8
26.10.2020, 14:24Lektura na 1 minutę

Crusader Kings III sprzedało się na premierę w większej liczbie kopii niż Civilization VI czy Total War: Three Kingdoms

Mówimy co prawda wyłącznie o edycjach cyfrowych, ale to wciąż imponujący wynik.


Witold Tłuchowski

Obecność strategii Paradoksu na szczytach list bestsellerów to scenariusz wręcz niewiarygodny... ale światu to w żaden sposób nie przeszkadzało oszaleć na punkcie Crusader Kings 3. Kontynuacja kultowego symulatora kazirodztwa zebrała świetne recenzje i spotkała się z uznaniem fanów gatunku (choć parę DLC na pewno jeszcze poprawi tę produkcję). Co bardziej zaskakujące, zainteresowali się nią także „zwykli” gracze – na pewno pomogła w tym odrobinę dostępność w Game Passie, ale samodzielne wydanie także może się pochwalić bardzo dobrą sprzedażą .

Według danych analitycznej firmy SuperData cyfrową edycję Crusader Kings III zakupiono we wrześniu 1,1 miliona razy. To wynik lepszy od analogicznych osiągnięć w premierowym miesiącu Civilization VI czy Total War: Three Kingdoms, acz należy jeszcze raz podkreślić, że nie uwzględniono tutaj wydań pudełkowych. Dodatkowo nowe Crusader Kings kosztuje 50 dolarów, gdy za obie wspomniane produkcje w chwili debiutu trzeba było zapłacić 60 dolarów.

Pozwoliło to grze Paradoksu wskoczyć na 5. miejsce najbardziej dochodowych pecetowych produkcji września. Tym samym CK3 wyprzedziło na tej platformie Fortnite'a, World of Tanks, Modern Warfare czy zachodnie wydanie World of Warcraft.

Wciąż jednak jest to wynik godny uznania


Czytaj dalej

Redaktor
Witold Tłuchowski

Czytelnik CD-Action od prawie 25 lat, redaktor od 2018. Kocham Soulsy i zrobię wszystko, by inni też je pokochali. Szef działów zapowiedzi i recenzji.

Profil
Wpisów5501

Obserwujących13

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze