Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

Take-Two zarabia na GTA Online i Red Dead Online krocie

Witold wtorek, 6 sierpnia 2019, 9:52 News

Chociaż seria NBA 2K nie pozostaje w tyle. Ba, nawet poczciwa Cywilizacja przynosi firmie fortunę!

Chociaż o przychodach porównywalnych z końcówką zeszłego roku (czyli bezpośrednio po premierze drugiego Red Deada) amerykański wydawca może jak na razie tylko pomarzyć, nowy raport finansowy pokazuje, że wciąż nikt w zarządzie nie powinien mieć powodów do narzekania.

W pierwszym kwartale roku finansowego 2019/2020 (kwiecień – czerwiec) firma uzyskała prawie 540,5 milionów dolarów przychodu netto, co jest wzrostem o 39%. Warto zaznaczyć, że przychody ze sprzedaży cyfrowej wzrosły o 36% do 427,8 milionów dolarów (czyli stanowią 79% całego przychodu). Dochód neto wyniósł zaś 46,3 milionów dolarów (czyli spadek z 71,7 milionów w analogicznym okresie 2018). Wysoki przychód osiągnięto m.in. dzięki świetnej formie GTA Online, którego ostatni dodatek pobił wszelkie rekordy popularności, gromadząc najwięcej ludzi od premiery gry (a u nas, jak wiecie, i tak nie możemy korzystać z główny jego atrakcji, czyli hazardu). Także Red Dead Online (ok. 25 milionów kopii wysłanych do sklepów) oraz NBA 2K19 (prawie 12 milionów sztuk) radzą sobie niezwykle dobrze. Co ciekawe, także szósta Cywilizacja radzi sobie świetnie (ponad 5,5 miliona egzemplarzy) i jest najszybciej rozchodzącą się grą w serii.

Przyszłość także rysuje się dla Take-Two kolorowo, ponieważ firma spodziewa się wtedy przychodów w wysokości między 855 a 905 milionów dolarów. Wszystko to za sprawą nie tylko dalszego rozwoju GTA Online, Red Dead Online i kolejnej odsłony NBA 2K, ale także nadchodzącej premiery Borderlands 3 (oraz The Outer Worlds, chociaż gra Obsidianu załapie się na samą końcówkę okresu rozliczeniowego).

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
wtorek, 6 sierpnia 2019, 17:24   Airoder
Trzeba podziękować tym co tam kase wydają.
wtorek, 6 sierpnia 2019, 14:45   gamingman21
I po co mają robić dodatki sp? Na nich nie zarobią. Wdzięczność klienta ma marginalne znaczenie.

O autorze

Witold
Naczelny plotkarz cdaction.pl

Podobne newsy

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

W tym tygodniu zostawiam jeden długi sygnał i dwa krótkie.

Komentarzy:
2

W dobrze strzeżonym podziemnym kompleksie, w murach więzienia, w ścianach starego domu?

Komentarzy:
5

Tradycja i nowoczesność, Japonia i Wielka Brytania. Tak jak wędrówka Jina Sakaiego, który odrzuca samurajskie wartości i staje się duchem, tak ścieżka dźwiękowa Ghost of Tsushima łączy odmienne światy.

Komentarzy:
8

Kiedy myślisz o kinie samurajskim, automatycznie przychodzi do głowy jedno nazwisko – Kurosawa. Jeśli więc ktoś ma ambicję stworzyć olbrzymiego sandboxa z akcją osadzoną w XIII-wiecznej Japonii, z konieczności będzie musiał szukać inspiracji w obrazach mistrza. Nie inaczej było w przypadku Ghost of Tsushima.

Komentarzy:
5

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z
« sierpień 2020
PWŚCPSN
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31