12
8.10.2020, 09:59Lektura na 1 minutę

PlayStation wprowadza zmiany w trofeach

Nie jest to może największa rewolucja, jaką przeżyliśmy, ale zawsze coś.


Witold Tłuchowski

Osiągnięcia towarzyszą graczom od blisko 15 lat, kiedy to Microsoft przedstawił światu system Gamerscore. Szybko zdobyły one ogromną popularność, a ich odpowiedniki pojawiły się wpierw na Steamie, a później także na PlayStation. Dziś trudno sobie wyobrazić granie bez wpadających od czasu do czasu achievementów, a dla niektórych faktycznym przejściem danej produkcji jest dopiero wbicie platyny (czy innego calaka).

Sony zdecydowało się przy okazji nowej generacji nieco zmodyfikować kwestie związane z Trofeami. Przede wszystkim ich maksymalny poziom został zwiększony ze 100 do 999. Spokojnie, obecne konta zostały odpowiednio przeskalowane, dlatego jeżeli wbiliście najwyższy możliwy level, ze 100 wskoczycie na 999.

W nowym systemie na znaczeniu zyskały też platyny. Pojawiły się także nowe ikony dla poszczególnych rang, aby tylko po nich można było stwierdzić, jaki mniej więcej mamy poziom. Najważniejszą informacją jest potwierdzenie, że zdobyte Trofea przejdą z nami na nową generację. Nie spodziewaliśmy się co prawda niczego innego, ale zawsze lepiej usłyszeć to z ust Sony.

Zmiany w Trofeach już zdążyły wejść w życie, więc przy logowaniu mogło czekać was małe zaskoczenie.


Czytaj dalej

Redaktor
Witold Tłuchowski

Czytelnik CD-Action od prawie 25 lat, redaktor od 2018. Kocham Soulsy i zrobię wszystko, by inni też je pokochali. Szef działów zapowiedzi i recenzji.

Profil
Wpisów5501

Obserwujących13

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze