Gwint: Popatrzcie, jak gra radzi sobie na iOS-ie [WIDEO]
Czy warto było tak długo czekać?
Chciałoby się uwierzyć, że produkcję CD Projektu czeka świetlana przyszłość – i to nie tylko ze względu na naszą sympatię do tego studia. Na rynku karcianek konkurencja jest spora, ale król jest tylko jeden. Hearthstone niepodzielnie rządzi i dominuje, a jakoś żaden inny tytuł nie jest w stanie się przebić do masowej świadomości (a takie Magic: The Gathering Arena raczej tego nie zmieni). Swego czasu dobrze rokował właśnie Gwint, ale niestety gdzieś po drodze entuzjazm wobec marki gdzieś się rozmył, a twórcy podjęli parę kontrowersyjnych decyzji.
Jest jednak nadzieja, że 2019 okaże się dla karcianki przełomowy. Już jesienią wyjdzie przecież trzecie rozszerzenie do gry, a ona sama chwilkę później trafi w końcu na platformy mobilne. Dotychczas w Gwinta zagrać mogliśmy tylko na pecetach, Xboksach One czy PS4, a nie oszukujmy się – gatunek ten dla wielu jest tylko odskocznią od „dużych i poważnych” produkcji. Na szczęście Redzi parę dni temu poinformowali nas, że jeszcze jesienią w nasze ręce wpadnie wersja na systemy Apple'a.
Teraz zaś możemy zobaczyć, jak prezentuje się mobilna edycja tytułu.
Gwint na iOS-ie pojawi się 29 października. Data premiery na Androidzie jeszcze nie została podana, chociaż docelowo tytuł trafi też na urządzenia z systemem operacyjnym Google'a.
Czytaj dalej
Czytelnik CD-Action od prawie 25 lat, redaktor od 2018. Kocham Soulsy i zrobię wszystko, by inni też je pokochali. Szef działów zapowiedzi i recenzji.