Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

Dragon Ball Z: Kakarot ogromnym sukcesem, 1,5 miliona sprzedanych kopii w tydzień

Witold wtorek, 11 lutego 2020, 9:25 News

Patrząc na wyniki innych gier z uniwersum, nie jest to jednak spore zaskoczenie.

Dragon Ball Z: Kakarot był największą premierą stycznia – co jednak więcej mówi o samym miesiącu niż o grze. Nie zrozumcie mnie źle: produkcja CyberConnect2 jest naprawdę udana i zwłaszcza fanom może przynieść sporo uciechy. Trudno jednak nazwać ten tytuł wyczekiwanym przez branżę hitem, który na stałe zapisze się w annałach. Lecz gdy zaczniemy rozmowę o sprzedaży, cóż, tutaj sprawy mają się nieco inaczej.

Nie można bowiem nie doceniać siły marki Dragon Ball. Jak wynika z raportu finansowego Bandai Namco, w ciągu tygodnia od swojego debiutu (16/17 stycznia) Kakarot trafił do sklepów (wersje fizyczne) i klientów (cyfrowe) w liczbie 1,5 miliona kopii. Jest to świetny wynik, chociaż niezaskakujący, gdy porównamy go z innymi grami w tym uniwersum. Pierwsze Xenoverse w ok. miesiąc po premierze mogło pochwalić się rezultatem 1,5 miliona sprzedanych kopii, jego sequel zaś w tydzień dobił do 1,4 miliona (do lipca 2018 obie części łącznie przekroczyły 10 milionów). Dragon Ball FighterZ wysłało zas do sklepów i klientów lubiących cyfrowe gry ponad 2 miliony kopii w niecały tydzień.

Do końca roku Bandai Namco planuje sprzedać 2 miliony Kakarota, a jak twierdzi nasz ulubiony analityk Daniel Ahmad, tytuł może ostatecznie rozejść się w ponad 5 milionach egzemplarzy.

Przy okazji przypomnę, że niedawno Take-Two chwaliło się świetnym wynikiem The Outer Worlds, które do końca grudnia sprzedało 2 miliony egzemplarzy. Oczywiście bezpośrednie porównywanie obu tych liczb nie ma zbyt dużego sensu (mimo że nominalnie każdy z tych tytułów jest erpegiem), ale pokazuje, jak niezwykle pomocna jest znana marka.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
wtorek, 11 lutego 2020, 11:56   ja0lek
Wiadomo, że Dragon Ball jest mocna marką. Sam zakupię tę grę jak trochę stanieje.
wtorek, 11 lutego 2020, 11:10   Wiedzmin673
Tez kiedyś kupie tą gre bo mi sie spodobała
wtorek, 11 lutego 2020, 10:46   aRo
Nie można nowiem
wtorek, 11 lutego 2020, 9:48   Terminus223
Inne uniwersa i inny model rozgrywki,ale seria STORM tego studia jest o wiele lepszą grą animę niż Kakarot. Spodziewałem się czegoś więcej od cyberconnect2,bardziej widowiskowego

O autorze

Witold
Naczelny plotkarz cdaction.pl

Podobne newsy

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Którą wybierzesz? Pieśń o przygodzie, wolności i historii, pieśń o zdegenerowanych bandytach na Dziwnym Zachodzie, a może pieśń o niedającej się opisać grozie?

Komentarzy:
5

Popularnemu Pac-Manowi stuka właśnie 40 lat. Takiej rocznicy nie możemy zignorować. Ale, że na jego temat pisałem dość obszernie ze 2 lata temu (CDA 02/2018), dziś tylko w telegraficznym skrócie przypomnę najważniejsze informacje na jego temat.

Komentarzy:
2

Machamy biało-czerwoną flagą i gramy na baczność, pożerając ogórki kiszone, bo w tworzeniu każdej z tych gier brali udział Polacy. 

Komentarzy:
1

A gdyby tak spróbować czegoś nowego?

Komentarzy:
15

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z