Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

Metamorphosis: Wariacja na temat opowiadania Franza Kafki z datą premiery [WIDEO]

Witold czwartek, 30 lipca 2020, 11:52 News

Mam nadzieję, że lubicie insekty, bo tu ich z pewnością nie zabraknie.

W nowy projekt warszawskiego Ovid Works* mieliśmy według pierwotnych planów grać już prawie rok temu, ale prace nad nim znacząco się przedłużyły. Studio zmierza już jednak do końca i za chwilę przedstawi nam swoją autorską interpretację „Przemiany”, opowiadania Franza Kafki opowiadającego o przemianie komiwojażera Gregora Samsy w ogromnego robaka.

Twórcy luźno wzorują się na wspomnianym dziele, zmieniając naszego bohatera w insekta tradycyjnych rozmiarów i zapraszając graczy na przygodę w nieco luźniejszej atmosferze. Acz doznanie to będzie wciąż raczej mocno surrealistyczne:

Jeżeli miło wspominacie leciwe Bad Mojo, możecie być zainteresowani.

Metamorphosis na pecetach, PS4, Xboksie One i Nintendo Switchu pojawi się 12 sierpnia.

*Nie przestaje mnie cieszyć, że swoją grę studio nazwało akurat Metamorphosis – choć z pewnością świadomie.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
piątek, 31 lipca 2020, 2:58   DonPesos
Przyznaję, że zajęło mi chwilę odszyfrowanie wielopoziomowej referencji z * (nie znałem wcześniej angielskiego imienia poety), ale jak poszło to winszuję mocno newsmanowi tego smaczku :)
piątek, 31 lipca 2020, 2:55   erwin44
opowiadanie niesamowite.
choć ja przekaz o tym że przeciętny człowiek to szmata znałem już z obserwacji i doświadczenia :/
czwartek, 30 lipca 2020, 19:46   GolemDorfl
Szuflandia? Szuflandia... Zboczeńcu ty! Zwyrodnialcu!

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

W tym tygodniu zostawiam jeden długi sygnał i dwa krótkie.

Komentarzy:
2

W dobrze strzeżonym podziemnym kompleksie, w murach więzienia, w ścianach starego domu?

Komentarzy:
5

Tradycja i nowoczesność, Japonia i Wielka Brytania. Tak jak wędrówka Jina Sakaiego, który odrzuca samurajskie wartości i staje się duchem, tak ścieżka dźwiękowa Ghost of Tsushima łączy odmienne światy.

Komentarzy:
8

Kiedy myślisz o kinie samurajskim, automatycznie przychodzi do głowy jedno nazwisko – Kurosawa. Jeśli więc ktoś ma ambicję stworzyć olbrzymiego sandboxa z akcją osadzoną w XIII-wiecznej Japonii, z konieczności będzie musiał szukać inspiracji w obrazach mistrza. Nie inaczej było w przypadku Ghost of Tsushima.

Komentarzy:
5

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z