Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

Mortal Kombat 11 największą premierą w historii serii

Witold czwartek, 25 kwietnia 2019, 10:27 News

Czy ktoś jest tym zaskoczony po takiej liczbie zwiastunów?

Miesiące oczekiwań, wielkie oczekiwania fanów i w końcu jest – Mortal Kombat 11 pojawiło się na rynku dwa dni temu, zbierając ciepłe opinie graczy (czego nie można powiedzieć o polityce wydawcy) i naprawdę dobre recenzje krytyków. Chociaż wiele osób było już zmęczonych dziesiątkami zwiastunów, które publikowało NetherRealm (nawet sympatyczny premierowy trailer nie był ostatnim), studio skutecznie budowało napięcie, wzbudzając zainteresowanie nawet wśród ludzi, których seria nigdy nie interesowała. Jak się okazuje, na efekty takiej strategii nie trzeba było długo czekać.

Podczas konferencji GamesBeat Summit 2019 David Haddad, prezes Warner Bros. Interactive Entertainment, ogłosił, że najnowsza odsłona cyklu zaliczyła najlepszy start w Ameryce w historii wydawcy. Dodał także, że osiągnęła najwyższy wynik z całej dotychczasowej serii, nie podał jednak przy tym żadnych konkretnych danych. Haddad zapowiedział również, że Mortal Kombat 11 będzie wspierane nową zawartością czy postaciami przez całe lata, ale ponownie nie podzielił się z nami jakimikolwiek szczegółami na ten temat. Niedawny wyciek potencjalnych bohaterów, którzy mają dołączyć do obsady wraz z kolejnymi DLC, może sugerować, że studio faktycznie ma plany na dłuższy rozwój tytułu. Pytanie tylko, ilu graczy będzie chciało płacić za kolejne rozszerzenia na długo po premierze.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
piątek, 26 kwietnia 2019, 22:55   SilentBob
@Skorpix strasznie dużo wiesz o tej grze jak na osobę, która "kupi raczej używaną".
piątek, 26 kwietnia 2019, 1:56   Scorpix
BTW: To ze port jest kilka patchy za konsolami, to tez jakas paranoja.
piątek, 26 kwietnia 2019, 1:54   Scorpix
Nie obraz sie, ale to co napisales przypomina mi troche slowa EA na temat FUT. EA stwierdzilo, ze sa przeciez inne tryby i nie musza tego ruszac, mimo ze za ten tryb tez zaplacili, bo jest chyba najwazniejsza czescia FIFA.
Pierwszwe zmiany ciesza, ale nie mozna odpuszczac i cieszyc sie z... nagrody pocieszenia w postaci koinow, serc, krysztalow i cienii.
Aby wykonac brutality nalezy je najpierw odkryc w krypcie, a owo brutality moze byc wszedzie. To jest normalne, zeby za grindem chowac wazny element MK?
piątek, 26 kwietnia 2019, 1:50   Scorpix
@KoichiSan
Fajnie, ze tobie wszystko dziala, ale na Steamie wiele osob narzeka na problemy roznego rodzaju, mimo ze maja mocne kompy. To ze tobie dziala, nie oznacza, ze musi byc idealnie wszedzie.
Wieze czasu to jeden z 3 glownych trybow i to on stanowi glowne zrodlo koinow oraz tak naprawde obok fabuly stanowia glowne danie dla graczy single. Jesli jeden z glownych trybow nie dziala to powinnismy protestowac, a nie gadac, ze wszystko jest ok, bo sa przeciez klasyczne towery. Nie jest ok.
piątek, 26 kwietnia 2019, 0:36   KoichiSan
Ja nie wiem co Wy macie do portu PC, u mnie wszystko hula i nie mam żadnych problemów. Poza tym te wieże czasu i tak dają tylko skiny i tyle XD lepiej po prostu pograć w klasyczne towery i tyle.
czwartek, 25 kwietnia 2019, 20:46   YogoWafel
