Co daje konto w serwisie cdaction.pl?
Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.
Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.
Newsy | Artykuły | Magazyn | Galerie | Gry A-Z | Forum | Blogi | Konkursy |
Gry stają się coraz popularniejsze i mamy na to kolejny dowód.
Nie winię was, jeżeli macie już dość kolejnych wiadomości o tym, jak to pandemia doprowadziła do zwiększenia popularności gier wideo na całym świecie. Trudno jednak to przemilczeć, skoro w 2020 bito rekordy właściwie we wszystkim: liczbie graczy na konkretnych platformach, sprzedaży konsol i gier czy czasie spędzanym średnio przy tego rodzaju rozrywce. Oczywiście COVID przyśpieszył jedynie wcześniejsze trendy, ale i tak wyniki te robią wrażenie.
Widać to także w podsumowaniu minionego roku, jakie przygotował Twitter. Firma poinformowała, że w 2020 opublikowano 2 miliardy tweetów dotyczących gier wideo, co czyniło je szóstym najchętniej podejmowanym tematem na całym portalu. To o 75% więcej niż w 2019, przy wzroście o 49% unikatowych autorów. Oprócz samej rosnącej popularności medium łatwo wskazać inną, prozaiczną przyczynę tego stanu rzeczy: w ciągu ostatnich 12 miesięcy nie brakowało po prostu wzbudzających emocje tematów.
Wśród gier zdecydowanie najczęściej wspominano o ostatnim Animal Crossing, za nim uplasowały się dwie produkcje mobilne:
Wśród najpopularniejszych tematów z gier wideo znalazły się:
Dowiedzieliśmy się również, że najchętniej o grach tweetowano w Japonii, później w USA, a następnie w Korei Południowej.
Podziel się: | Tweetnij |
środa, 13 stycznia 2021, 18:43 DETHKARZ
twitter stał się lewym ściekiem... Już w rosji jest większa wolność słowa niż na twitterze gdzie lewi i blm wzywają do mordowania i twitter nic z tym nie robi, a drugą stronę banują za własne 'prawe' poglądy...
|
środa, 13 stycznia 2021, 13:09 Xellar
To dowód na wzrost popularności gier, czy może dowód na wzrost popularności platformy twitter wśród graczy?
|
środa, 13 stycznia 2021, 11:20 w1ntermu7e
Gdyby jeszcze Twitter nie był takim potwornym rakowiskiem w większości miejsc to byłoby super
|
środa, 13 stycznia 2021, 10:59 taz159357
To nic w porównaniu do tego ile kont osób o poglądach innych niż "jedyna słuszna linia ideologiczna' zbanował w 2021. Bardzo dobrze, że akcje twittera lecą mocno w dół.
|
Najczęściej czytane
Najczęściej komentowane
Artykuły
Wideo
Gry A-Z
Archiwum
Tagi