31.12.2019, 14:36Lektura na 1 minutę

Iron Harvest: Odrobina gameplayu i podsumowanie stanu prac [WIDEO]

Nie uwierzycie, ale obecność ogromnych mechów na polach bitew mogłaby nieco zmienić losy Wielkiej Wojny.


Witold Tłuchowski

Na rynku strategii czasu rzeczywistego już od lat panuje delikatna posucha przerywana co jakiś czas pojawieniem się pojedynczych większych tytułów. Ostatnimi czasy skupiamy się przeważnie na przeróżnej maści odświeżeniach dawnych hitów (Age of Empires II, WarCraft III), ale na horyzoncie znajduje się kilka produkcji do tej pory niewidzianych. Jednym z nich jest osadzony w oryginalnym świecie Iron Harvest od KING Art.

Wyjątkowość tego uniwersum polega na jego mocnym dieselpunkowym zacięciu – w rzeczywistości lat 20. XX wieku, świeżo po Wielkiej Wojnie, na polach bitew królują wielkie mechy przypominające swoją konstrukcją nieco pokraczne wczesne czołgi. Poza tym jednak Iron Harvest zapowiada się na całkiem klasycznego RTS-a – i trudno uznać to za wadę. Do tej pory rozgrywki oglądaliśmy raczej niewiele (widzieliśmy za to zwiastuny stylizowane na dawne kroniki filmowe), ale w końcówce roku developerzy postanowili podzielić się z nami fragmentami gameplayu i przede wszystkim podsumowaniem dotychczasowego stanu prac.

Niestety, na Iron Harvest przyjdzie nam jeszcze nieco poczekać – premiera przewidziana jest na 1 września 2020.


Czytaj dalej

Redaktor
Witold Tłuchowski

Czytelnik CD-Action od prawie 25 lat, redaktor od 2018. Kocham Soulsy i zrobię wszystko, by inni też je pokochali. Szef działów zapowiedzi i recenzji.

Profil
Wpisów5501

Obserwujących13

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze