Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

Polski producent steampunkowych gier wchodzi na rynek konopi leczniczych

rajmund wtorek, 14 maja 2019, 18:37 News

Grunt to w odpowiednim momencie zmienić branżę na bardziej perspektywiczną.

Nie kojarzycie steampunkowych produkcji spółki Telehorse? Oceny na Steamie pozwalają sądzić, że faktycznie nie były one przebojami. Archaiczna przygodówka Steampunker, której rozgrywka polega na odnajdowaniu ukrytych przedmiotów, ma zaledwie 4 recenzje, w tym tylko połowę pozytywnych. Niewiele lepiej jest w przypadku Steamburga, który recenzji ma już co prawda 23, ale tylko 52% pozytywnych. Na stronie spółki jest też mowa o takich produkcjach jak Steamkraft czy Transatlantic (niestety, jego podstrona nie działa), ale chyba już mamy wystarczająco jasny obraz sytuacji.

Jak analizuje Bankier.pl, Telehorse zaczynał karierę na giełdzie jako Blue Ocean Media i zajmował się świadczeniem usług marketingowych dla branży nieruchomościowej. W kolejnych latach przebranżowił się na produkcję gier komputerowych, zmieniając przy tym nazwę na Pixel Venture Capital, a później Telehorse (od przejętego w międzyczasie producenta). Jego zeszłoroczne dochody ze sprzedaży nie przekroczyły nawet 10 tysięcy złotych, trudno więc się dziwić, że po raz kolejny zdecydowano się na zmianę profilu działalności.

Dziwić już za to może kierunek, jaki obrano tym razem. Jak poinformował inwestorów Telehorse, spółka zmienia nazwę na Cannabis Poland i zajmie się teraz produkcją oraz sprzedażą wyrobów farmaceutycznych zawierających kannabinoidy. Akcjonariusze podkreślają, że branża konopna stanowi obecnie jedną z najbardziej dynamicznie rozwijających się, a konopia siewna, z której będą wytwarzane kannabinoidy, jest w Polsce w pełni legalna. Od 1 listopada 2017 roku jest również dopuszczalne w naszym kraju stosowanie marihuany wytwarzanej z konopi indyjskich do celów leczniczych.

Cannabis Poland stało się tym samym pierwszą spółką z tej branży, jaka pojawiła się na polskiej giełdzie. W komunikacie do inwestorów zaznaczono, że giganci rynku konopnego notowani na giełdach w Kanadzie i USA są wyceniani na grube miliardy, potencjał na sukces jest więc niemały. Trzymamy kciuki, by spółka osiągnęła na nowej drodze inwestycji większe sukcesy niż w branży gier.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
środa, 15 maja 2019, 17:20   freynir
@Tokagero- jest, np.PKD 63.99.Z Pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, gdzie indziej niesklasyfikowana
oraz
PKD 99.00.Z ORGANIZACJE I ZESPOŁY EKSTERYTORIALNE
środa, 15 maja 2019, 17:11   freynir
@Terminus- jak będą robić byle co, to ich klienci przerobią na nawóz do roślinek :-)
środa, 15 maja 2019, 9:15   Tokagero
Czyli zagrali w Weedcraft i stwierdzili że lepszej gry nie zrobią, ale mogą spróbować zrobić to lepiej w realu. Szanuję. Byleby tylko nie próbowali tego podejścia z np. Dungeon Keeperem czy Evil Genius. W PKD chyba nie ma "szerzenia zła" i "przejmowania władzy na światem", no chyba że 96.09.Z.
wtorek, 14 maja 2019, 22:28   dxh11
Tak, ale tą samą konopię którą "leczy sie" stwardnienie rozsiane czy też Parkinsona...
sprowadzamy z Kanady...
wtorek, 14 maja 2019, 22:27   Terminus223
Jak znowu będą robić byle co to czeka ich kolejna zmiana branży

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Z okazji 50. rocznicy pierwszego lądowania na Księżycu przypominamy Lunar Lander. Grę pozwalającą śmiałkom samodzielnie wylądować na jedynym naturalnym satelicie Ziemi.

Komentarzy:
1

„Dokąd się teraz uda nowo narodzona? Sieć jest wielka i nieskończona” – puentuje Motoko Kusanagi w ostatniej scenie cyberpunkowego anime „Ghost in the Shell”. Twórcy gier z tej konwencji wzięli sobie jej słowa do serca. Z biegiem lat ich produkcje oferowały graczom coraz więcej swobody, chociaż z początku wcale się na to nie zanosiło.

Komentarzy:
1

Chyba każdy, kto zaliczył Wiedźmina 3 wraz z dodatkami, pamięta to przejmujące uczucie pustki po jego przejściu. Bo to naprawdę był koniec, nic więcej się nie wydarzy, a my nigdy nie poznamy dalszych losów Geralta, Ciri, Eskela, Jaskra...

Komentarzy:
38

Rodzimym graczom nie dane było zagrać w polskie wersje L.A. Noire, Life is Strange lub The Walking Dead... Zaraz, czy aby na pewno?

Komentarzy:
29

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z