Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

Gwint bez wsparcia na konsolach; ostatnia aktualizacja w grudniu

Wokulski środa, 4 grudnia 2019, 22:06 News

Powodem platformy mobilne oraz ograniczone zasoby Redów.

CD Projekt kończy wsparcie dla konsolowego Gwinta. Powodem jest premiera wersji mobilnych, a co za tym idzie – niemożność równomiernej obsługi wszystkich platform naraz. Do zamknięcia wybrano więc edycje posiadające najmniejszą ilość graczy.

9 grudnia ukaże się ostatnia w historii produkcji aktualizacja na PS4 oraz XBO. Wyłączy możliwość rozegrania partii z posiadaczami blaszaków i smartfonów oraz mikrostransakcje. Lakonicznie zapowiedziano również całkowite wymazanie gry z egzystencji. Datą, „do której gra zachowa ograniczoną funkcjonalność” będzie 9 czerwca 2020 roku.

Swój progres bez większego problemu przeniesiemy na nowe lub istniejące konto GOG. Odpowiednia strona internetowa zostanie opublikowana za kilka dni.

Są jednak dwa „ale” – po pierwsze, nie ma mowy o fuzji z kontem, na którym grano już wcześniej w pecetową edycję karcianki. Po drugie, o wiele poważniejsze – gwintowa waluta premium zwana Pyłem Meteorytowym nie zostanie przeniesiona z wersji na Playstation. Swoich worków z proszkiem należy się pozbyć przed transferem. Inaczej zostaną bezpowrotnie utracone. Problem nie dotyczy użytkowników obozu Microsoftu, ponieważ obowiązuje ich inna polityka producenta.

Co dalej? Zwolniwszy zasoby pracujące nad wsparciem wersji konsolowych, twórcy skupią się na iOS oraz niewydanej jeszcze edycji na Androida. Hasłem na 2020 rok ma być „jakość”, więc należy się spodziewać przewagi bugfixów oraz aktywnego wsparcia nad nową zawartością. Potwierdzono przy tym rychłą premierę następnego dodatku.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
czwartek, 5 grudnia 2019, 9:45   ravvcio
xD
czwartek, 5 grudnia 2019, 2:03   smyntek
@PanMac To dlatego, że na konsole Gwinta robili jeszcze jak były 3 rzędy po stronie gracza i nie było możliwości w takiej postaci przekonwertować gry na mobilki, dlatego późniejsze zmniejszenie ilości rzędów, by móc przystosować gwinta na telefony, niestety ucierpiał na tym gameplay, ale jeżeli chcą utrzymać grę przy życiu to niestety rynek mobilny jest zbyt duży by go pomijać i muszą iść na kompromisy.
czwartek, 5 grudnia 2019, 0:40   PanMac
Dziwi mnie że wpadli na pomysł stworzenia Gwinta na PS4/XB1 przed platformami mobilnymi które wydają się najnaturalniejszym miejscem do pykania w karcianki ze wszystkich urządzeń elektronicznych.
czwartek, 5 grudnia 2019, 0:18   Terminus223
@w1ntermu7e fakt,ale to już polityka sony
czwartek, 5 grudnia 2019, 0:07   w1ntermu7e
Trochę nie fajnie w sumie, szczególnie z tym pyłem

O autorze

Wokulski

Podobne newsy

Gwint: Premiera dodatku Kupcy Ofiru [WIDEO]

News
poniedziałek, 9 grudnia 2019

gwint-premiera-dodatku-kupcy-ofiru-wideo No proszę, co za miła niespodzianka.

Komentarzy:
1

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

W 1997 czterech erpegowych pasjonatów z niemieckiego Essen znudziło się pracą nad symulatorami ekonomicznymi. Już od roku szlifowali pomysł na trójwymiarowe RPG fantasy pod tytułem Orpheus i uznali, że najwyższy czas powołać wizję gry do życia. Dziś ich Orfeusza zna chyba każdy polski gracz, choć pod nieco inną nazwą.

Komentarzy:
12

Myśl na dziś: Najpotężniejszą organizacją świata są idioci. Wszędzie mają swoich ludzi.

Komentarzy:
0

Zamarzyło się wam kiedyś Eve Online z mieczami, muszkietami i magią? To świetnie się składa, bo tak chyba najkrócej można opisać nadchodzącego MMORPG Amazon Game Studios.

Komentarzy:
3

Twoja cotygodniowa dawka przekąsu.

Komentarzy:
0

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z