[Na marginesie] Call of Duty: Warzone dla nawet 200 osób i słowo o crossoverze Death Stranding z Half-Life: Alyx
A także muzyka z poprzednich części Half-Life'a dostępna w internecie, nowości w pecetowym Monster Hunter World oraz PlanetSide 2 z nową zawartością.
Wśród kilku nowinek, które proponuje w gatunku battle royale Call of Duty: Warzone, zdecydowanie na pierwszy rzut oka wyróżnia się obecność aż 150 graczy na mapie. W rozmowie z USA Today Patrick Kelly, szef Infinity Ward, przyznał, że studio ma nawet bardziej ambitne plany:
Początkowo zamierzamy ruszyć ze 150 graczami, podczas gdy u konkurencji zazwyczaj widzi się od 60 do 100. Właściwie mogę powiedzieć, że już testujemy rozgrywki dla 200 osób. Zamierzamy to wypuścić odrobinę później.
Pecetowi gracze Monster Hunter World mogą zacierać już ręce: 20 marca na serwery trafi Safi'jiiva Siege (na konsolach dostępne od stycznia).
Jedną z dziwniejszych rzeczy przy okazji ogłoszenia pecetowego portu Death Stranding była informacja o crossoverze z Half-Lifem. Teraz Kojima wspomniał, że oba przedmioty inspirowane Alyx (grą, nie postacią) będą miały specjalne cechy. Jakie? Nie wiadomo, ale inicjatywa całkiem sympatyczna.
In the DS PC ver trailer, what Sam is wearing is called the Headcrab and Gravity Gloves from Half-Life. Since those are collaboration items, each one has a special feature. See the comparison of Half-Life: Alyx and DEATH STRANDING below.
— HIDEO_KOJIMA (@HIDEO_KOJIMA_EN) March 12, 2020
Pre-Order now:https://t.co/TxRuNL91u2 pic.twitter.com/6R42eqe4hT
Skoro o Half-Lifie mowa: Valve wrzuciło do muzycznych usług streamingowych soundtracki z dotychczasowych odsłon. Znajdziecie je na Spotify, YouTube Music, Apple Music, Deezerze czy Tidalu. Poniżej utwór, którego początek u wielu z was wywoła przyjemny dreszczyk.
Wbrew pozorom PlanetSide 2 wciąż żyje i ma się... no, może nie „dobrze”, ale jakoś się ma. W ramach przypomnienia tej interesującej produkcji (rzadko w końcu możemy toczyć bitwy sięgające liczebnością nawet 1000 graczy) zwiastun reklamujący nowinki w grze.
Czytelnik CD-Action od prawie 25 lat, redaktor od 2018. Kocham Soulsy i zrobię wszystko, by inni też je pokochali. Szef działów zapowiedzi i recenzji.