4
3.03.2009, 13:55Lektura na 1 minutę

Christian Svensson o opóźnieniu Street Fightera IV w wersji PC

Kilka dni temu poznaliśmy orientacyjną datę premiery pecetowego Street Fightera IV. Christian Svensson wypowiedział się w sprawie tak dużego opóźnienia.

Powodem są kwestie natury technicznej:

Cóż, odpowiedzią jest to, że gra nie jest jeszcze gotowa” – stwierdził – „Ekipa pracuje obecnie nad dwiema rzeczami. Kończą pecetową wersję i ludzie myślą, że skoro automat był PC-tem [edycja automatowa bazowała na wersji PC - przyp. red], to jak to może być trudne? Cóż, wszystkie dodatki, które pojawiły się w konsolowej wersji, nigdy nie pojawiły się na PC. Musimy więc je zaimplementować” – tłumaczy.

Jak wiemy, wersja wydana na automaty nie miała trybu multi, więc gra musi zostać zintegrowana z sieciowymi serwerami, choć nie zdradzono na razie nic na ten temat. Ważnym aspektem jest także dostosowanie produkcji do różnych konfiguracji sprzętowych.

To wszystko zajmuje sporo czasu. Testy na pecetach w każdym szczególe są bardzo, bardzo czasochłonnym procesem” – stwierdza Svensson.

Musimy więc uwierzyć na słowo. Miejmy nadzieję, że Capcom rzeczywiście wykorzysta dodatkowy czas i dostaniemy porządną bijatykę na pecety.


Czytaj dalej

Redaktor
Piotrek66
Wpisów17556

Obserwujących0

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze