Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

No Man’s Sky: Twórca gry chciałby stworzyć wersję na Nintendo Switch

Wokulski niedziela, 11 sierpnia 2019, 12:53 News

I jest to bardziej realne, niż wielu mogłoby się wydawać.

Dla No Man’s Sky nastały bardzo dobre czasy. Pomimo początkowo miażdżącej krytyki oraz ostrych słów ze strony społeczności, developerzy nie poddali się i aktualizują grę w podobny sposób, jak Mojang Minecrafta – przy pomocy tematycznych, darmowych aktualizacji wydawanych raz na kilka miesięcy.

Najbliższa, zatytułowana Beyond, wprowadzi obiecany dwa lata temu „duży” multiplayer (do 32 osób) oraz pełne wsparcie dla wirtualnej rzeczywistości. Stanie się tym samym największą łatką w historii No Man’s Sky. VR-em nacieszą się zarówno posiadacze pecetowych jak i konsolowych hełmów od PlayStation.

Z takiej okazji nie dało się uniknąć ciągania twórców po redakcjach. W jednym z wywiadów udzielonych portalowi Game Informer przez Seana Murraya, głowę Hello Games, padły interesujące słowa na temat ewentualnego portu na handheld od wielkiego N:

Kocham Switcha. Oczywiście, jesteśmy bardzo skupieni na tym co robimy w tym momencie, ale włożyliśmy bardzo dużo pracy w optymalizację gry pod Play Station VR. Chciałbym więc zobaczyć, co da się zrobić [aby przenieść grę na Nintendo Switch – przyp. Redakcji].

Prawdopodobnie część z Was pokręci głową, że to niemożliwe. W końcu mająca problemy z optymalizacją i grafiką już na premierze gra musiałaby chodzić w 10 klatkach na sekundę i zostać ucięta do maksimum. Jednak, podobnie jak miało to miejsce u schyłku PlayStation 3, i tu istnieje kilka firm specjalizujących się w mistrzowskich przeprowadzkach produkcji AAA na skromny handheld.

Prym wiedzie studio Panic Button, któremu udało się sportować m. in. Dooma oraz drugiego Wolfensteina. Pomijając momentami niską rozdzielczość skutki są nadzwyczaj przyzwoite. Oglądając porównania można zastanawiać się, jak dużo jeszcze można wycisnąć z wielokrotnie potężniejszej PS4 przed końcem obecnej generacji. Zobaczcie sami:

Podobnie sprawa ma się z nadchodzącym na koniec 2019 roku Wiedźminem. Grę udało się pociąć, spakować oraz wcisnąć w dynamiczną rozdzielczość 720p na telewizorze oraz 520p w trybie przenośnym. A to nie koniec – twórcy mają jeszcze kilka miesięcy, aby zoptymalizować rodzimy hit jeszcze lepiej.

Czy produkcja Seana Murraya przeprowadzi się szybko do naszych łóżek, toalet oraz pociągów do Kołobrzegu? Twórca szybko napomknął, że obecnie studio skupia się na tym co tu i teraz. Na wspomniany port jeszcze trochę poczekamy. W zamian możemy pocieszyć oczy zwiastunem wspomnianej wyżej, rewolucyjnej aktualizacji.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
Nikt jeszcze tego nie skomentował.

O autorze

Wokulski

Podobne newsy

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Z udostępnionych gier ograłam tylko osiem, bo na więcej nie miałam czasu, ale znalazły się wśród nich perełki. W dodatku pełne wersje wszystkich poniższych gier zadebiutują jeszcze w tym roku, a dema nadal możesz pobrać ze Steama!

Komentarzy:
0

Jeśli wybierasz się w podróż, niech będzie to podróż długa.

Komentarzy:
1

Już drugi tydzień z rzędu mam do czynienia z żabami, a przede mną jeszcze Frog Fractions!

Komentarzy:
4

Karty dźwiękowe Creative’a dzielą się na trzy linie. Te oznaczone literą X mają dość uniwersalny charakter i nadają się do różnych zastosowań, również do gier, czego najlepszym przykładem jest model X3.

Komentarzy:
1

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z
« wrzesień 2020
PWŚCPSN
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930