Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

I, the Inquisitor: Gra kosztować będzie kilka(naście) ładnych milionów [GALERIA]

Kaladin czwartek, 12 września 2019, 17:57 News

Zobaczymy, czy to wystarczy.

Ponad miesiąc temu Witold informował, że przesunie się lekko premiera gier na podstawie twórczości Jacka Piekary. Drastycznych szczegółów wtedy jeszcze nie znaliśmy, twórcy kazali nam czekać do konferencji prasowej 12 września.

Najważniejszą informacją dzisiejszego spotkania twórców z dziennikarzami, jest chyba oficjalna nazwa gry. Jak możecie wyczytać w tytule, przygody Mordimera będą nazywać się "I, the Inquisitor". Całkowity budżet tytułu (wraz z marketingiem) ma wynieść 14,5 miliona złotych. Data premiery nie jest jeszcze dokładnie znana, pierwszy zwiastun najwcześniej w 2020 roku.

Tytuł ma skupić się na wyborach gracza i towarzyszących im emocjach. Wybór odpowiedniego tonu głosu, czy konkretnej emocji sprawi, że niektóre ściezki się przed nami otworzą, inne mogą się zamknąć. Ale z tym związny jest także pewien haczyk. Każda postać będzie opisana własnym drzewkiem charakterologicznym. Możemy więc trafić na kogoś uległego, kto przestraszy się najmniejszej groźby, albo na kogoś o zaskakująco silnym charakterze, który nie zlęknie się naszych manipulacji. To, jak poprowadziliśmy dialogi z poszczególnymi postaciami, będzie rzutować do końca naszej gry.

Na pewno pojawi się kamera z perspektywy trzeciej osoby, która świetnie sprawdziłaby się w scenach walki. Niestety, rozwałka ma stanowić jedynie część istoty gry. Czas akcji będzie przypadał na XVI wiek, a ponieważ w książkach Piekary nie brakuje przemocy, tak Inkwizytor może otrzymać łatkę +18.

Poza tym prezes The Dust wspominał o kilku kwestiach technicznych. Nad grą obecnie pracuje 20 osób, ale docelowo ta liczba wzrośnie do 50. Prognozy zakładają sprzedaż na poziomie 360 tysięcy kopii i zyski rzędu 47 milionów. Dużo bardziej optymistyczne założenia mówią o milionie sprzedanych sztuk (a raczej jest to wymarzony przez zarząd wynik). Produkcja na pewno trafi na konsole nowej generacji.

Tak zaś prezentuje się kilka grafik z gry:



Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
piątek, 13 września 2019, 14:12   Uplink
Bardzo mi się przypomina sytuacja Redów z pierwszym Wiedźminem... z tym że mieli chyba kilka milionów większy budżet. No i The Witcher nie było jakoś specjalnie wybitną technicznie grą. Mam mimo to nadzieję że Inkwizytor wyjdzie podobnie, bez szału w mechanice ale z gęstym klimatem i dobrą fabułą.
piątek, 13 września 2019, 12:04   blade81
Conceptarty są ładne, wizja świata także, ale...obawiam się, że zderzenie z rzeczywistością ich przygniecie. Budżet może nie jest wysoki i by wystarczył, ale z tego co wiem to dzielą to 50/50 na grę i marketing. Zatem 7 milionów...zwiastuje jeszcze mniejszy sukces. Samego świata nie znam tak dobrze, bo nie przebrnąłem przez niego jeszcze. Tylko krótkie spotkanie, więc ciężko mi stwierdzić jak się przyjmie. Tym bardziej życzę sukcesu. Mamy sporo książek, które warto zegranizować, a także zekranizować.
piątek, 13 września 2019, 9:25   Eglab
Trochę nie widzę tego sukcesu. Pomijając niski budżet w stosunku do ambicji, świat Oficjum jest trochę zbyt "edgy" jak na obecne zachodnie standardy. Już pal licho tę "bluźnierczą" wersję chrześcijaństwa i sporego potencjału na gore, ale jak ma to nie wywołać kwiku, jeśli to świat, w którym eksterminowano muzułmanów, pomocnicy głównego bohatera to jakieś zdegenerowane nekrofile, a w całym cyklu nie ma chyba jednej postaci kobiecej, która nie byłaby traktowana jak szmata.
piątek, 13 września 2019, 7:59   ermo3
Absolutnie nie widzę tego projektu. Po pierwsze - budżet malutki. Oni chcą za 14 milionów zrobić AAA, w dodatku na aktualne platformy (zamiast skupić się początkowo na jednej). Po drugie - miałem okazję poznać osoby z The Dust oraz pracować przy ich projektach. Wszystko robione najtaniej, po linii najmniejszego oporu. Niestety, to będzie gra dla inwestorów, nie dla graczy.
piątek, 13 września 2019, 1:06   Quassimodo
"Tak zaś prezentuje się kilka grafik z gry" misiu kolorowy to nie są grafiki z gry tylko koncepty a to jest ogromna różnica.
czwartek, 12 września 2019, 21:49   darkhulk
Poczekamy zobaczymy, czy miesiąc po premierze będzie powtórka jak z nowym wolfensteinem i -50% z ceny bo gra słaba :)
czwartek, 12 września 2019, 19:43   Xellar
Grafiki koncepcyjne wygladaja bardzo soczyscie. Lubie takie brudne klimaty dark fantasy. Walki malo, to chcialoby sie, zeby kazde starcie bylo w jakims stopniu unikatowe. Malo prawdopodobne jednak. Skoro walka nie bedzie stanowila glownego dania, to watpliwe aby zbyt wiele zasobow (ktore sa mocno ograniczone, bo co to jest te kilkanascie melonow) poswiecili na doszlifowywanie systemu walki. Skoro nie sama walka czlowiek zyje, to mam nadzieje, ze gameplay bedzie zroznicowany.
czwartek, 12 września 2019, 19:19   Tirpitz1941
@Dan2510
No oczywiście, bo tylko nieliczni grają w gry przygodowe, sportowe, simsy, symulatory lotu i wiele innych. 99% świata woli mordować. I dobrze, zbyt dużo walki tylko psuje klimat. Gdy na końcu nasz bohater wymordował setki przeciwników. Fajnie jak zrobią walki trudne i każda będzie wyzwaniem, nawet gdy jest to tylko 1 przeciwnik. Mam wrażenie że gra będzie czymś pokroju Life is Strange, przygodowa gra z 3 osoby i jakiś tam elementy walki lub skradania. Ale główna będzie historia i dialogi.
czwartek, 12 września 2019, 18:53   Dan2510
Kurde... mega mega klimatycznie. To jeden z lepszych settingów ever. Tylko jeśli walka stanowi zaledwie małą częśc to niestety dla mnie i dla większości ludzi ja dyskwalifikuje.

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Myśl na dziś: Dlaczego, kiedy mówią "budżetowa wersja iPhone'a", nie dodają, o budżet którego kraju chodzi?

Komentarzy:
3

Rozmawiamy Jesperem Kydem, wielokrotnie nagradzanym kompozytorem muzyki do gier i filmowej.

Komentarzy:
8

Twoja cotygodniowa dawka przekąsu.

Komentarzy:
2

W programie na ten tydzień znalazły się dwa tytuły krótkometrażowe i jeden zdecydowanie nieprzeznaczony dla tych, którzy mają mało czasu. Ale ponoć wart każdej godziny.

Komentarzy:
9

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z