Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

Need for Speed: Wyciekły nazwa, screeny i szczegóły rozgrywki nowej odsłony? [PLOTKA]

Witold środa, 14 sierpnia 2019, 12:14 News

Będzie można grać również offline? W XXI wieku? Wow!

Fani najlepszej serii gier wyścigowych historii (toż to fakt, a nie moja opinia, gdzieżbym się pchał z własnym zdaniem) w ostatnich latach nie mieli się znowu aż tak dobrze. Pewnie, nieustannie wychodziły kolejne odsłony NfS-a, ba, niektóre były nawet bardzo dobre, ale zarówno miłośnicy klasycznego podejścia (z chociażby „trójki”), jak i dominującego w serii od dawna „ulicznego” stylu czuli, że nie wszystko jest z cyklem okej.

Dlatego do zapowiedzianej na dzisiaj prezentacji nowej części wielu podchodzi z dystansem (chociaż podszytym nieśmiałą nadzieją). Wygląda na to, że garść materiałów z tego wydarzenia przeciekła jednak wcześniej, dzięki czemu wiemy mniej więcej, czego się spodziewać. Nowy Need for Speed ma więc nosić podtytuł Heat i rozgrywać się w okolicy do złudzenia przypominającej Miami. Do tego będzie miał otwarty świat i poważniejszą fabułę (obstawiałbym, że taką à la „60 sekund”), zabraknie natomiast cyklu dnia i nocy. Wrócą także pościgi policyjne (również ze śmigłowcami), a w grze nie znajdziemy znanych z Payback wyścigów off-roadowych.

Najprzyjemniejszą informacją (jeżeli się potwierdzi) jest jednak to, że Heat nie będzie wymagał od nas ciągłego pozostawania online. Dodatkowo developerzy chcą uczynić go podstawą wszystkich kolejnych odsłon serii. Nie brzmi to niewiarygodnie, ale czy przeciek się ostatecznie potwierdzi, dowiemy się już dziś o 15:00.

Poniżej „wyciekłe” screeny:


(Kliknij, aby powiększyć)


(Kliknij, aby powiększyć)


(Kliknij, aby powiększyć)

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
środa, 21 sierpnia 2019, 12:20   jacu
@KoichiSan Mam na myśli raczej 1-5. W 6 co prawda nie było fabuły, ale brak widoku z za kierownicy, helikoptery zrzucające bomby, wykastrowana i uproszczona fizyka jazdy, to wszystko sprawiło, że ta gra, to dla mnie symbol upadku serii. A wystarczyło trzymać się ram wytyczonych w NFS5. Wszyscy spodziewali się "NFS5 na sterydach" a wyszłedł gniot.
czwartek, 15 sierpnia 2019, 7:50   PanMac
EA nie wie co z serią zrobić bo straciła własny styl. Pierwotnie chodziło o wyścigi uliczne drogimi autami z policją na karku. Potem street tuning wszedł wraz z kampanią zawierającą szczątkową fabułę (imo był to najwyższy punkt w serii). Potem zaczeli kombinować z rozbudowaniem fabuły (Undercover = kupa) i pobocznymi seriami (Pro Street i Shifty były spoko). No i stąd już nie wiedzsieli co dalej robic i się miotają od lewa do prawa tworząc kolejne klony Burnouta. Jak dla mnie NFS po prostu już nie istnieje.
środa, 14 sierpnia 2019, 21:14   cali
Nowy NFS to gra sieciowa.
środa, 14 sierpnia 2019, 21:08   GGrzebyk
@Defqon-One w takim nfs:mw z 2005 roku była bardzo fajna fabuła i dodawała niezłego klimatu
środa, 14 sierpnia 2019, 14:39   fanboyfpsow
Ciekawe czy taka poważna fabuła będzie jak w Payback? :-D:-D i czy znów będą lootboxy??
środa, 14 sierpnia 2019, 14:37   Defqon-One
Cykl wydawniczy się zmienił, ale podejście do formy wcale. Dokładanie fabuły do gry wyścigowej już z samego założenia trąci chałą. Tak np. skończył TDU2 do którego po świetnym TDU dokleili jakąś linię fabularną i gra stała się karykaturą samej siebie, dokładnie tak jak seria NFS. Widocznie stworzenie hermetycznej ścigałki z dobrym modelem jazdy i zniszczeń oraz ciekawymi lokacjami to zbyt wysoka poprzeczka, więc na siłę wdrażają ten sam schemat z zapchaj-paździerzowym kontentem. Wolę już odgrzewanego Grida.
środa, 14 sierpnia 2019, 14:17   bartgrab
to się nam zrobiła dyskusja o starych dobrych NFS-ach ;)
choć moim zdaniem od samego początku ta seria to były wzloty i upadki- po rewelacyjnej jedynce przyszła okropna dwójka, potem zmiany na lepsze, tzn odbijanie od dna w trójce, system zniszczeń w 4, eksperyment z Porsche był tylko dla fanów marki, hot pursuit2 znów był śmiesznie arcade'owy i "nadejszła wielkopomna chwila" wraz z Undergroundami :) i tak jakoś od Carbona z wyjątkiem ProStreet słabo się jeździło...
środa, 14 sierpnia 2019, 14:08   zulwiowy
Też sporo grałem w nfsy ale jak kupiłem FH4 to łooo panie... Forza miażdży
środa, 14 sierpnia 2019, 13:42   witold
@bartgrab Ach, wiem, wiem, liczę jednak, że ludzie zauważą, że to tylko moja opinia. Zresztą też dotycząca przede wszystkim starszych odsłon (jejku, ile ja godzin zjeździłem w "trójce"), bo Forza zjada (zaznaczę - moim zdaniem) wszystkie NFS-y z ostatniej dekady na śniadanie.
środa, 14 sierpnia 2019, 13:40   KoichiSan
@jacu czyli 1-6?

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Myśl na dziś: ucz się na błędach ludzi, którzy słuchają twoich dobrych rad.

Komentarzy:
4

Twoja cotygodniowa dawka przekąsu.

Komentarzy:
10

Kupiliśmy z enkim Switcha, więc od dzisiaj w „Sprawdzam” będą pojawiać się także produkcje na konsolę Nintendo. Na pierwszy ogień dwie, a do tego pewna polska perełka. PS: Tak, polecajcie swoje ulubione produkcje na Switcha, najlepiej niezależne!

Komentarzy:
1

Za nami  pecetowa premiera Red Dead Redemption 2. Z tej okazji zapraszam was do wędrówki po Dzikim Zachodzie. Ale tym prawdziwym, jakże różnym niż świat znany wam z gier i filmów. Ruszajmy, by rozprawić się z narosłymi wokół niego mitami. Jiiiiiii-ha!

Komentarzy:
16

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z