Gracze przemówili ? Modern Warfare 2 bez Call of Duty to już nie to samo
Amerykańska firma badawcza OTX sprawdziła, co gracze myślą o pozbawieniu gry Modern Warfare 2 marki Call of Duty. Wyniki zapewne zmartwią ekipę Infinity Ward...
OTX to firma zajmująca się badaniami konsumenckimi – w tym m.in. testującą tzw. świadomość marki, czyli to, czy klienci kojarzą daną nazwę, logo, itd. Jej przedstawiciele ogłosili ciekawy raport, który być może sprawi, że Modern Warfare 2 trzeba będzie przemianować – ponownie – na Call of Duty: Modern Warfare 2. Okazuje się bowiem, że o ile taki właśnie tytuł był rozpoznawany przez 40 procent graczy w USA, tak po zmianie na samo Modern Warfare 2, ich liczba spadła o 20 punktów procentowych. Co to oznacza? Że za sprawą jednego prostego posunięcia Activision i Inifnity Ward straciło połowę potencjalnych klientów – bo przecież nie każdy śledzi media poświęcone grom z taką uwagą, jak czytelnicy CD-Action. Oczywiście to premiery gry wszystko może się zmienić i świadomość „nowej” marki zapewne wzrośnie za sprawą intensywnej akcji promocyjnej, nie zmienia to jednak faktu, że ktoś gdzieś powinien się nad tymi wynikami bardzo głęboko zastanowić. Prawda, panie Kotick?