Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

Twórcy Wasteland, inXile Entertainment, pracują nad kolejnymi dwiema grami RPG

Witold wtorek, 29 września 2020, 12:15 News

Brian Fargo ma pełne ręce roboty.

Legendarny autor Falloutów czy The Bard's Tale tym razem* nie zawiódł. Wasteland 3 spełniło pokładane w nim nadzieje: gra zbiera bardzo dobre oceny (zachwycił się nią także Krigore – recenzję znajdziecie w CDA 11/20 dostępnym teraz w sprzedaży), fani wydają się zaś całkiem zadowoleni z jej jakości... a przynajmniej ci, którzy są w stanie zignorować zatrzęsienie obecnych w produkcji bugów.

Studio inXile Entertainment zajęte jest teraz przede wszystkim łataniem „trójki” (taką przynajmniej mamy nadzieję), ale nie znaczy to, że przy okazji nie pracuje nad kolejnymi projektami. Brian Fargo postanowił uchylić rąbka tajemnicy. Jak zdradził, firma przygotowuje dwa erpegi (choć jeden znajduje się dopiero w preprodukcji).

W tym roku inXile Entertainment planuje też wypuścić na rynek wieloosobowego FPS-a Frostpoint VR: Proving Grounds.

*Bo np. Tides of Numenera można chyba określić mianem delikatnego rozczarowania.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
czwartek, 1 października 2020, 3:18   LordPoland
No i dobrze, niech mistrz dalej pokazuje beztalenciom jak sie robi cRPG'i, bo obecnie oprócz niego nikt chyba tego nie portafi.
środa, 30 września 2020, 8:43   BIsken
@Amigos Fargo przejdzie na emeryturę dopiero wtedy jak zrobi następnego Fallouta:D
środa, 30 września 2020, 1:01   Darku22
@Shaddon Czy ja wiem, może mówisz o wasteland 2 bez director cuta, bo tam wszystko bronie były w miarę równe, co ciekawe najwiekszy dmg robił tam moja postać z walką wręćż, no może oprócz jakiś giga hitów snajpera pokroju 1000+
wtorek, 29 września 2020, 23:26   Shaddon
@Amigos
Kaemista z wymaksowanymi obrażeniami od wybuchów i z Nidhoggiem w łapie niszczy wszystko i wszystkich, a dorzucenie do miniguna obrażeń od ognia, wymakowanie "przedziwnej nauki" oraz odblokowanie perków "grzałka" i "przeładowanie" jest już po prostu nieuczciwe. Generalnie gra daje sporo możliwości kombinowania z buildami, co uważam za jeden z jej największych plusów.
wtorek, 29 września 2020, 23:24   Muidus
byle była by lepsza grafika
wtorek, 29 września 2020, 23:19   Shaddon
@Darku22
Bo "trudny" wcale taki trudny nie jest i gra ma IMO sens wyłącznie na najwyższym. Tyle dobrego, że w ostatniej łatce usunęli jeden z najbardziej kuriozalnych błędów, dzięki któremu inwestując w perk "znawca antyków" po dosłownie kilku godzinach opchnąłem zgromadzone śmieci za... 200.000 dolarów, czyli więcej niż potrzeba by wykupić wszystkie najlepsze przedmioty w grze. Co do balansu broni, ten jest średniawy, ale i tak o niebo lepszy niż w Wasteland 2, gdzie karabiny szturmowe > wszystko inne.
wtorek, 29 września 2020, 20:58   Darku22
@Adecki90 Musiałeś mega skopać bildy postaci, dla mnie na trudnym poziomie gra była wręcz za łatwa. Przeszedłem cała,a zginąłem tylko 3x. Dwójka była dużo trudniejsza. Poza tym żadnego level scalingu w "trójce nie ma"
wtorek, 29 września 2020, 20:44   Amigos
@Adecki90 przecież nie ma level scalingu, tylko im dalej w las tym mocniejsi przeciwnicy, to chyba normalne? Sprzęt dostępny w bazie też zależy od postępu w fabule. Jak dla mnie (grałem na domyślnej trudności) ckmy były diabelnie użyteczne we wczesnych fazach gry, pod koniec już więcej obrażeń można było zadać w 1 turze postacią ze szturmówką lub rewolwerem, które nie żarły tyle pkt. akcji. Ale nawet wtedy mój kaemista mógł nidhoggiem czy minigunem zdjąć przeciętnego przeciwnika-człowieka jedną serią.
wtorek, 29 września 2020, 19:36   DETHKARZ
Teraz (kiedy Microsoft ma Fallouta) mogliby zrobić nowego Fallouta w stylu pierwszych części ;p
wtorek, 29 września 2020, 19:22   Adecki90
...padało w pierwszej rundzie bo obrażenia przeciwników są to jakaś kpina. Jeżeli nie zaczaiłem się na przeciwników i nie posłałem im na starcie dobrze wycelowanej rakiety (później specjalnej atomówki) to miałem problem. Nadal jest tak że niektóre bronie nie mają sensu - dla mnie ciężkie karabiny maszynowe były praktycznie bezużyteczne, kiedy odkryłem jaką moc mają później strzelby i smg. Ta gra powinna wyjść za jakieś pół roku po konkretnych testach i zbalansowaniu.

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Bezkompromisowa zabawa w 4K.

Komentarzy:
2

...i LG 27GN950 wychodzi ta sztuka bardzo dobrze.

Komentarzy:
6

W tym roku World of Tanks, niezwykle popularna gra free-to-play online, obchodzi swoje 10. urodziny. Świętowanie trwa już dobre pół roku i powoli zbliża się do końca, jednak wciąż jest czas, by... zgarnąć kilka prezentów!

Komentarzy:
11

Mitologia grecka, legendy arturiańskie i płaska Ziemia.

Komentarzy:
6

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z