Christian Svensson o opóźnieniu Street Fightera IV w wersji PC
Kilka dni temu poznaliśmy orientacyjną datę premiery pecetowego Street Fightera IV. Christian Svensson wypowiedział się w sprawie tak dużego opóźnienia.
Powodem są kwestie natury technicznej:
„Cóż, odpowiedzią jest to, że gra nie jest jeszcze gotowa” – stwierdził – „Ekipa pracuje obecnie nad dwiema rzeczami. Kończą pecetową wersję i ludzie myślą, że skoro automat był PC-tem [edycja automatowa bazowała na wersji PC - przyp. red], to jak to może być trudne? Cóż, wszystkie dodatki, które pojawiły się w konsolowej wersji, nigdy nie pojawiły się na PC. Musimy więc je zaimplementować” – tłumaczy.
Jak wiemy, wersja wydana na automaty nie miała trybu multi, więc gra musi zostać zintegrowana z sieciowymi serwerami, choć nie zdradzono na razie nic na ten temat. Ważnym aspektem jest także dostosowanie produkcji do różnych konfiguracji sprzętowych.
„To wszystko zajmuje sporo czasu. Testy na pecetach w każdym szczególe są bardzo, bardzo czasochłonnym procesem” – stwierdza Svensson.
Musimy więc uwierzyć na słowo. Miejmy nadzieję, że Capcom rzeczywiście wykorzysta dodatkowy czas i dostaniemy porządną bijatykę na pecety.