Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

Mutant Year Zero: Road to Eden – Nowy dodatek udowodni, że nie warto wkurzać łosia [WIDEO]

Cursian piątek, 24 maja 2019, 17:06 News

Mutanci zawitają też na Switcha.

Wydany pod koniec zeszłego roku Mutant był dla mnie jedną z najprzyjemniejszych growych niespodzianek ostatnich miesięcy. Na podstawie pierwszych zapowiedzi nie spodziewałem po grze niczego dobrego, a widok prezentowanych w zwiastunach zwierzoludów raczej mnie zniechęcał, niż intrygował. W praktyce okazało się jednak, że Brodate Damy zmajstrowały naprawdę solidnego klona współczesnych XCOM-ów, podlewając go sensownym systemem skradania się oraz doprawiając szczyptą specyficznego humoru. Oczywiście nie brakowało też problemów, a jednym z największych była ograniczona skala i stosunkowo krótki czas rozgrywki.

Na szczęście już 30 lipca chętni będą mogli wybrać się na kolejną wyprawę. Rozszerzenie Seed of Evil zaoferuje „godziny rozgrywki” w tym świeże lokacje oraz nową postać – Wielkiego Khana. Pojawi się też kolejny wątek fabularny, który rzuci nieco światła na enigmatyczne zakończenie „podstawki”. Na pecetach za tę przyjemność będzie trzeba zapłacić nieco ponad 50 złotych:

Przy okazji warto dodać, że 30 lipca gra (wraz z dodatkiem) trafi też wreszcie na Switcha).

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
niedziela, 26 maja 2019, 0:01   MadMoose
Gra jest naprawde swietna. Do tego humor ktory tam jest to majstersztyk ^^
sobota, 25 maja 2019, 14:41   CzlowiekKukurydza
@Silvaren Wszystko prawda tylko, że ma zastosowanie dla pierwszych 50 może 75% gry, dalej w większości wypadków czysta siła ognia wygrywa ze skradaniem się. I jak nie doprowadzać do wymiany ognia skoro żeby mieć szansę w opcjonalnych lokacjach trzeba mieć w miarę wysoki poziom, XP to zabijanie, zabijanie bossów i tanków, ich nie da się skosić jednym strzałem albo wyzerować ich świty żeby zostać 3vs1.
sobota, 25 maja 2019, 13:44   Xellar
Dodatek można ogrywać osobno, czy trzeba zaczynać od nowa? Moje przejście gry jest zbyt świeże i nie chce mi się rozpoczynać całej rozgrywki od zera. Gra jest dobra, może nawet bardzo dobra, ale nie aż tak dobra, żeby chciało mi się drugi raz przechodzić w przeciągu 3 miesięcy.
sobota, 25 maja 2019, 10:44   Silvaren
@CzłowiekKukurydza I to wszystko sprawia, że przeciwnicy i lokacje są właśnie doskonale przemyślani. To wszystko zostało ręcznie zaprojektowane i na każdą konfrontację jest przynajmniej jedno idealne rozwiązanie. Serio, jeśli doprowadzasz do wymiany ognia w tej grze - gdzieś popełniłeś błąd podczas planowania.
sobota, 25 maja 2019, 10:43   Silvaren
@CzłowiekKukurydza Można też po prostu podejść sprytnie do każdego starcia, bo większość przeciwników można wykończyć pojedynczo, rozbić małe grupki wrogów atakami z zaskoczenia bez alarmowania pozostałych przeciwników na mapie. Wówczas zostaje zwykle jakiś miniboss i maksymalnie 2 jego popleczników. Otwarta walka w MYZ to - jeśli grasz poprawnie - rzadkość. Gra zapewnia mnóstwo narzędzi do eliminowania wpływu losowości. Zresztą wszystko to opisałem w linkowanym tekście.
piątek, 24 maja 2019, 21:34   CzlowiekKukurydza
@Silvaren Wszystko dzieli te gry poza turową walką. Przeciwnicy i lokacje są momentami tak nieprzemyślani, że głowa boli. Najskuteczniejszy strat to wyciągnięcie słabych przeciwników kuszą z ukrycia, potem jazda na jakieś wzniesienie i nawalanie z broni z jak największym zasięgiem. Oczywiście wszystkie aktywne skille to +do zasięgu broni, + do krytyków i + do krytyków i zasięgu broni będąc na podwyższeniu. Walka w tej grze to tak zmarnowany potencjał, że głowa boli.
piątek, 24 maja 2019, 20:53   Silvaren
Jakby ktoś się zastanawiał nad kupnem gry, którą jednak sporo od XCOM-a dzieli: https:silvaren-crpg.blogspot.com/2019/04/recenzja-mutant-year-zero-road-to-eden8.html
piątek, 24 maja 2019, 19:14   Renzov
Fajnie, widziałem gameplaye i całkiem spoko to wygląda. Jakbym miał czas, to bym łupał aż miło:)
Tak swoją drogą, jeśli to niezgodne z regulaminem czy coś, to bardzo przepraszam. Od paru miesięcy wala mi się kod do podstawki z bundla (zapomniałem anulować suba) i chętnie ją komuś sprzedam za 3 dyszki. Jak coś zapraszam PW
piątek, 24 maja 2019, 17:57   Bronnson
Dla mnie MY0 to jedno z największych zaskoczeń roku. O samej grze niby słyszałem sporo przed premierą, ale nie interesowałem się jakoś specjalnie, a już na pewno nie spodziewałem się tak dobrego tytułu. IMO najfajniejsza turówka od czas XCom 2
piątek, 24 maja 2019, 17:43   Danon666
O proszę, gra była wyśmienita dodatek na pewno kupie

O autorze

Cursian

Podobne newsy

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Bunt (ang. Riot) – rzeczownik

(1.1) sprzeciw, protest, opór

(1.2) wystąpienie grupy ludzi przeciwko jakiejś władzy

Komentarzy:
25

Zbiórka na Kickstarterze może być iskrą, która rozpali głowy odbiorców, roznieci zainteresowanie mediów i stanie się początkiem gorących biznesowych przyjaźni. Ci, którzy ją odpalili, przestrzegają jednak: igrając z ogniem, łatwo się sparzyć.

Komentarzy:
0

Polacy z SoulFire tworzą prequel Gothica, którego akcja ma się toczyć na dekadę przed utkaniem magicznej bariery, a za scenografię posłuży wyspa, gdzie dołączymy do strażników miejskich lub gildii kupieckiej. Zagadka: o jaki projekt chodzi?

Komentarzy:
4

Zaczęło się w roku 1987. W salonach gier królowały Contra i Operation Wolf, szczęśliwi posiadacze komputerów grali w pierwszą część Larry’ego i Piratów Sida Meiera. A Tim Ansell zakładał studio, które miało sprawić, że świat pokocha wojnę totalną.

Komentarzy:
7

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z