Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITFrostbite: Twórcy chwalą się możliwościami silnika na przykładzie... włosów

Witold czwartek, 23 maja 2019, 8:56 News

Jeśli to Was do niego nie przekona, to nie zrobi tego chyba nic.

Nie tak dawno Capcom chwalił się, że jego RE Engine jest gotowy na kolejną generację, z czego chyba wszyscy fani firmy są zadowoleni – sprawił się bowiem bardzo dobrze w remake'u drugiego Residenta i ostatnim Devil May Cry. Nie każdy silnik gry jednak cieszy się taką miłością wśród graczy. Przykładem Frostbite – narzędzie o wielkiej mocy, które świetnie służy twórcom Battlefieldów, ale developerom z innych studiów sprawiające ogromne problemy, gdy chcą za jego pomocą stworzyć cokolwiek, co nie jest FPS-em (na co żali się szczególnie Bioware).

Nie da się jednak ukryć, że w sprawnych rękach Frostibte potrafi przynieść świetne efekty. Świadome tego Electronic Arts postanowiło pochwalić się nową metodą renderowania włosów, którą obsłuży wspomniany silnik.

Przyznajcie, wygląda to więcej niż przyzwoicie, chociaż jednocześnie każe się zastanowić, czy małej części mocy obliczeniowej na to przeznaczonej nie można by wykorzystać do lepszej obsługi np. sztucznej inteligencji w grze. Wiadomo też, że włosy w grach nowej generacji nie będą się tak prezentować – a przynajmniej nie od razu i zdecydowanie nie w każdym tytule. W końcu wiedźminowy HairWorks był z nami od dawna, a chyba mało kto płakał, że jego pecet nie jest w stanie go udźwignąć.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
sobota, 25 maja 2019, 13:34   BAMsE
Taaa... i całą moc obliczeniową szlag trafił. Na twarz już nie starczyło XD
czwartek, 23 maja 2019, 23:54   mbwrobel
Patrz, nie ma rozdwojonych końcówek!
czwartek, 23 maja 2019, 18:53   qrczak333
Tyle sałaty i czasu na to poświęcają a efekt jest taki, ze nie dość, że wygląda to sztucznie, to jeszcze jest takie "creepy" wrażenie, bo jesteśmy w dolinie niesamowitości. Mogli by ten czas i siano poświęcić na coś bardziej pożytecznego.
czwartek, 23 maja 2019, 15:57   geek
"ładna dupa z twarzy"
czwartek, 23 maja 2019, 15:52   EastClintwood
Fajne szkoda tylko że ten silnik nie nadaje się do niczego poza FPSami.
czwartek, 23 maja 2019, 13:54   TytanowyK
Pod pachami też?
czwartek, 23 maja 2019, 13:17   skurczybyczek666
Ładna dziewczyna.
czwartek, 23 maja 2019, 12:37   PabloTitan
Robi wrażenie
czwartek, 23 maja 2019, 10:45   taz159357
Już wiemy czym EA będzie reklamować nową Fifę...
czwartek, 23 maja 2019, 10:42   1wariat1
@Puncol +1

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

20-osobowy zespół, kilkadziesiąt wyjazdów do Czarnobyla, 114 lustrzanek, ponad 3000 wspierających na Kickstarterze, 200 tysięcy wpłaconych dolarów. Duże liczby i nie mniejsze oczekiwania – oto Chernobylite.

Komentarzy:
1

Bunt (ang. Riot) – rzeczownik

(1.1) sprzeciw, protest, opór

(1.2) wystąpienie grupy ludzi przeciwko jakiejś władzy

Komentarzy:
40

Zbiórka na Kickstarterze może być iskrą, która rozpali głowy odbiorców, roznieci zainteresowanie mediów i stanie się początkiem gorących biznesowych przyjaźni. Ci, którzy ją odpalili, przestrzegają jednak: igrając z ogniem, łatwo się sparzyć.

Komentarzy:
0

Polacy z SoulFire tworzą prequel Gothica, którego akcja ma się toczyć na dekadę przed utkaniem magicznej bariery, a za scenografię posłuży wyspa, gdzie dołączymy do strażników miejskich lub gildii kupieckiej. Zagadka: o jaki projekt chodzi?

Komentarzy:
4

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z