którzy grają w jego produkcje, mogli je skończyć". Wspomina jednak również o tym, że w finalnej wersji Splinter Cell: Conviction pojawią się co najmniej dwa poziomy trudności ("jak w Rainbow Six: Vegas") – normalny i realistyczny. "Realistyczny będzie naprawdę ku@#$sko trudny [w orygin. "fucking hard"] – będziesz musiał cały czas się ukrywać, dwie kulki pozbawią cię życia, a przeciwnicy będą super-zabójczy". Strach się bać!


Redaktor
Hut
Wpisów4059

Obserwujących0

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze