Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

PlayStation wprowadza zmiany w trofeach

Witold czwartek, 8 października 2020, 9:59 News

Nie jest to może największa rewolucja, jaką przeżyliśmy, ale zawsze coś.

Osiągnięcia towarzyszą graczom od blisko 15 lat, kiedy to Microsoft przedstawił światu system Gamerscore. Szybko zdobyły one ogromną popularność, a ich odpowiedniki pojawiły się wpierw na Steamie, a później także na PlayStation. Dziś trudno sobie wyobrazić granie bez wpadających od czasu do czasu achievementów, a dla niektórych faktycznym przejściem danej produkcji jest dopiero wbicie platyny (czy innego calaka).

Sony zdecydowało się przy okazji nowej generacji nieco zmodyfikować kwestie związane z Trofeami. Przede wszystkim ich maksymalny poziom został zwiększony ze 100 do 999. Spokojnie, obecne konta zostały odpowiednio przeskalowane, dlatego jeżeli wbiliście najwyższy możliwy level, ze 100 wskoczycie na 999.

W nowym systemie na znaczeniu zyskały też platyny. Pojawiły się także nowe ikony dla poszczególnych rang, aby tylko po nich można było stwierdzić, jaki mniej więcej mamy poziom. Najważniejszą informacją jest potwierdzenie, że zdobyte Trofea przejdą z nami na nową generację. Nie spodziewaliśmy się co prawda niczego innego, ale zawsze lepiej usłyszeć to z ust Sony.

Zmiany w Trofeach już zdążyły wejść w życie, więc przy logowaniu mogło czekać was małe zaskoczenie.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Więcej na temat: PlayStation 4,
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
sobota, 10 października 2020, 14:41   tupolew519
Coś niesamowitego
piątek, 9 października 2020, 9:15   devalion
@Griszczuk
Zapewne chodzi o to, żebyś miał częstsze awanse na wyższy poziom. Do tej pory trzeba było sporo trofeów zdobyć, żeby wskoczyć level wyżej, np. z 20 na 21. Teraz tyle samo zajmie zmiana z 200 na 210, ale w międzyczasie masz awanse na 201,202,203 itd.
czwartek, 8 października 2020, 21:39   Sasquatch
Hmm... co ci Japończycy mają z tymi rozdmuchanymi liczbami? Jak w jRPG - broń i zaklęcia zadają po 1340000 pkt. obrażeń a moby mają po 645000000 pkt. życia.
czwartek, 8 października 2020, 20:34   Griszczuk
Nieprawda, poziom nie został zwiększony. Zmieniła się tylko skala. Miałem wcześniej poziom 62, teraz mam 631, więc jak ktoś osiągnął wcześniej maksymalny 100 poziom to teraz z automatu wskoczy na maksymalny 999. Czyli kolejne zdobyte platyny nie zwiększą mu poziomu, bo i tak ma już maksa. Wniosek: poziom nie został zwiększony a ta cała "dobra zmiana" jest kompletnie bez sensu. Proszę o sprostowanie tej wiadomości.
czwartek, 8 października 2020, 20:23   sebas24341
czyli gracie w trofea, a nie w gry? to można leczyć jbc.
czwartek, 8 października 2020, 18:23   minister
@devalion, dokładnie takie rozwiązanie chodzi mi od dawna po głowie. Oprócz tego jeszcze tylko żeby screen robiony w czasie zdobywania trafea nie był czarnym ekranem, no ale to już kwestia indywidualna danej gry. Właśnie sprawdzałem i dalej jestem na poziomie 13 i ciekawe, gdzie wyląduję po tych zmianach.
czwartek, 8 października 2020, 13:48   devalion
A ja gram dla trofeów, więc nie zagram w coś co trofeów nie ma lub ma, ale zepsute i nie można wbić platyny. Mogliby trochę poprawić okno z trofeami, aby w podsumowaniu trofeów danej gry dodatkowo pokazać obrazek z platyny, a nie tylko ikonki trofeów. Ja sobie robię screeny splatynowanych gier i teraz muszę się bawić w jakimś programie graficznym, żeby sobie platynkę do podsumowania gry dorzucić:)
czwartek, 8 października 2020, 11:26   TheFrediPL
@bali09 "Do tego trofea zmuszają do pewnego przechodzenia gry w sposób w jaki sobie zażyczyli producenci" nikt cię nie zmusza, ja robię np tak że jak w grę mi się gra przyjemnie to robię se osiągnięcia, ale jak mi sie nie chce to ich nie robię, traktuje to jak opcjonalne przedłużenie czasu rozgrywki.
czwartek, 8 października 2020, 11:18   LordWiadro
@bali09 Ale wiesz, że nikt Ci nie każe wbijac tych osiągnięć?
czwartek, 8 października 2020, 10:53   bali09
Dla mnie mogliby to całkowicie usunąć, bo dla mnie jest to element sztucznie wydłużający czas gry. Do tego trofea zmuszają do pewnego przechodzenia gry w sposób w jaki sobie zażyczyli producenci, gdzie zamiast zastosować ciekawe mechaniki w grze to mamy za zadanie znaleźć po dziurach i szufladach 50 monetek/listów czy zastrzelić 100 razy przeciwnika z jakiejś broni.

O autorze

Witold
Naczelny plotkarz cdaction.pl

Podobne newsy

Sony: Gry „definiujące nową generację” nie zostaną wydane w najbliższych miesiącach

News
sobota, 21 listopada 2020

sony-gry-definiujace-nowa-generacje-nie-zostana-wydane-w-najblizszych-miesiacach Co więcej, firma zamierza jeszcze przez dłuższy czas wspierać PS4.

Komentarzy:
34

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Stąd pod koniec tego odcinka prezentuję coś ekstra.

Komentarzy:
2

Nie tam, gdzie bym się go mogła spodziewać.

Komentarzy:
6

Dla osób spoza świata gier głównym skojarzeniem z tematem polskich produkcji będzie bez wątpienia Wiedźmin. Gracze znają dużo więcej tytułów i wiedzą, jak kreatywna potrafi być nasza branża. Jednak najwięcej o sile sektora gamedev wiedzą... inwestorzy. Oni zarabiają na nim od lat.

Komentarzy:
1

Nick Waldron to jedna z tych osób, które są przez wszystkich lubiane, wszędzie ich pełno, przyjaźnią się z każdym i każdemu pomagają. Ich urok jest nieodparty, a intencje zdają się czystsze niż łza. A więc, zgodnie z prawidłami sztuki, Nick musi zginąć w strasznym wypadku.

Komentarzy:
4

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z
« listopad 2020
PWŚCPSN
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30