Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

Bugsnax: Developerzy popracują cztery dni w tygodniu

Ranafe poniedziałek, 13 września 2021, 14:30 News

Prezes firmy podkreśla, że zależy mu przede wszystkim na dobrym samopoczuciu podwładnych.

W Young Horse podjęto decyzję o skróceniu liczby dni, w czasie których pracownicy wykonują swoje obowiązki. Celem jest stworzenie lepszych warunków pracy i utrzymanie dobrego samopoczucia developerów. W branży, która znana jest z uciążliwego crunchu, takie rozwiązanie zdaje się być zwiastunem długo wyczekiwanych zmian.

Zespół odpowiedzialny za Bugsnaxa (którego recenzję autorstwa Cerebrum znajdziecie w 01/2021) składa się z ośmiu osób. Pracę w skróconym wymiarze rozpoczęli w lipcu tego roku. Po okresie próbnym prezes firmy, Phil Tibitoski, podjął decyzję o wprowadzeniu takiego trybu na stałe.

Trzeba jednak zaznaczyć, że w tak małym studiu przeprowadzanie wszelkich zmian jest dość proste. Tibitoski zauważa:

Łatwo było to wprowadzić z uwagi na to, że praca naszego małego zespołu jest prostsza w porównaniu do wielkich firm, przez co zarówno testowanie tego rozwiązania, jak i proces podejmowania decyzji są szybsze niż w przypadku studiów, które muszą uzyskać zgody wielu działów i inwestorów.

Czy podobne zmiany czekają studia w Polsce? Eksperymenty tego typu odbyły się w niektórych firmach IT: Nozbe wprowadziła piątki, podczas których pracownicy zamiast codziennych obowiązków, skupiają się na szkoleniach i wszelkiego rodzaju kursach. Senuto po prostu wydłużyła weekend o jeden dzień, bez zmiany wynagrodzenia. Inne rozwiązanie zastosowały firmy Kava czy Tradedoubler, które skróciły dzień pracy do 6 godzin. Trzymam kciuki, by na podobny pomysł wpadły studia zajmujące się tworzeniem gier.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
Nikt jeszcze tego nie skomentował.

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Bez klikaczy nie ma kołaczy.

Komentarzy:
4

…gdyby wasze działania nie miały konsekwencji?

Komentarzy:
6

No, parę godzin z Deathloopem za mną. Trudno w takiej sytuacji oceniać grę jako całość, ale to, co widziałem, pozwala już teraz stwierdzić, że szykuje nam się nader oryginalna i klimatyczna strzelanka.

Komentarzy:
9

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z