@Zdzisiu, ja jestem graczem, i dla mnie gra jest świetna. Jeśli chodzi o czysty gameplay to jest to najprzyjemniejsze mordobicie w jakie kiedykolwiek grałem. Rzeczywiście, modyfikatory w niektórych wieżach są kompletnym bullshitem, i losowość wielu skrzynek w krypcie jest denerwująca. ALE. Ze względu na to, że "gracze powstali", i zrobili w social media aferę, to NRS zmiękła faja i wieże zostaną znerfionę, a wszyscy gracze otrzymają 500k coinsów i trochę innych walut. Po tych zmianach będzie już naprawdę OK
czwartek, 25 kwietnia 2019, 20:32   Nezi23
@Scorpix Coś czuję że będzie podobnie jak z Middle Earth: Shadow Of The War, jak już wieloryby pozaciągają kredyty na domy i dopłacą wystarczająco dużo do skarbca Worner Bros to zostanie wypuszczony update który zlikwiduje grind/sprawi że gra będzie grywalna dla normalnych ludzi z obowiązkami. Lepiej poczekać i nie spieszyć się z kupowaniem.
czwartek, 25 kwietnia 2019, 20:27   Scorpix
Ja jestem ogromnym fanem MK, ale gre kupie raczej uzywana, bo nie mam zamiaru dawac swoja kase WB i NRS za robienie takich rzeczy graczom.
A i liczba skinow tez jest mocno naciagana, bo taka Frost ma 4 unikalne skorki i 15 wariantow kolorystycznych kazdej.
Ta wspaniala sprzedaz tez jest lekko naciagana, bo MK 11 wyszedl pod koniec generacji na 4 platformy, a MKX tylko na 3 i to w momencie gdy obecna generacja dopiero nabrala tempa.
czwartek, 25 kwietnia 2019, 20:24   Scorpix
@Yemm
Tu nie chodzi tylko o mikroplatnosci. Wielu niezadowolonych graczy zwraca roznie uwage na mocno losowy charakter krypty oraz niemalze niegrywalny tryb Wiez Czasu, gdzie wrog po prostu masakrowal gracza i to niezaleznie od skilla. Maja to poprawic, ale nie jest to powod, aby ich za to chwalic, bo tak powinno byc od poczatku. Ta gra jest dobra, ale ze wzgledu na te bolaczki zasluguje co najwyzej na 7, a wersja PC na 6.
BTW: Nie ma obiektywnych ocen. Recenzje zawsze sa subiektywne.
czwartek, 25 kwietnia 2019, 17:47   Yemm
Gra jest ok 8/10 - dobra bijatyka. To co nie jest ok to zachowanie ludzi na metacriticu i Steamie. Nie oceniają gry obiektywnie, a robią "review bomb" za SJW (polityczną poprawność w zakończeniu Jaxa i kilku detali) plus są rozgoryczeni za brak totalnie rozebranych lasek ktorym mogą zrobić fatala, dramat. Jedyny konkretny zarzut to "mikropłatności", który też jest naciągany , bo już poszedł patch + darmowa waluta za free. Takie akcje tylko prowadzą do tego że na oceny metacritic nikt nie zwraca uwagi.

O autorze

Witold
Naczelny plotkarz cdaction.pl

Podobne newsy

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

W tym tygodniu zostawiam jeden długi sygnał i dwa krótkie.

Komentarzy:
2

W dobrze strzeżonym podziemnym kompleksie, w murach więzienia, w ścianach starego domu?

Komentarzy:
5

Tradycja i nowoczesność, Japonia i Wielka Brytania. Tak jak wędrówka Jina Sakaiego, który odrzuca samurajskie wartości i staje się duchem, tak ścieżka dźwiękowa Ghost of Tsushima łączy odmienne światy.

Komentarzy:
8

Kiedy myślisz o kinie samurajskim, automatycznie przychodzi do głowy jedno nazwisko – Kurosawa. Jeśli więc ktoś ma ambicję stworzyć olbrzymiego sandboxa z akcją osadzoną w XIII-wiecznej Japonii, z konieczności będzie musiał szukać inspiracji w obrazach mistrza. Nie inaczej było w przypadku Ghost of Tsushima.

Komentarzy:
5

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z