12
2.12.2019, 22:01Lektura na 2 minuty

Żołnierze Kosmosu otrzymają RTS-ową adaptację [WIDEO]

Czy chciałbyś wiedzieć więcej?


Stanisław „Wokulski” Falenta

Ach tak, Żołnierze Kosmosu. Przedziwny film, jedna z tych definicji lat .90, których nie sposób nie kochać. Napakowany akcją, żołnierzami, autorską wizją przyszłości oraz absurdalnym humorem. Do tego, obowiązkowo, obleśni przeciwnicy-pajęczaki. Wydawałoby się, że to idealny materiał na shooter lub strategię w której moglibyśmy zatopić nieco godzin, prawda? Mimo leżącego na ziemi potencjału, ostatni większy FPS próbujący zmierzyć się z tematyką filmu wyszedł w 2005 roku, zaś RTS – w 2000. Z czasem ilość graczy zmalała, a o koncepcji świat zapomniał... aż do teraz.

Developerzy legitymujący się nazwą The Aristocrates postanowili zmierzyć się z tematem ponownie. Najnowsza produkcja osadzona w uniwersum filmu powróci do korzeni egranizacji Żołnierzy. Będzie to strategia czasu rzeczywistego z elementami tower defense oraz rozmieszczania jednostek na mapie. Zadaniem gracza będzie bronienie powierzonej mu kolonii przed najazdami tłumów pajęczaków.

Twórcy obiecują rozbudowany gameplay oraz „masę dróg do rozwiązania prostego problemu – jak zabić hordy robali?”. Na nasze ręce zostanie oddana kampania utrzymana w duchu filmu. Sama rozgrywka będzie generowana dynamicznie, co sprawi że nie sposób rozegrać dwa razy tej samej gry. Nie powinno również zabraknąć wielu rodzajów jednostek oraz rozbudowanego drzewka rozwoju. 

Za publikację odpowiada Slitherine, które ma na swoim koncie gry osadzone m.in. w uniwersum Warhammera i Battlestar Galactica. Premiera została zaplanowana na 2020 rok, co przypadkowo – a może nie? – pokrywa się z dwudziestoleciem wydania wspomnianego we wstępie RTS-a noszącego podtytuł Terrain Ascendancy. Pozostaje mieć nadzieję, że nie mamy do czynienia ze skokiem na kasę a pełnoprawną, godną wspomnień graczy produkcją.

Zwiastun całości można obejrzeć poniżej:

 


Redaktor
Stanisław „Wokulski” Falenta

Wielki entuzjasta gier z custom contentem. Setki godzin nabite w Cities: Skylines, Minecrafcie i Animal Crossing: New Horizons mówią same za siebie. Do tego rasowy Nintendron, który kupuje 10-letnie gry za pełną cenę i jeszcze się cieszy. Prywatnie lubi pływanie, sztukę i prowadzenie amatorskich sesji D&D.

Profil
Wpisów1004

Obserwujących8

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze