45
25.06.2009, 08:25Lektura na 1 minutę

Gracze przemówili ? Modern Warfare 2 bez Call of Duty to już nie to samo

Amerykańska firma badawcza OTX sprawdziła, co gracze myślą o pozbawieniu gry Modern Warfare 2 marki Call of Duty. Wyniki zapewne zmartwią ekipę Infinity Ward...


Hut

OTX to firma zajmująca się badaniami konsumenckimi – w tym m.in. testującą tzw. świadomość marki, czyli to, czy klienci kojarzą daną nazwę, logo, itd. Jej przedstawiciele ogłosili ciekawy raport, który być może sprawi, że Modern Warfare 2 trzeba będzie przemianować – ponownie – na Call of Duty: Modern Warfare 2. Okazuje się bowiem, że o ile taki właśnie tytuł był rozpoznawany przez 40 procent graczy w USA, tak po zmianie na samo Modern Warfare 2, ich liczba spadła o 20 punktów procentowych. Co to oznacza? Że za sprawą jednego prostego posunięcia Activision i Inifnity Ward straciło połowę potencjalnych klientów – bo przecież nie każdy śledzi media poświęcone grom z taką uwagą, jak czytelnicy CD-Action. Oczywiście to premiery gry wszystko może się zmienić i świadomość „nowej” marki zapewne wzrośnie za sprawą intensywnej akcji promocyjnej, nie zmienia to jednak faktu, że ktoś gdzieś powinien się nad tymi wynikami bardzo głęboko zastanowić. Prawda, panie Kotick?


Redaktor
Hut
Wpisów4059

Obserwujących0

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze