Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

[Na marginesie] Epic Games Store z osiągnięciami i Metal Gear Solid V po 5 latach bez głowic nuklearnych

Witold czwartek, 30 lipca 2020, 18:00 News

A oprócz tego Disgaea 4 Complete+ na PC i twórcy Halo Infinite otwarci na uwagi graczy.

Musiało minąć prawie pięć, ale stało się: graczom Metal Gear Solid V na PS3 udało się rozbroić wszystkie obecne w grze głowice nuklearne. Sprawa to naprawdę wyjątkowa, ponieważ należą każda z nich należy do jakiegoś gracza – posiadanie takiej w naszej bazie znacznie wzmacnia naszą rangę i utrudnia najazdy na siedzibę. Słowem niewiele jest powodów, by z niej zrezygnować. Kojima ze swoim zespołem zaszyli jednak w grze sekretne wydarzenie, które uaktywnia się, gdy wszyscy użytkownicy na platformie z danego regionu pozbędą się swoich bomb. Co prawda dwa lata temu z nie do końca zrozumiałego powodu gracze na Steamie mogli zobaczyć specjalną cutscenkę za dokonanie tego czynu, ale oficjalnie ta sztuka nie udała się nikomu – do teraz.

Posiadacze PS3 pozbyli się nareszcie wszystkich głowic w ramach zorganizowanej na Reddicie akcji. Zajęło to prawie cały miesiąc, jednak było warto:


Przyszło nam na to czekać ponad dwa lata, ale w końcu są – osiągnięcia triumfalnie wkroczyły do Epic Games Store. Jak na razie jest to dopiero ich wczesna wersja, ale i tak to spory krok naprzód.

To co, teraz pora na koszyk?


Disgaea 4 Complete+ trafi po ponad 9 latach na pecety. Premiera na Steamie i w Xbox Game Passie zaplanowana jest na jesień.


Twórcy Halo Infinite przyznają, że fani mają prawo być rozczarowani ostatnim pokazem podczas Xbox Games Showcase. Dodają przy tym, iż wsłuchują się uważnie w krytykę graczy i wyciągną z niej wnioski.

 

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
sobota, 1 sierpnia 2020, 9:53   plesniak
@CYBERTRIBAL Porównanie do restauracji jest jak najbardziej trafne, nie mam pojęcia w jaki sposób osiągnięcia narzucają określony styl gry ani jak mogą spoilerować fabułę, przecież nie ma przymusu ich przeglądania i zdobywania. Jeżeli są osiągnięcia zgodne z moim stylem gry to wbijam je po prostu grając, resztę można olać i wymienione problemy przestają istnieć. 100% osiągnięć mam wbite tylko w kilku grach - w które grałem tyle razy że brakowało mi dodatkowego wyzwania
sobota, 1 sierpnia 2020, 1:09   CYBERTRIBAL
@Dyzio19
A kto tu się irytuje, bo na pewno nie ja. Wyraziłem jedynie swoje ubolewanie z wprowadzenia osiągnięć na EGS i tyle. Mam chyba prawo do tego, żeby tego nie lubić. I zdaję sobie sprawę z tego, że nie zatrzymają wprowadzania tej funkcji tylko dlatego, że mi to się nie podoba. Będę musiał się po prostu pogodzić z tym, że będą. I tyle.
piątek, 31 lipca 2020, 23:18   Dyzio19
Napisałeś, że miałeś nadzieję, że nie będzie tej funkcji, pomimo, że innym się podoba, a sam nie musisz z niej korzystać. Irytacja zupełnie nie zrozumiała.
piątek, 31 lipca 2020, 22:21   CYBERTRIBAL
@Dyzio19
A co ma piernik do wiatraka?? Bo jakoś nie za bardzo rozumiem twojego komentarza. Wyraziłem tylko swoją opinię, że nie przepadam za osiągnięciami i ją uargumentowałem. A ty mi wyjeżdżasz z jakąś niespecjalnie moim zdaniem pasującą analogią do restauracji.
piątek, 31 lipca 2020, 22:14   Dyzio19
@CYBERTRIBAL Jak idziesz do restauracji to też się irytujesz jak w liście dań jest coś czego nie lubisz i musisz przebuwać z ludźmi którzy to jedzą? Litości :D
piątek, 31 lipca 2020, 16:38   SolInvictus
@Cybertribal Ale nikt nie kaze patrzec na liste osiagniec. Niech sobie beda dla tych, ktorzy lubia je wbijac. Osobiscie nie miesci mi sie w glowie achikowanie, bo to nie jest gra, a jakas dziwaczna katorga w grze. Wiesz, np. w realu osobiscie wole grac w pilke niz stac na srodku i probowac trzy razy z rzedu trafic w poprzeczke. Dopoki achiki sa w pelni opcjonalne, niczego nie blokuja czy nie spoiluja (na liste sam musisz spojrzec), niech sobie beda dla tych wszystkich amatorow takiego grania.
piątek, 31 lipca 2020, 15:59   CYBERTRIBAL
@1wariat1
Nie lubię ich, bo często narzucają ci jakiś konkretny sposób gry. Ja przynajmniej chcę mieć takie złudne poczucie, że gram po swojemu(would you kindly, tak, wiem, znam). Poza tym potrafią wyspoilerować ci grę. Sprawdzisz listę osiągnięć i wiesz, ile w grze będzie rozdziałów, kto będzie ostatnim bossem i cała frajda z poznania tego w swoim czasie bierze w łeb. Inna rzecz to osiągnięcia typu "zabij 100000000 czegośtam w jakis tam sposób". Taka odpowiedź ci wystarczy??
piątek, 31 lipca 2020, 9:43   truvneeck
No, w końcu będzie jakaś motywacja, żeby te darmówki z epica zainstalować i ruszyć tę kupę gruzu ;D
piątek, 31 lipca 2020, 8:55   SolInvictus
@Shaddon W wiekszosc gier mozna grac w psujacy rozgrywke, glupi sposob i zwykle sie jakies hacki znajda. Ja wlasnie jak ognia unikalem ulatwien typu pojazdy, tyrolki, egzoszkielety poprawiajace rownowage itp, by zostawic sobie fajne wyzwanie, ktore bylo wlasnie chodzeniem - wokol tego ta gra sie kreci. Cenie Kojime wlasnie za to, ze daje wolnosc, nie narzuca konkretnego stylu gry, od ktorego odchodzac masz pod gorke, bo kloci sie to z projektem gry. Daje plansze, mozliwosci i wolnosc, ktora dziala.
piątek, 31 lipca 2020, 8:02   geniek123
https:youtu.be/BccZucQLKs4 a to nie czasem to samo z mgs v?

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

W tym tygodniu zostawiam jeden długi sygnał i dwa krótkie.

Komentarzy:
2

W dobrze strzeżonym podziemnym kompleksie, w murach więzienia, w ścianach starego domu?

Komentarzy:
5

Tradycja i nowoczesność, Japonia i Wielka Brytania. Tak jak wędrówka Jina Sakaiego, który odrzuca samurajskie wartości i staje się duchem, tak ścieżka dźwiękowa Ghost of Tsushima łączy odmienne światy.

Komentarzy:
8

Kiedy myślisz o kinie samurajskim, automatycznie przychodzi do głowy jedno nazwisko – Kurosawa. Jeśli więc ktoś ma ambicję stworzyć olbrzymiego sandboxa z akcją osadzoną w XIII-wiecznej Japonii, z konieczności będzie musiał szukać inspiracji w obrazach mistrza. Nie inaczej było w przypadku Ghost of Tsushima.

Komentarzy:
5

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z