Battlefield 1943 - powody opóźnienia wersji PC
Zapewne wielu posiadaczy pecetów zastanawiało się, czemu studio DICE opóźniło premierę wersji PC Battlefielda 1943. Odpowiedzi udzielił jeden z twórców.
Przypomnijmy: ostatnio ujawniono, że gra pojawi się w czerwcu na konsolach Xbox 360 i PlayStation 3. Edycja na komputery osobiste zadebiutuje dopiero we wrześniu.
Jeden z twórców, Gordon Van Dyke, na oficjalnym forum tytułu wyjaśnił, że dodatkowy czas pozwoli na stworzenie najlepszej gry, jaką studio DICE może dać posiadaczom PC-tów. Zwrócił także uwagę na to, że Battlefield 1943 będzie pierwszym kontaktem silnika Frostbite z pecetami. A komputery są otwartą platformą, wymagającą dodatkowych rozwiązań, więc autorzy nie mogą sobie pozwolić na zwykłe skopiowanie konsolowego kodu. Twórcom ciężko było podjąć decyzję o opóźnieniu premiery, ale zdecydowali się na ten ruch, by zaoferować graczom jak najlepszy produkt. Oby Battlefield 1943 rzeczywiście nie był zwykłym portem z konsol.