1
17.12.2019, 11:01Lektura na 2 minuty

No Man´s Sky: W kosmicznym symulatorze możemy teraz... tworzyć muzykę [WIDEO]

Dzięki w pełni funkcjonalnemu programowi do tworzenia muzyki każdy może być jak Jean-Michel Jarre lub Kraftwerk bez wychodzenia ze swojej ulubionej gry.


Witold Tłuchowski

Swego czasu produkcja Hello Games zasłużenie trafiła na listy największych rozczarowań 2016. Gra na prezentacjach wyglądała nieziemsko i zachwycała ambicjami twórców, którzy jeszcze niedługo przed premierą zapewniali, iż wszystkie obiecane mechaniki pojawią się w tytule. Owszem, zdecydowana większość się w nim znalazła, tyle że na długie miesiące (albo i lata) po debiucie. Na starcie zaś No Man's Sky było mocno wybrakowane i pustawe – mimo wszystko gdyby nie buńczuczne zapowiedzi odbiór graczy byłby bez porównania dużo lepszy.

Z czasem jednak developerzy dodali do produkcji obiecywane wcześniej elementy, a także całą górę nowych funkcji. Latem otrzymaliśmy „największą i najważniejszą aktualizację w historii tytułu”, po której już chyba mało kto kręci nosem na samą zabawę. Odzyskanie zaufania fanów pozwala Hello Games na liczne eksperymenty, z których jeden trafił właśnie na serwery. Nowy patch wprowadził do gry ByteBeat Device, czyli w pełni funkcjonalne urządzenia do tworzenia muzyki. Jeżeli podobnie jak ja spędziliście wiele miłych godzin we FruityLoopsie, wystarczy postawić je w swojej bazie, podłączyć zasilanie i brać się do roboty – bity same się nie napiszą*.

Oprócz tego patch 2.24 wprowadził także górę drobnych poprawek. Więcej szczegółów (a także przykłady utworów stworzonych za pomocą nowej konstrukcji) TUTAJ.

*Jestem pewien, że na kolejnej płycie Klocucha usłyszymy próbkę możliwości ByteBeat Device.


Czytaj dalej

Redaktor
Witold Tłuchowski

Czytelnik CD-Action od prawie 25 lat, redaktor od 2018. Kocham Soulsy i zrobię wszystko, by inni też je pokochali. Szef działów zapowiedzi i recenzji.

Profil
Wpisów5501

Obserwujących13

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze