Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HIT„Fallout 76 poradził sobie bardzo, bardzo dobrze”

rajmund poniedziałek, 8 kwietnia 2019, 18:06 News

I ponoć grają w niego miliony graczy – przynajmniej tak twierdzi Todd Howard.

Jaki wyszedł Fallout 76, raczej wszyscy wiemy. Nie trzeba było nawet w niego grać, aby śledzić kolejne potknięcia wizerunkowe Bethesdy i problemy w samej grze. Choć twórcy mają ambitne plany dalszego rozwijania tytułu, pomiędzy nimi majaczą kolejne katastrofy, takie jak choćby wprowadzone „na życzenie fanów” mikropłatności. Ale być może istnieje jakiś inny wymiar równoległy do naszego, w którym Fallout 76 okazał się ogromnym sukcesem.

Najwyraźniej żyje w nim Todd Howard, który przedstawiał grę w trakcie Bethesda Game Days jako niesamowite przeżycie. Gdyby ktoś miał wątpliwości co do tego, czy wkrótce nie zostanie ona odłączona od respiratora, to Bethesda ma jeszcze wiele pomysłów na jej ulepszenie w najbliższych latach. Aż strach się bać.

Fallout 76 ma ogromną bazę milionów graczy, od których dostajemy mnóstwo opinii. Naszym celem jest zbudowanie swoistej platformy dla fanów Fallouta. Mamy w głowach mnóstwo pomysłów. To była jak dotąd szalona przygoda, ale jesteśmy jeszcze bardziej podekscytowani odlotową zawartością, jaką szykujemy na przyszłość.


W końcu miliony fanów nie mogą się mylić, prawda? Jeśli wydawało wam się, że Fallout 76 to klapa na wszystkich frontach, według słów Todda Howarda jest zupełnie inaczej. Bethesda stworzyła ciepło przyjęte dzieło, choć producent przyznaje, że po drodze napotkał na znacznie więcej problemów, niż pierwotnie się spodziewał. W końcu to coś zupełnie nowego dla studia.

Ten projekt znacząco różnił się dla nas od poprzednich gier. Założyliśmy nowe studia, mamy teraz cztery osobne oddziały w Ameryce Północnej: w Rockville, Austin, Dallas i w Montrealu. Ten tytuł wymagał ogromnych nakładów pracy od wszystkich twórców. Zdawaliśmy sobie sprawę, że premiera będzie zaledwie początkiem. Bardzo się cieszymy, że Fallout 76 poradził sobie bardzo, bardzo dobrze.


Oczywiście nie znamy konkretnych liczb, ale tempo, w jakim spadała cena sieciówki Bethesdy sugerowało dotąd jednak nieco inny obrót wydarzeń. Średnia ocen 49-53% na Metacriticu podobnie. Ale może po prostu nie zdajemy sobie z czegoś sprawy?

Dodaj komentarz ν
Podziel się:

Nasze zasoby

Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
środa, 10 kwietnia 2019, 5:00   Fallschirmjager
Michio Kaku: To dowód na istnienie multiverse'ów
Elon Musk: Oto wreszcie mamy glitch w 'realu', udowadniający, że jesteśmy symulacją
Duhowny: The bug is out there!
wtorek, 9 kwietnia 2019, 11:02   mbwrobel
@AkarZaephyr - Bethesda nie upubliczni tych danych, bo nie ma się czym chwalić. To raczej byłaby kompromitacja. W zasadzie to już jest, tylko dowody na to są skrzętnie skrywane. Im bardziej Bethesda idzie w zaparte i zaklina rzeczywistość, tym większy będzie obciach jak to wszystko dupnie. Bo w to, że ze zwalonej gry na tak archaicznym silniku coś jeszcze wyciągną, to chyba nawet Tedd nie wierzy. Jedyne dla nich i najmniej bolesne wyjście, to przepisać całość od początku na nowym silniku i zrestartować grę.
wtorek, 9 kwietnia 2019, 10:24   AkarZaephyr
EDIT: Zły link, to Fallout 4. No cóż, niech zostanie moje faux pas :)
wtorek, 9 kwietnia 2019, 10:22   AkarZaephyr
https:steamcharts.com/app/377160 - (Siara!) i wszystko jasne.
wtorek, 9 kwietnia 2019, 9:48   LazyPower
To, że miliony graczy kupiły tą grę, to nie znaczy, że tyle osób w to gra. Jeśli Bethesda podałaby dane, to byłoby wiadomo, ile osób aktywnie gra w Fallouta 76 (a tego raczej nie zrobią). Strzelam, że na PC jest to max. 300-450 tys ludzi.
wtorek, 9 kwietnia 2019, 9:17   psztol
@Goliat - to nie były już lata 90 mój drogi (2003 rok) ;) To byli Pudelsi a piosenka nazywała się "Wolność słowa".
wtorek, 9 kwietnia 2019, 7:57   mbwrobel
I jak tu nie wierzyć takiemu Mężowi Zaufania.
wtorek, 9 kwietnia 2019, 7:50   Airoder
animatiV tam jest podane źródło na YT gdzie faktycznie on mowi, że gra jest wspaniała. Najbardziej obrzydliwe jest jednak to, ze przyznaje iż byli pewni, ze gra wyjdzie zbugowana. Jakim prawem zatem sprzedawali to jako pełnowartościowy produkt. Jelenie robią za betatesterów i jeszcze płacą za to....
wtorek, 9 kwietnia 2019, 7:30   Twiniu
Popularność Fallouta 76 przeszła moje najśmielsze oczekiwania.
wtorek, 9 kwietnia 2019, 1:51   animatiV
Ten news wygląda jak ten co czytałem na 1 kwietnia. Teraz pytanie, czy to nie był żart primaaprilisowy czy cda totalnie dał się nabrać i skopiował zawartość newsa z innej strony. Źródło: https:www.eurogamer.pl/articles/2019-04-01-todd-howard-fallout-76-to-wielki-sukces-pomimo-licznych-problemow

O autorze

rajmund

Podobne newsy

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Chyba każdy, kto zaliczył Wiedźmina 3 wraz z dodatkami, pamięta to przejmujące uczucie pustki po jego przejściu. Bo to naprawdę był koniec, nic więcej się nie wydarzy, a my nigdy nie poznamy dalszych losów Geralta, Ciri, Eskela, Jaskra...

Komentarzy:
20

Rodzimym graczom nie dane było zagrać w polskie wersje L.A. Noire, Life is Strange lub The Walking Dead... Zaraz, czy aby na pewno?

Komentarzy:
28

40 lat temu frachtowiec kosmiczny USCSS Nostromo otrzymał sygnał pochodzący z księżyca o oznaczeniu kodowym LV-426. Komputer pokładowy, nazywany Matką, wybudził załogę, która zdecydowała się sprawdzić sygnał...

Komentarzy:
6

Zmarł ponad pół wieku temu. Był żołnierzem i dezerterem, głosem pokolenia i ucieleśnieniem rebelii. Duszą Night City. Zapłacił za to słuszną cenę.

Komentarzy:
9

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z