20
2.07.2020, 08:55Lektura na 2 minuty

Worms Rumble: Wormsy wracają! ...ale w czasie rzeczywistym? [WIDEO]

Nie o takie robale walczyłem!


Witold Tłuchowski

Dziesiątki godzin w edytorach, setki prób zdobycia złota w najtrudniejszych treningach i przede wszystkim tworzenie drużyn złożonych z kumpli z podwórka, nauczycieli ze szkoły czy bohaterów z filmów – Wormsy na przełomie wieków rządziły niepodzielnie*. Czy to na lekcjach informatyki, czy w domu kolegi zacięte boje toczyły się przez lata – niestety, wraz z przejściem serii w 3D gdzieś ulotniła się cała magia, której nie udało się przywrócić nawet późniejszym, bardziej tradycyjnym odsłonom. Team 17 postanowiło jednak raz jeszcze zagrać na naszej nostalgii... ale robi to naprawdę nieudolnie.

Nie oszukujmy się: Worms Rumble nie będą miały z poprzednimi częściami zbyt wiele wspólnego. Zamiast turowej rozgrywki z podziałem na drużyny studio proponuje nam zabawę w czasie rzeczywistym à la Soldat (i to z ograniczoną możliwością destrukcji terenu!). Jasne, może się to podobać, ale fani zachwyceni nie są.

W Worms Rumble 32 graczy zmierzy się w dwóch trybach: deathmatchu i Ostatnim robalu na mapie. Powrócą znane bronie (Święty Granat Ręczny, bazooka, wyrzutnia owiec), a wygląd robaków dopasujemy do naszych upodobań.

Beta produkcji rozpocznie się 15 lipca, zapisać się do niej można TUTAJ. Worms Rumble trafi na pecety i PS4, zaoferuje też możliwość zabawy w crossplayu.

*No dobra, były przecież jeszcze Heroesy 3.


Redaktor
Witold Tłuchowski

Czytelnik CD-Action od prawie 25 lat, redaktor od 2018. Kocham Soulsy i zrobię wszystko, by inni też je pokochali. Szef działów zapowiedzi i recenzji.

Profil
Wpisów5501

Obserwujących13

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze